facebook twitter Reactie plaatsen 
Jahanbaks is koopje
Auteur Bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Jahanbaks is koopje
Slechts enkele miljoenen, directe aankoop ,dus geen huur, nu hopen dat hij z.n nivo van az kan halen,dan is berghuis hopenlijk snel vergeten!!
15-07-2021 13:11
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Jahanbaks is koopje
Zit wel nog dacht ik een clausule in dat hij weer voor bepaald bedrag weg zou kunnen, maar dat lijkt me geen probleem, anders haal je zo een speler niet meer binnen.
Ik ben er wel erg blij mee, goede speler. We hebben nu genoeg vleugelspelers, ik reken die Conteh ook wel als een nieuwe speler, die heeft hele jaar niet mee gedaan.
Nou nu nog eerst die Kroaat ook nog proberen binnen te halen, dan wordt het nog wat.
Dan eerst nog wat spelers weg die nog wat geld opleveren en wat spelers zoals een Jorgensen van de loonlijst af.
Gaan de goede kant wel op vind ik zo.
15-07-2021 15:32
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Zeker...buitenspelers in overvloed.....jahanbakhs,balde,conteh,azarkan, sinisterra,linssen....
15-07-2021 19:12
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Als hij zijn oude niveau haalt hebben we misschien zelfs een beter speler dan zijn voorganger!

Dit is een buitenspeler die een spits kan bedienen, scorend vermogen heeft, ook pingels kan nemen, geen kortsluiting is zijn hoofd heeft en sowieso een stuk beter in de groep zal liggen.
18-07-2021 20:56
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Prima kerel is dat die Jahanbaksh, hoop dat hij het elftal echt kan versterken en dat wat andere spelers dit ook ook gaan doen, voor Pedersen kan dit wel eens goed uitpakken, die gaat genoeg diep, maar krijgt de bal veel te weinig.
26-07-2021 09:05
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen