facebook twitter Reactie plaatsen 
Zou pavlidis de stap wel kunnen maken???
Auteur Bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Zou pavlidis de stap wel kunnen maken???
Als willem2 draaid komt hij altijd weer boven drijven. Is compleet, kan zelf z.n kansen creëeren. En met petrovic als trainer heb je een compleet scouting rapport voorhanden. In principe moet je jorgensen voor 4 miljoen kunnen verkopen,daar kom je een heel eind mee om pavlidis op te halen......is toch minder een 1 dag vlieg dan die gozer van vvv....
17-05-2021 09:16
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Zou pavlidis de stap wel kunnen maken???
Ja ik vind het ook moeilijk, wordt dit 'n Nicky Hofs / Theo Jansen verhaal vraag ik mezelf dan af?

Topscorer eredivisie in 'n team dat degradeert dan moet je eigenlijk ook wel wat kunnen. Kan niet alleen geluk zijn. Haal er 2 hattricks vanaf dan zou hij even veel als Berghuis gescoord hebben.

Feyenoord 4 Life...
17-05-2021 12:30
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Ja maar dat is meer een bozenik denk ik..goaltjesdief ,maar in de opbouw heb je niks aan hem....pavlidis kan zelf z.n kansen creëeren...en wat ik al zei toen willem 2 beter ging spelen kwam.hij gelijk weer bovendrijven.......maar op vi las ik dat hij al ver was met een club......we zijn altijd laat op de transfermarkt....
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-05-2021 om 21:47 door patrick.)
17-05-2021 14:52
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Weet je wat ik ook vind / denk? Je moet ook in ieder team 1 á 2 gasten (niet meer) hebben die ook 'n mannetje kunnen uitspelen (bv bij Paris Neymar die het wel te vaak doet maar ook di Maria bv).

Dat zie je op de nlse velden bijna niet meer. Wij willen teveel positie spel en passen. Leuk maar als dat niet werkt dan moet iemand toch echt 'n mannetje uitspelen om juist weer ruimte te creëren.

Je ziet vaak bij 1 schijnbeweging dat er van de tegenstanders gelijk 2 of 3 op het verkeerde been staan. Dan heb je gelijk ruimte.

Bij ons zou alleen Sinisterra 'n mannetje kunnen uitspelen maar wie nog meer zou ik niet weten.

Feyenoord 4 Life...
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-05-2021 om 21:42 door Vakkie RR.)
17-05-2021 21:41
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Voor Jorgensen krijg je echt geen 4 miljoen, rondje van mij als dat wel gaat gebeuren.
Je hebt voor volgend jaar gewoon Jorgensen, Bozenik en Bannis, daar zal je het mee moeten doen.
Tis mooi nu over die Pavlidis, maakt een mooie goal en moet meteen worden gehaald, is toch geen geld voor.
Wat Feyenoord eens moet doen is zelf een soort Pavlidis scouten, niet altijd dan hier in Nederland weghalen.
Ik ben al blij dat er een hoop is verandert v.w.b. de scouting.
En verder eerst maar eens kijken wie er weggaan, als een Senesi voor een aardig bedrag wordt verkocht is er misschien weer wat mogelijk. Dan zie ik veel liever 1 gerichte goede aankoop i.p.v. weer 3 of 4 halve aankopen.
18-05-2021 08:54
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Ongeveer 3 miljoen heeft vi het over, nou die gok zou ik nemen! Wellicht kan je bozenik verhuren aan willem2 en kom je nog goedkoper uit.....
26-05-2021 18:57
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Wat mij betreft welkom, hoewel het natuurlijk wel weer het oude bord op schoot-scouting is.
26-05-2021 20:54
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Ja dat is waar, maar hij is pas 22 he...vorig jaar erg sterk, en dit jaar stond hij er weer toen w 2 begon te draaien, creeerd ook z.n eigen kansen, en 3 miljoen is voor een spits een koopje.....
26-05-2021 22:43
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Nu met de compleet nieuwe scouting is het misschien wel eens mogelijk om zelf een soort Pavlidis binnen te halen.
Er zal toch eerst verkocht moeten worden, mocht die Jorgensen weggaan kan je het overwegen.
27-05-2021 10:10
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Een spits van ver weg en onbekend kost ook zomaar 3 a 4 miljoen,kijk maar naar bozenik.....zou voor w 2 een prima oplossing zijn . 2.5 m voor pavlovic en bozenik en azarkan gratis huren......
27-05-2021 11:14
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #11
We weten nu wel in ieder geval dat die Jorgensen weg wil, ik denk dat je al blij mag zijn als je een miljoen voor hem kan krijgen, meneer is ook 1 van de grootverdieners, is te hopen dat ze in Turkije hem willen gaan halen.
Voorlopig is er nog helemaal niks verkocht, zal toch moeten wachten of een Senesi echt wordt verkocht, dan kan je wat doen.
22-06-2021 08:32
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Lijkt wel of pavlidis wacht op feyenoord. Of zou er geen interesse zijn?? Kan ik.me niet voorstellen
22-06-2021 19:59
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #13
Waar haalt meneer Jorgensen het lef eigenlijk vandaan hè......3 jaar lang alleen maar geblesseerd en niets laten zien....stilletjes aan wel grootverdiener zijn en dan doodleuk zeggen dat hij weg wil.....nou, de clubs zullen in de rij staan.
22-06-2021 22:23
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #14
Kan voor een club ook juist een kans zijn, club als Feyenoord moet het ook altijd hebben van dit soort spelers dan is het maar hopen of een speler het dan goed doet, zou mij ook weer niet echt verbazen dat hij het ergens anders wel laat zien, het is in aanleg echt wel aardige spits, mentaal zal het ook wel allemaal niet ok zijn.
Moeten maar echt hopen dat hij wordt verkocht voor een miljoen, het is niet ideaal, maar dan zijn we van hem af.
23-06-2021 08:32
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #15
Pavlidis dus naar AZ, ben er zelf niet zo rouwig om.
29-06-2021 08:36
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #16
Tja az ziet wel de potentie .... 2,5 a 3 miljoen voor een 22 jarige spits is nauwelijks een gok......
29-06-2021 19:50
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #17
Feyenoord kan dat op dit moment niet uitgeven, we moeten eerst van wat spitsen af.
Die Jorgensen gaat dus gewoon transfervrij de deur, we pakken nog geen eens een miljoen.
Zijn al enorm blij als hij van de loonlijst af is, ik had elke keer weer de hoop als hij weer terug kwam van een blessure.
Laat het contract maar dan ontbinden waar men het nu dan over heeft, scheelt hoop geld aan salaris.
Eerst maar eens aan de slag met de spitsen die er nu zijn, vind zelf die Bannis wel iets hebben.
Die is pas 19 jaar, die moet nog wat sterker worden, maar denk dat die een hoop kan leren van nieuwe trainer en staf.
Vente zie ik niet meer gebeuren, die zal wel misschien worden verhuurd en is dan einde contract.
Als die Jorgensen weg is kan je misschien wat gaan doen.
30-06-2021 09:24
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #18
Helaas......pavlidis naar az..ik hoop echt dat ik er naast zat...pffff benieuwd wat bij ons in de spits komt. Lammers huren met optie tot koop???
10-07-2021 03:40
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #19
Zijn contract loopt tot 2025, wat denk je wat die kerel moet gaan kosten, daar hebben we het geld niet voor.
Buiten dat vind het geen geweldige voetballer.
12-07-2021 08:54
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen