facebook twitter Reactie plaatsen 
Het wordt......sparta...
Auteur Bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Het wordt......sparta...
Nou de afloop kun je best voorspellen......het is gewoon karma dat we niet van onze in vorm zijnde stadgenoot gaan winnen....
16-05-2021 17:40
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Het wordt......sparta...
Gun het Fraser maar dan moet hij ook de finale winnen anders niet.

Feyenoord 4 Life...
16-05-2021 18:07
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Het zou zo'n vernedering zijn om in eigen huis uitgeschakeld te worden door Sparta.....maar het past wel bij dit seizoen.

Ik zou AEB lekker laten staan, maar Advocaat gaf na afloop al aan dat er met Fer wel meer een persoonlijk staat......zucht.
16-05-2021 22:08
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Fer het levende standbeeld.....volgend jaar hopelijk een dynamisch middenveld met loopvermogen.....
16-05-2021 23:05
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Die jongen deed het gewoon goed, verbaasd mij niet,al eerder aangegeven dat dat een goede speler is.
Daarom moet je gewoon ook niet meer zo een Diemers gaan kopen, dat moet jezelf in huis hebben.
Dat Advocaat Fer laat starten weet je al van te voren, ik hoop dat hij goed is uitgerust.
Eigenlijk kan je de opstelling al zo invullen als iedereen fit is. Had ook liever Heracles gehad en ja zou zomaar in dit seizoen passen, een nederlaag tegen Sparta.
Maar je moet gewoon deze wedstrijd kunnen winnen, gewoon voorin starten met Berghuis, Jorgensen, Sinisterra.
Heb niks tegen Linssen, maar is geen spits.
17-05-2021 08:20
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen