facebook twitter Reactie plaatsen 
Sukkels.....
Auteur Bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Sukkels.....
Vitesse doet er alles aan om ons langs te laten, maar wat was het weer slecht..pffffff
13-05-2021 16:24
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Sukkels.....
Sorry dat ik het zeg maar ben zooo klaar met die gasten Dick inclusief spelers wat 'n lafaards zijn dat!!

Feyenoord 4 Life...
13-05-2021 17:03
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Kijk gewoon eens voor de lol naar de scores van vandaag. Bijna alle kleinere clubs dan ons scoren gewoon meer dan 1x en wij?

Feyenoord 4 Life...
13-05-2021 20:17
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Het is te hopen dat er niet iemand die op scherp nog even gauw even een gele kaart pakt zondag, er staan er een paar op scherp, er waren er ook een paar weer beetje moe.
Dit is mijn opstelling tegen RKC, wat geschorst is bij gele kaart heb ik er al uit gehaald.
Ten Hove
Geertruida Botteghin Spajic Haps
Diemers, El Bouachatil, Fer, Malacia
Jorgensen en Bozenik voorin.

Het gaat nergens meer om, en heb veel liever dat er meerdere tegen Sparta/Heracles fit zijn.
14-05-2021 09:26
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Het is veelzeggend dat de spelers na afloop aangaven dat ze tijdens de wedstrijd niet eens wisten dat de tussenstand bij Vitesse gunstig was.....wat een amateuristisch uitgeblust zooitje.

Misschien is het wel goed als we de po's niet winnen.....dan heeft Slot een rustige voorbereiding want er moet veel veranderen.

We hebben ook niets in Europa te zoeken en in dit toernooi kost het meer geld om mee te doen dan dat je er wat mee verdient.
14-05-2021 16:26
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen