facebook twitter Reactie plaatsen 
Hoe dan?
Auteur Bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Hoe dan?
Wie beslist dat Fer 'n pingel moet nemen??? Nu ben ik Dick echt spuugzat!!

F*cking Linsen, Bozenik, Teixera moeten dat toch ook kunnen? Of gunt hij hun dat niet?

Feyenoord 4 Life...
09-05-2021 15:21
Reageren op dit bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Hoe dan?
2 eigen doelpunten..... man man ,en Fer was een drama,is een drama en zal altijd drama blijven
09-05-2021 16:12
Reageren op dit bericht
HenkJ Offline
Junior Member

Bericht: #3
Dramatische ketting van dramatische gebeurtenissen, wat een drama.

Wie gaat dit oplossen het volgende seizoen, nieuwe trainer ?????? of
een bezem die er eens stevig doorheen moet
09-05-2021 17:30
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Geen erehaag, maar weet je wat dan schieten we er zelf wel 2 in.
Bijlow 6 kon weinig aan de goals doen
Geertruida 5 Begon nog wel aardig, goede bal op Texeira die er gewoon in moet.
Botteghin 2 Lachwekkend die goal, man kan totaal niet meer lopen, ik vraag me echt af wat de toegevoegde waarde van de Wolf dit jaar is, of Dick heeft schijt aan zijn mening, dan kan ook nog.
Senesi 5 Die grijpt nog weleens in, is in mijn ogen goede verdediger, kan dat niet alleen.
Malacia 3 Was super domme rode kaart, zag je al weer aankomen, wordt vanaf de bank niet ingegrepen.
Kokcu 2 Heeft echt talent, maar laat het totaal niet zien.
Texeira 3 Mist een enorme kans, je kan best wel zien dat hij kan voetballen, maar in de duels is het een junior.
Fer 1 Verder commentaar eigenlijk overbodig.
Sinisterra 3 Geen schim meer van voor zijn blessure.
Bozenik 4 Jongen werkt hard, maar is het zo niet, denk met een spits om hen heen dat hij beter is.
Linssen 2 Ook helemaal niks van gezien.

Ajax wint op halve kracht door enorme fouten van Feyenoord, ben al blij dat ze niet op volle kracht gingen.

Hoe moet het nu verder, ondanks alles zou ik toch eens met Jorgensen gaan praten en hem gewoon in de spits zetten, ik hoop ook nog dat Advocaat zegt ik krijg het niet meer aan de praat, geef het stokje over.
Zeg niet dat dat de oplossing is, maar misschien dat er dan een paar spelers zijn die er wel voor willen gaan.
Het wordt waarschijnlijk Sparta of Heracles in de play offs.
10-05-2021 08:22
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Werkelijk niemand begreep waarom Fer die pingel nam idd!!!

Ik wist 100% zeker dat hij zou missen.

Linssen zou de meest logische keuze zijn en anders Bozenik. Sowieso een aanvaller.

Het was weer een ziekelijk wedstrijdverloop.

Je krijgt zelf de 1e grote kans (Texeira), komt vervolgens zoals altijd 0 - 1 achter....en dan ook nog eens door een lullige eigen goal, mist zelf een pingel waardoor je 1 - 1 kan komen en in de 2e helft tegen 10 man zou spelen.....je krijgt zelf rood, weer een eigen doelpunt (nog nooit gebeurd in de Klassieker!!!,), Fer die weer dom balverlies lijdt en zo de 0 - 3 weggeeft en als toetje nog een zware blessure aan het eind.

Wat zijn wij vervloekt.
10-05-2021 22:25
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Het is helemaal weggevallen, er zitten heus wel spelers in elftal die kunnen voetballen, er is totaal geen vertrouwen.
Ik heb alleen nog beetje hoop dat we geluk zullen hebben in de play offs, als je nu helemaal vervloekt bent ga je er dan in een wedstrijd tegen Sparta uit.
11-05-2021 08:39
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #7
@Jeli, ga het weer zeggen. Wik hebben niks te zoeken in Europa. Kijk maar naar vorig jr en de jaren daarvoor.

Hoe triest het ook is maar begin eerst 'n normaal draaiend team op te bouwen en dan vandaar verder kijken.

Feyenoord 4 Life...
11-05-2021 10:39
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Je hebt zeker wel wat in Europa te zoeken, al is het alleen al voor de financiën en voor jonge spelers zou het ook goed zijn. Je zal echt geen cup meer gaan winnen in Europa, maar nogmaals je verdiend er geld mee.
Over opbouwen ja, laten we maar hopen dat dat gaat gebeuren, moet ook wel, gaan er zat weg.
En dan maar liever naar wat jeugdspelers kijken, ik ben wel helemaal klaar met een Botteghin en consorten.
12-05-2021 08:19
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Tuurlijk zijn we te lang doorgegaan met botje, maar ik vind toch echt dat juist bothegin niks te verwijten valt, altijd 100% inzet ....er zijn er zat die te vaak verzaakt hebben......
12-05-2021 10:46
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Als je alles verlies levert het ook geen geld op.

Een ander iets zou Fräser niet 'n goed coach voor ons zijn geweest? Bewijst weer dat hij met middelmatige spelers resultaat kan halen. Wij hebben middelmatige spelers Big Grin

Feyenoord 4 Life...
12-05-2021 16:58
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #11
Fraser doet het prima en het zou zomaar kunnen dat we daar tegen moeten spelen, als je dan ook nog eens gaat verliezen is het drama compleet, ik hoop maar op Heracles.
Ik heb Botteghin altijd wel kunnen waarderen, was zeker sterk, maar de man kan niet meer lopen.
Als je er dan ook nog 1 op het middenveld hebt die ook niet kan lopen gaat het wel erg lekker.
14-05-2021 09:35
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Als wij tegen Sparta moeten gaan wij niet winnen vrees ik. Karma..

Feyenoord 4 Life...
14-05-2021 17:09
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen