facebook twitter Reactie plaatsen 
Standaard tegen de hekkensluiter
Auteur Bericht
Vakkie RR Online
Posting Freak

Bericht: #1
Standaard tegen de hekkensluiter
Ieder jr gvd maar weer!! Wij zijn de enige 'top' ploeg die altijd punten verspelen tegen de nr laatst!!!!

Als je onderaan staat of al maanden niet meer gewonnen hebt speel dan maar tegen Feyenoord krijg je die punten cadeau!!

Feyenoord 4 Life...
02-05-2021 12:48
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Standaard tegen de hekkensluiter
Ach ik gun het ado wel...Dick was de weg kwijt want bozenik,jorgensen en pratto kregen speeltijd!!! Gelukkig voor hem.hielp dat geen klotte
02-05-2021 14:28
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Exit Advocaat!!!
02-05-2021 19:55
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Online
Posting Freak

Bericht: #4
Heb voor het eerst in mijn leven 'n Feyenoord wedstrijd uitgezet. Zelfs met diverse afstraffingen van ajax heb ik dat nooit gedaan ook niet met de 10-0 bij psv (terwijl wij toen 'n huis vol visite hadden).

Ben er nu echt wel klaar mee, die gasten schijnen niet te beseffen dat de supporters hun in leven houden.

Ik hoef mijn geld niet terug maar verwacht dan wel op zijn minst strijd / passie!

Hun gevecht met Advocaat vechten ze maar in de kleedkamer of op de club uit! Je gaat niet expres wedstrijden verliezen! Dat was tijdens Verbeek ook al.

Feyenoord 4 Life...
03-05-2021 13:40
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Als zelfs Toornstra bewust kaarten gaat pakken om niet mee te hoeven doen tegen ajax dan weet je wel hoe sfeer is nu.....

Advocaat wil zelf niet opstappen omdat hij gaat stoppen na dit seizoen en Feyenoord wil hem niet ontslaan omdat ze de afkoopsom niet kunnen betalen......wat een kansloos zooitje.

Spelers en trainer zijn beide schuldig aan dit rampzalige seizoen, maar ik heb zelden een trainer bij ons zoveel onzin horen uitkramen.....
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-05-2021 om 21:54 door REDNECK.)
03-05-2021 21:53
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Hugo Borst had gelijk in zijn column, ze durven niks te zeggen als het ze wordt gevraagd. Er is nu al zo vaak met elkaar gesproken, het is gewoon over met Advocaat, die durven ze niet eruit te gooien.
Hij gaf het zelf ook op in de rust met die wissels. Enige beetje creativiteit wat in de ploeg zit, Kokcu en Sinisterra, werd er gewoon door hem uitgegooid. Vond Haps nog enigszins redelijk invallen, volgens mij kan hij best samen spelen met een Haps, die Malacia kan je zo linkshalf zetten.
Dan komt Diemers erin en heb je een middenveld met Toornstra die vreselijk slecht was en met Leroy Fer, ik weet niet wat die heeft, maar de man komt niet meer vooruit, er zit geen gang meer in.
04-05-2021 08:20
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Fer is een vreselijke aankoop gebleken. Wat is daarmee gebeurd zeg! 0 procent loopvermogen. Toornstra volgend jaar 1e controleur. Vond ik hem echt uitstekend invullen, en je hebt gelijk scorendvermogen op een plek waar je nu 0 scorendvermogen heeft!
04-05-2021 15:34
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Vond Leroy vorig jaar nog wel redelijk, maar nu na zijn blessure, kan niet meer op middenveld.
Benieuwd wie er langzamer is Botteghin of Fer.
05-05-2021 08:20
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Wil je weer wat betekenen dan zal er een nieuwe voorstopper moeten komen, een geheel nieuw middenveld, een scorende spits, goede linksbuiten
08-05-2021 15:33
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Ik zou heel de teringzooi proberen te verkopen, en opnieuw beginnen.....geertruida,senesi,malacia, haps,kokcu,berghuis,jorgensen moeten toch geld op kunnen leveren....miljoenste of 40 moet toch kunnen.....
09-05-2021 17:11
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #11
Geertruida zou zomaar weg kunnen gaan, zou ik jammer vinden, Haps en Jorgensen hebben nog maar een 1 jarig contract. Je vangt voor Berghuis 4 miljoen, met dank aan Sjaak, en Senesi moet je maar hopen dat die 15 miljoen gaat opleveren, vergeet niet vele clubs missen grote inkomsten, die moeten ook eerst verkopen.
De clubs met Arabieren hebben daar geen last van, die zullen zeker gaan kopen.
Malacia zou ik gewoon houden, was enorm stom gisteren, maar is normaal wel aardige speler.
10-05-2021 08:11
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Geertruida en malacia verkopen voor 15 miljoen ofzo. Haps en senesi behouden met hendriks als standin . Svensson is transfervrij. Huur een goede. rechtsbenige verdediger en de verdediging staat met 15 miljoen over......middenveld fer weg, kokcu verkopen voor 12 a 15 miljoen,die schijnd gewild te zijn . Heb je toornstra en wehrman als controleurs, antonioni en teixeira als aanvallende middenvelders, daar moet je investeren in 2 goede middenvelders....voorin moet sinisterra ,balde en azerkan de rechtsbuiten positie goed kunnen invullen, berghuis en jorgensen verkopen voor samen 9 a 10 miljoen,bozenik verhuren , en linssen als standin voor de spits en linksbuiten.positie. dus heb je een spits en een linksbuiten nodig.....in de breedte zal er ook met jeugd en spelers als touba, harroui ed geïnvesteerd moeten worden......bijlouw, svensson, aankoop,senesi,haps, toornstra,aankoop,aankoop. Sinisterra, aankoop, aankoop....tja arnesen kan z.n toverstokje wel oppoetsen!
10-05-2021 13:02
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen