facebook twitter Reactie plaatsen 
Nieuw seizoenskaart?
Auteur Bericht
Vakkie RR Online
Posting Freak

Bericht: #1
Nieuw seizoenskaart?
Degene die er 1 hebben, nemen jullie er komend seizoen weer 1?

Ik niet helaas na 23jr. Maar heb er geen vertrouwen in. Ga mezelf ook niet iedere x laten testen om 'n stadion in te mogen.

Feyenoord 4 Life...
25-04-2021 23:30
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Nieuw seizoenskaart?
Dat testen zal wel op termijn gaan verdwijnen vermoed ik, zaak is dat genoeg mensen vaccin hebben gehad.
Ik begrijp je op zich wel, zou er toch nog eens over nadenken, moet zeggen ik ging laatste jaren zelf af en toe.
Maar ik mis dat wel eerlijk gezegd en volgend seizoen hebben we in ieder geval een trainer die wat kan opbouwen.
Ik word ook niet vrolijk van het spel, nog maar een keer de cijfers na lange tijd.
Bijlow 9 Geweldige keeper, die red je gewoon 3 keer de eerste helft.
Geertruida 4 Was 2 de helft compleet de weg kwijt.
Botteghin 4 Totaal geen vat op die Openda, die kopt af en toe bal weg, maar verder is het al tijd over.
Senesi 8 Speelde uitstekend, als die kerel in de Italiaanse competitie zou spelen gaat die het goed doen, op zeker.
Malacia 7 Ruime voldoende, kan beter, maar houd zicht staande.
Toornstra 3 Was echt hopeloos eerste helft, herstelde zich wel 2 de helft.
Kokcu 3 Dat was helemaal niks.
Diemers 2 Dit kan gewoon niet, verder mij een wonder waarom Texeira er niet meer inkomt.
Berghuis 2 Dom dom dom, je zag het al weer helemaal aankomen. Verder paar hele mooie kansen gemist.
Linssen 2 Helemaal niks van gezien, de man is geen spits, is linksbuiten.
Sinisterra 3 was ook niet best.

Invallers Fer en Bozenik vielen nog geen eens zo slecht in, ik had zelf ondanks alles Jorgensen erbij gezet, maar Dick laat het gewoon lekker warmlopen, 0-0 vind die ook mooi.

Op naar de play offs.
26-04-2021 08:30
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Ja, ik kan het betalen dus neem er weer één. Nr. 22 als ik mij niet vergis.

Mogelijke successen of toekomstvisie spelen hierin geen rol. Als ik ieder jaar gegarandeerde prijzen wilde dan had ik een andere club moeten kiezen.

Ik heb nu juist eindelijk ook het idee dat er veranderingen worden doorgevoerd voor de lange termijn. Het zal alleen nog ff duren voordat we dit terugzien.

Dat testen is ook maar tijdelijk en was deze speelronde gebruikt als fieldlab. Dit zal nooit een standaard vereiste worden want wie gaat dat betalen dan? Overigens mag ik hopen dat aan het begin van het nieuwe seizoen iedereen wel een vaccin heeft gehad.
26-04-2021 16:16
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Online
Posting Freak

Bericht: #4
Ik weet het niet Red. Ben bang dat er nwe standaarden zullen ontstaan.

Kan het ook wel betalen maar 1x 3 meiers weggeven vind ik genoeg.

Feyenoord 4 Life...
27-04-2021 15:40
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Daar heb ik sowieso respect voor RR!

Ik denk/hoop dat het echt tijdelijk is. Er komt zoveel bij kijken om zo'n test te organiseren en kost geld.....het lijkt me onmogelijk om dat standaard in te voeren.

Ik zit me nu al steeds te verbijten voor de tv.....ik haat het en mis het bezoeken van wedstrijden en alles eromheen verschrikkelijk.

Wat de sportieve nabije toekomt betreft hoop ik dat de geruchten rond Kokcu en Senesi waar zijn....dan komt er weer wat geld in het laadje en kunnen we doorselecteren.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-04-2021 om 00:26 door REDNECK.)
28-04-2021 00:22
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Ik heb er wel vertrouwen in dat er wat gaat veranderen in de aankopen, op zich mooi dat Arnesen naar jonge spelers gaat kijken, die Argentijn was uiteraard wel een enorme ketser, ondanks dat gezanik van Advocaat had die dat never nooit moeten doen, er vallen na dit seizoen in ieder geval wel wat grote salaris posten weg.
Narsingh, van Beek, Spajic, Botteghin en denk ook Berghuis, praat je al gauw over 4 miljoen minimaal.
ondanks dat hij superslecht was tegen Vitesse zou ik Kokcu volgend jaar nog graag bij Feyenoord willen zien.
Mocht er echter 10 miljoen worden geboden dan zal hij zeker wel gaan.
Die Senesi is aardig wat belangstelling, vraag is wat wil hij zelf.
Ik zal in ieder geval blij zijn als seizoen is afgelopen, ben er wel goed klaar mee.
28-04-2021 08:21
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Tja, persoonlijk vind ik Kokcu eeen verschrikkelijke overschatte voetballer.

Heel traag, geen pit, geen scorend vermogen....ik hoop echt dat de geruchten waar zijn en we hem voor een leuk bedrag kunnen verkopen.

We hebben iig weer iemand erbij voor de technische staf....en gelukkig geen bekend gezicht. Eindelijk overal vers bloed.
29-04-2021 21:03
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen