facebook twitter Reactie plaatsen 
pakket hosting wijzigt
Auteur Bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #1
pakket hosting wijzigt
Ik kreeg onderstaand mailtje van de hosting waarvan ik niet helemaal zeker ben wat ik er mee moet.

Samenvattend: hun kleinste pakket vervalt en het wordt dus flink duurder. Vraag is dus wat jullie vinden dat er moet gebeuren: hier doorgaan en de kosten accepteren? Een andere plaats zoeken wellicht?

Citaat:Je neemt bij ons het hostingpakket Basic af. Dat verandert, want na 15 jaar stopt deze variant. Je pakket is daarom omgezet naar Slim. Dit is het instappakket uit ons huidige aanbod.

Hoe het begon...
In 2005 startte het jonge Antagonist met Basic. Een goedkoop pakket gebaseerd op gedeelde webhosting. Deze simpele techniek werd toen veel gebruikt, maar hield na 10 jaar de vooruitgang tegen. Websites konden niet doorgroeien, hadden last van anderen op de server en werden uitgesloten van nieuwe technieken.

Altijd snel, veilig en betrouwbaar
Antagonist ontwikkelde zich tot een toonaangevende webhost. Dit bood ruimte voor innovatie en een hogere kwaliteit dienstverlening. In 2015 stapten we daarom over naar een modern platform met nieuwe pakketten en tarieven. Snelle SSD-opslag, gratis SSL, het automatisch opruimen van malware, en meer kwam erbij.

15 jaar trouwe dienst
Sinds 2015 is Basic niet meer te bestellen. Toch vonden we het belangrijk dat je pakket niet achterbleef. Daar hebben we ons 5 jaar belangeloos voor ingezet. Die periode van ondersteuning is nu verstreken. Inmiddels is het onmogelijk om Basic nog actueel te houden, mede doordat de prijs altijd ongewijzigd laag is gebleven. Het voldoet niet meer aan de noodzakelijke eisen, waardoor Basic na 15 jaar stopt.

Wat is er gewijzigd?
Je pakket is alvast omgezet naar Slim. Het tarief hiervan is € 74,88 per jaar exclusief btw. Als tegemoetkoming delen wij eenmalig het prijsverschil bij je volgende verlenging op 21-8-2021. Voor het aankomende jaar rekenen we dan € 47,55 per jaar exclusief btw. Tot die tijd kun jij Slim dus kosteloos uitproberen.

Slim (nieuw)
Basic (voorheen)
Schijfruimte 25 GB (SSD) 3 GB
Bandbreedte 1.024 GB 60 GB
Processorkracht 1 core ✗
Werkgeheugen 1 GB ✗
Automatische backups 12 per week € 49,99 per keer
Uitgebreide e-mailopties ✓ ✗
SSH-toegang ✓ ✗
15 jaar vooruitgang Alles Deels
Verleng je liever niet, dan kun je zonder opzegtermijn je pakket beëindigen. Natuurlijk zouden we dat erg jammer vinden. We zetten met Slim graag de hoge kwaliteit van onze diensten en service aan je voort. Denk er rustig over na, want je pakket loopt nog tot 21-8-2021. Je besluit dan pas of je verder wil.

Alles samengevat
Na 15 jaar stopt Basic, want voor € 20,21 per jaar excl. btw is het onmogelijk om actueel te houden.
Je pakket is daarom omgezet naar Slim en dat kun je tot 21-8-2021 kosteloos uitproberen.
Bij je verlenging over 4 maanden delen wij het prijsverschil en verleng je een jaar voor € 47,55 excl. btw.
Het standaard jaartarief van € 74,88 excl. btw gaat pas over 16 maanden in (vanaf 22-8-2022).
Uiteraard kun je dan bekijken of wij een nieuwe aanbieding voor je hebben.
Heb je nog vragen over deze wijziging? Reageer dan op deze e-mail. We helpen je graag verder!
24-04-2021 12:23
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: pakket hosting wijzigt
Kan je het nog 16 maanden aankijken?? Of gaan we afscheid nemen van ons prikbord?? Ik begrijp het als je het teveel werk vind voor te weinig mensen...
24-04-2021 20:43
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #3
We hebben al een nieuwe layout zie ik!
26-04-2021 16:21
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #4
@redneck
Dat ligt dat aan jou want ik zie nog altijd hetzelfde Smile
26-04-2021 17:28
Reageren op dit bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #5
een groep aanmaken op FB ? ik denk dat er dat ook wat drukker wordt dan nu hier
26-04-2021 23:39
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #6
@Den

Ok, vaag.....hij ziet er nu weer hetzelfde uit....zal wel aan mij liggen :-)

@Bertus....de anonimiteit is dan helaas wel weg.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-04-2021 om 13:22 door REDNECK.)
27-04-2021 13:22
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen