facebook twitter Reactie plaatsen 
Advocaat
Auteur Bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Advocaat
Deze man vecht zijn persoonlijke vetes uit met bepaalde spelers en dit gaat ten koste van Feyenoord.

Mooi voorbeeld is Haps. Malacia is duidelijk aan een mindere fase bezig dus moet hij Haps daar weer neerzetten.......maar hij weigert dit en wil hem perse alleen als linksbuiten gebruiken.

Advocaat wil niet winnen, hij wil niet verliezen.

Kijk eens naar Groningen-uit....je bent alleen maar in de 16 van Groningen en dan wissel je pas in de 76e minuut......en wat doe je dan? Je wisselt een rechtsback voor een rechtsback.....sorry hoor, maar dan ben je de weg helemaal kwijt.

Zet Linssen dan eens op zijn eigen positie en Bozenik in de spits!

Advocaat heeft ons uit het moeras van Stam gehaald, maar wat ben ik blij als hij weg is.

Na een gelijkspel alleen maar lachende gezichten bij spelers en trainer, wat we waren toch maar mooi ff beter dan de tegenpartij.....dat je voor de 3e x op rij niet wint en je doelstelling (2e????) nu helemaal wel kan vergeten maakt niets uit joh....topsportklimaat.....
27-02-2021 19:31
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Advocaat
Kan ik me in vinden. Dat van Malacia viel mij ook al op.

Feyenoord 4 Life...
28-02-2021 14:45
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #3
AZ heeft 1 van de snelste spitsen van de eredivisie, dan zetten wij Botteghin er tegenover, kansloos verhaal.
Ik ben normaal fan van Malacia, maar die speelt al weken niet goed, daar had Haps moeten staan.
Die willen ze ook nog verkopen na dit seizoen, maar de man komt er elke keer in als linksbuiten.
Dick had in December moeten stoppen, veel spelers zijn hem ook zat, maar heeft de media mee, kan niks fout doen.
01-03-2021 09:20
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Dat hij niets 'fout' kan doen komt ook mede door VI. Die zijn zo pro Dick en stiekem hebben die gasten veel invloed op de nlse clubs.

Feyenoord 4 Life...
01-03-2021 13:29
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Haps moet idd op z'n positie spelen, dan heb je meteen veel snelheid achterin..kan malacia de komende weken heel veel oefenen op z'n traptechniek.......haps kan zomaar q0 a 12 miljoen opbrengen.....maar in dezeze situatie gaat hij gefrustreerd voor een fooi de deur uit....waarom geeft de directie niet deze orders aan advocaat??? Omdat die er niet capabel voor zijn!!!
01-03-2021 14:18
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Bizar toch dat iedereen dit ziet? Dat geeft bij mij aan dat Advocaat er een andere agenda op na houdt en dat is niet het belang van Feyenoord.
01-03-2021 22:58
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Haps moet je nu laten spelen, 12 miljoen zal het niet worden, maar hij gaat toch niet verlengen waarschijnlijk.
Geef je Malacia even wat wedstrijden rust, die heb je volgend jaar nodig.
02-03-2021 09:19
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen