Voetbaltalk - hét forum over voetbal
Nog mensen geïnteresseerd in oranje?? - Afdrukversie

+- Voetbaltalk - hét forum over voetbal (http://forum.overvoetbal.nl)
+-- Forum: Forums (/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Voetbaltalk (/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Discussie: Nog mensen geïnteresseerd in oranje?? (/showthread.php?tid=5742)

Nog mensen geïnteresseerd in oranje?? - patrick - 08-06-2021 12:54

Tja..als berghuis zich er in weet te knokken, dan wellicht. Maar op dit moment 0.00 oranje gevoel......

RE: Nog mensen geïnteresseerd in oranje?? - erik - 08-06-2021 19:50

Eigenlijk ben ik er sinds de wedstrijd tegen Portugal , 2006, al klaar mee. En al dat gezeik er omheen, met dwazen op de tribune, juichcapes en weet ik veel. Lat maar allemaal.

RE: Nog mensen geïnteresseerd in oranje?? - Jeli - 09-06-2021 08:26

Nou moet je wel gelijk geven, als je ook even de tv aanzet, ja hoor daar zijn ze weer die reclames met Oranje.
De pest is 1 keer is wel op zich leuk, maar het is echt constant, maakt niet uit naar welk kanaal je gaat.
Mooiste is die reclame waar als laatste wordt aangegeven juich verantwoord.
Ik ga wel gewoon kijken, ben wel ook benieuwd naar wat andere landen, ook al zou het mogen in café kijk ik niet.

RE: Nog mensen geïnteresseerd in oranje?? - Vakkie RR - 09-06-2021 16:15

Heb nooit zoveel met oranje en zeker niet op basis van de keuzes voor coaches en selectiebeleid!

RE: Nog mensen geïnteresseerd in oranje?? - patrick - 09-06-2021 23:29

Tja v gaal was in 2014 duidelijk zn vrouw aan het pleasen..hahahaha...gewoon 3e worden met feyenoord b is met terug werkende kracht nog steeds een huzarenstuk!!! Hier doet ik de sublieme robben een beetje te kort.....helaas is het nu ajax b wat de klok slaat......

RE: Nog mensen geïnteresseerd in oranje?? - Bertus - 12-06-2021 15:37

ik kijk wel maar ben niet in de oranjestemming

RE: Nog mensen geïnteresseerd in oranje?? - patrick - 14-06-2021 13:31

Leuke pot tegen verrassende oekrainers. Als berghuis de 1e helft had megedaan dan stond het al 3-0 met rust. 2 helft was dumfries wel goed op dreef......al met al geen slechte start.

RE: Nog mensen geïnteresseerd in oranje?? - erik - 14-06-2021 17:21

Ik ging in de rust verveeld naar bed (05.45 gaat mijn wekker). Verassing in de ochtend, 5 goals gemist. Maar vandaag was ik vroeg thuis en zag ik een Tsjech geweldig scoren, fraai.

RE: Nog mensen geïnteresseerd in oranje?? - REDNECK - 14-06-2021 19:58

Volgens mij leeft het in het hele land niet zo......alles wat Koenan had opgebouwd heeft De Boer weer naar de klote gelopen.

Een trainer die, op ajax na, overal de zak heeft gekregen die maar blijft vasthouden aan een systeem dat duidelijk niet werkt.

De poulefase zullen ze nog wel doorkomen, maar daarna is het afgelopen.

Ik kijk overigens wel, je moet toch wat.....overigens wel leuk dat 2 Rotterdammers het gisteren voor Oranje moesten doen!

RE: Nog mensen geïnteresseerd in oranje?? - Jeli - 17-06-2021 09:08

Heerlijke wedstrijd van Italië gezien, ik kijk niet veel naar de competitie, maar echt een goed team.
Denk niet dat ze kampioen worden, maar zou het ze wel gunnen. Vanavond dan maar weer naar Nederland kijken,
ja deze poule stelt niet veel voor, begint toch pas echt bij de laatste 16.
Italië is in ieder geval door.

RE: Nog mensen geïnteresseerd in oranje?? - Den - 19-06-2021 15:02

Bij mij leeft het wel hoor. Maar we hebben voorin nu niet de toppers zoals vroeger (Gullit, van Basten, Bergkamp, van Persie, Robben) dus dan ben je niet meer dan een outsider. Ook niet erg maar dan moeten we de verwachtingen wat naar beneden bijstellen.

En laat juist dat iets zijn wat we in Nederland niet kunnen Smile Dan klagen we dat we "niet dominant" spelen maar dat doet natuurlijk geen enkel land met een selectie zoals die van ons. Sterker nog: die Fransen spelen tig keer meer verdedigend dan wij. Iedereen was zo positief over hun pot tegen Duitsland maar ik vond het tenenkrommend saai.

Verder heb ik geen problemen met 352 maar dan is wel jammer dat Vilhena en Karsdorp niet bij zijn. Vilhena is geen echte back maar als wingback deed hij het destijds perfect tegen Portugal. Maar in Nederland onderschatten we het spelen met wingbacks. Dan denken we dat de standaard backs zoals Wijndal (en bij Feyenoord Geertruida) dat wel kunnen invullen maar dat kunnen ze dus niet. Je moet als wingback vooral ook middenvelder of aanvaller kunnen zijn.