Voetbaltalk - hét forum over voetbal
Play offs - Afdrukversie

+- Voetbaltalk - hét forum over voetbal (http://forum.overvoetbal.nl)
+-- Forum: Forums (/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Voetbaltalk (/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Discussie: Play offs (/showthread.php?tid=5740)

Play offs - erik - 19-05-2021 18:54

Hoe en wat maakt me niet veel uit. Maar ik kijk nu Utrecht -Groningen en geniet van publiek op de tribunes, na al die saaie stille maanden.

RE: Play offs - Bertus - 19-05-2021 22:06

nu Feyenoord-Sparta ,klinkt gelijk beter met wat publiek weer .... en bij Feyenoord lopen ze dan ook wat harder lijkt het wel

RE: Play offs - patrick - 20-05-2021 00:00

Nou toch netjes 2-0 tegen sparta, die wel erg flets waren....Utrecht zal meer tegen gas geven vrees ik.....

RE: Play offs - Jeli - 20-05-2021 07:49

Feyenoord mist gewoon de fans, zijn echt niet goed genoeg zonder publiek, is echt de 12 de man.
Heb de 2 wedstrijden ook gezien, Utrecht tegen Groningen was goed in balans.
Geweldige goal van Gustaffsson, vind dat een goede speler, jammer dat hij niet bij Feyenoord is geslaagd.
Had liever tegen Groningen nu gespeeld, Utrecht heeft aantal gevaarlijke spelers.
Bijlow 7,5 Die deed helemaal niks fout, pakte paar goede ballen.
Malacia 7 Deed het prima als rechtsback
Botteghin 6 Het is mooi geweest na dit seizoen, deed het geen eens zo slecht, lopen gaat niet meer.
Senesi 7,5 Gewoon een goede verdediger en die kan in Spanje of Italië nog beter worden.
Haps 7 Is weer op weg naar de oude Haps, is gewoon linksback.
Fer 7 Vond ik de laatste maanden slecht, speelde nu stuk beter.
Kokcu 8 Vond ik gisteren de beste
Toornstra 6,5 Die speelt altijd wel op constant niveau.
Berghuis 7,5 Op zich niet veel gezien, maar als die aan de bal is dan is er altijd gevaar.
Jorgensen 7 Bij vlagen zagen we de oude Jorgensen.
Sinisterra 7,5 Maakte weer wat mooie acties, moet hij ook gewoon blijven doen.

Wissels vielen allemaal goed in.

RE: Play offs - Den - 20-05-2021 19:10

@Patrick
Utrecht geeft liever gas buiten het veld zo lijkt het. Toch bang kennelijk?

RE: Play offs - patrick - 20-05-2021 19:40

Ja idd, wat maakt het nu uit , allebei 1 dag extra rust....logisch dat Rotterdam huiverig is voor relletjes.....er is 50 miljoen uitgegeven aan dat festival....dan neem.je geen risico met doorgesnoven hooligans.

RE: Play offs - REDNECK - 20-05-2021 20:46

Feyenoord speelde gisteren één van zijn beste wedstrijden in de 1e helft...geen toeval dat dat met publiek is.

Probleem is wel dat we het in de 16 niet meer weten......echte kansen worden nauwelijks gecreëerd.

Wat is FC Utrecht trouwens een zielige Calimero-club geworden zeg......

RE: Play offs - Jeli - 21-05-2021 08:57

Is denk ik meer nu het bestuur, ken wel wat Utrecht aanhangers, die zeggen gewoon gaan spelen en dat Feyenoord keer gaan verslaan.

RE: Play offs - REDNECK - 26-05-2021 20:47

Nou, als je de reacties op sociaal media zag en ook een filmpje met supporters.......kansloos......ze zijn boos op Feyenoord omdat ze toch moesten spelen.....schitterend.

RE: Play offs - Jeli - 27-05-2021 10:16

Ja ach zijn altijd wel types bij, als andersom was geweest dan was dat bij ons ook wel zeker gebeurt.
Het begon toch bij hun bestuur, als ze gewoon zeggen we vechten het uit op het veld dan is er niks aan de hand.