facebook twitter Reactie plaatsen 
OT ; maar heeft TTV nou de stekker uit feyenoord prikkers getrokken?
Auteur Bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #1
OT ; maar heeft TTV nou de stekker uit feyenoord prikkers getrokken?
sorry is ot,maar ja hij gaf aan te overwegen om te stoppen,maar of hij nou zomaar in 1 keer de stekker er uit heeft getrokken???Angry
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-07-2015 om 16:34 door patrick.)
15-07-2015 16:28
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #2
RE: OT ; maar heeft TTV nou de stekker uit feyenoord prikkers getrokken?
Ik zal hem later naar het OT-gedeelte verplaatsen.

Maar in antwoord op je vraag. Als ik een gecacht exemplaar open van het FP prikbord zie ik dit topic staan "BESTE VRIENDEN HET WAS EEN WAAR GENOEGEN MAAR HET IS EINDE VERHAAL!!!!"

Ik kwam er niet zo vaak dus ken de geschiedenis niet maar het lijkt er wel op.
15-07-2015 16:40
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #3
als je hem ff 1 dag wil laten staan den, er waren idd problemen,maar om nou voor 1 rotte appel zo ineens de stekker er uit te trekken! had toch graag enkele mensen met wie ik al 4 !!! jaar prikt gedag willen zeggen!! bedankt alvast, en tot snel dan maarExclamation
15-07-2015 16:52
Reageren op dit bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #4
ik zie ook dat het forum daar niet meer bestaat,
ik moet zeggen dat ik deze oplossing niet kan waarderen,
geef de prikkers in inder geval uitleg, nu is het gissen..... zijn er bedreigingen geweest via pb ?
dat maak ik er een beetje uit, wat wie hoe???
verder vind ik het te overhaast....gooi dan de rotte appels er maar uit toch....

toch ook zonde voor het werk en geld? wat TTV er in gestoken heeft.......
15-07-2015 17:28
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Ja bertus.vooropgesteld dat ik ttv dankbaar bent voor het mooie werk wat hij gedaan heb.vind ik dit niet netjes zacht gezegd! Enig communicatie en een kans om. Afscheid. Te nemen had ik wel verwacht!!
15-07-2015 17:37
Reageren op dit bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #6
(15-07-2015 17:37 )patrick schreef:  Ja bertus.vooropgesteld dat ik ttv dankbaar bent voor het mooie werk wat hij gedaan heb.vind ik dit niet netjes zacht gezegd! Enig communicatie en een kans om. Afscheid. Te nemen had ik wel verwacht!!
dat vind ik ook , een kort lontje denk ik ....
plus weten we niet wat er achter de schermen gebeurd is
15-07-2015 17:45
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #7
TTV . ik weet dat je hier ook komt, en zou toch graag een toelichting van jou lezen gozer! waarom niet de rotte kies eruit getrokken en het netjes met elkaar afgesloten? ben je idd bedreigd of was je het gewoon zat? in iedergeval bedankt voor je inzet en je mooie prikbord, sorry talk ,maar die opzet werkt echt beter ! nou gozer,dan spreken we elkaar maar hier denk ik, alle prikkers van feyenoord prikbord en prikkers bedankt voor de meestal gezellige gespreken ,discusie,s , en oh ja 1 iemand hoeft echt niet meer op mij te reageren!! en dat zie ik echt niet door een roze bril!!!
15-07-2015 20:32
Reageren op dit bericht
Bart-Jan Offline
Junior Member

Bericht: #8
Voor TTV, bedankt voor alle tijd die je in het forum hebt gestoken. Gelukkig is diegene die al het prikplezier voor hem (en vele anderen) heeft verpest ook hier actief.
15-07-2015 23:32
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #9
tja bart, ik snap het niet helemaal , waarom geen ban aan iemand die constant de boel loopt op te ruien? ik heb echt met niemand een probleem gehad , en heb hem er meerdere malen op gewezen , dat een hoop prikkers over de zeik gingen van dat gezuig , maar ik was een roepende in de woestijn blijkbaar, vind de afloop behoorlijk onbevredigend,maar goed, een paar zitten hier ook dus het zal wel wennen,,,,,,,,,,,,,,,,of mag hij hier ook doorzuigen en doorzagen??
15-07-2015 23:40
Reageren op dit bericht
Blauw Gele Sensatie Offline
Posting Freak

Bericht: #10
(15-07-2015 23:32 )Bart-Jan schreef:  Voor TTV, bedankt voor alle tijd die je in het forum hebt gestoken. Gelukkig is diegene die al het prikplezier voor hem (en vele anderen) heeft verpest ook hier actief.

@ beheerders: als iemand de boel verziekt blokkeer/ban je die persoon. En als je er mee stopt geef je de trouwe leden uitleg. Wel zo netjes.

@prikkers: als iemand de boel verziekt negeer je die persoon. Hoe moeilijk het vaak ook is.
Don' t feed the troll. En dan is de lol er snel af want dergelijke prikkers gedijen bij aandacht.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 16-07-2015 om 20:14 door Blauw Gele Sensatie.)
15-07-2015 23:54
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #11
zo zie je maar dat iedereen anders reageerd op problemen, ttv had een perfect bord op gezet, heeft mij ook gevraagd om te moderen , niet mijn hobby,en ik ging er van uit dat volwassen mensen,want iedereen was 40 plus zowat,er wel met verstand uit zouden komen, en ja, als het rustiger en rustiger wordt ,dan gaan de zeikers en zuigers steeds meer opvallen,gevolg,nog meer afhakers..................vicieuze circel dus ,,,,,,,,,,,, maar goed om nou voor 1 azijn zeikende autistische beroepszuiger een forum op te heffen?? ik had hem er af geflikkerd en het nog ff aan gekeken, het seizoen komt er weer aan,er komen nog transfers, en idd,ik had wel ff netjes willen afsluiten met mensen waar ik al jaren mee prikt, jammer hoor!! feyenoord prikbord had een mooier eind verdiend....................
16-07-2015 00:20
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Ben ik rustig op vakantie dan is ineens het prikbord overleden. Ik weet niet eens wat er is gebeurd. Dan prik ik wel hier. Ik wil TTV wel bedanken voor al het werk wat hij eringestoken heeft.
16-07-2015 00:28
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #13
hahaha jij bent ook niet voor 1 gat te vangen he! welkom jer! ik geloof dat er hier al een overdosis rood/wit bloed is,maar he.............dat is niet onze schuld toch!!
16-07-2015 00:51
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #14
We prikken gewoon door op een nieuw prikbord
16-07-2015 08:31
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #15
Hehehehe.......nog meer Feyenoorders hier, daar zal een bepaalde prikker niet blij mee zijn Big Grin
16-07-2015 21:39
Reageren op dit bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #16
(16-07-2015 21:39 )REDNECK schreef:  Hehehehe.......nog meer Feyenoorders hier, daar zal een bepaalde prikker niet blij mee zijn Big Grin

de stoom komt hem al uut de oren Big Grin
16-07-2015 21:46
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #17
we zullen proberen onze aandacht te verdelen tussen de echte clubs en de zeg maar zakelijke clubs..........
16-07-2015 22:01
Reageren op dit bericht
BJW Offline
Senior Member

Bericht: #18
(16-07-2015 00:20 )patrick schreef:  zo zie je maar dat iedereen anders reageerd op problemen, ttv had een perfect bord op gezet, heeft mij ook gevraagd om te moderen , niet mijn hobby,en ik ging er van uit dat volwassen mensen,want iedereen was 40 plus zowat,er wel met verstand uit zouden komen, en ja, als het rustiger en rustiger wordt ,dan gaan de zeikers en zuigers steeds meer opvallen,gevolg,nog meer afhakers..................vicieuze circel dus ,,,,,,,,,,,, maar goed om nou voor 1 azijn zeikende autistische beroepszuiger een forum op te heffen?? ik had hem er af geflikkerd en het nog ff aan gekeken, het seizoen komt er weer aan,er komen nog transfers, en idd,ik had wel ff netjes willen afsluiten met mensen waar ik al jaren mee prikt, jammer hoor!! feyenoord prikbord had een mooier eind verdiend....................

Na lange lange jaren het Feyenoord prikbord gemodereerd te hebben, ben ik blij dat ik zonder deze verantwoording vrijuit kan praten. Ik las wel alles op het andere pb maar prikte niet meer mee en dat lag heel zeker aan deze éne grote zeikerd maar er zit er hier ook één die denkt, dat alleen hij iets van het spelletje begrijpt en geen tegenspraak duldt.

Mij heeft TTV jammer genoeg helemaal niets gezegd en dat verbaasd me een beetje.
Ik probeer nog Adriano hierheen te krijgen maar die wil met voorgenoemde lui ook niets meer te maken hebben.
16-07-2015 23:37
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #19
is het zo moeilijk om schadelijke elementen een definitieve ban te bezorgen? andere proxy,s en zo ? maar dat gedrag pikt een kind van 8 er binnen 5 berichten weer uit ! ik hoop idd hier nog meer prikkers terug te zien,daarom is zo,n overhaast einde niet leuk !! wellicht heb jij lijntjes waar je de normale gasten mee kan uitnodigen! het is voor dit prikbord wellicht een overdosis rood-wit in de juiste samenstelling,maar goed ,we zijn ook de grootste op dat gebied..........................
16-07-2015 23:47
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #20
Ik heb geen idee wat er allemaal gebeurd is en waarom adriano weg is gegaan van het prikbord. En in het verleden kregen prikkers als spartaan en max zonder pardon een ban. Waarom kon dat nu niet? En is er uitleg gegeven waarom TTV het prikbord opgeheven heeft?
17-07-2015 03:32
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen