facebook twitter Reactie plaatsen 
Vejinovic: 'Snel een warm gevoel voor Feyenoord gekregen'
Auteur Bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #1

Marko Vejinovic staat te popelen en is dolgelukkig met zijn transfer naar Feyenoord. De 25-jarige middenvelder komt over van Vitesse en tekent een vierjarig contract in De Kuip.
'Ik kan niet wachten op zondag als ik de eerste training met Feyenoord zal afwerken', zegt de spelmaker op de clubwebsite. Vejinovic was er al lang en breed uit met Feyenoord, het wachten was op een akkoord tussen de Rotterdammers en Vitesse. Beide clubs kwamen vrijdagmiddag uiteindelijk tot een akkoord.

Volgens ingewijden rond de speler dateren de eerste contacten tussen Feyenoord en Vejinovic zelfs al van enige weken geleden. De middenvelder onderhield ondertussen nauw contact met technisch directeur Martin van Geel. 'Ik heb in de afgelopen periode heel snel een goed en warm gevoel gekregen bij Feyenoord', aldus Vejinovic.

Ook Van Geel is verheugd dat Feyenoord overeenstemming heeft bereikt met de voormalige jeugdinternational. 'Met zijn komst krijgen we meer mogelijkheden op ons middenveld. Marko is een technisch zeer begaafde speler, die al jarenlang op het hoogste niveau in de Eredivisie speelt en al meer dan 160 competitiewedstrijden achter zijn naam heeft', laat Van Geel weten.

'Hij was afgelopen seizoen een van de meest scorende middenvelders in de Eredivisie, met dank aan zijn fantastische traptechniek. Marko is bovendien nog maar 25 jaar, dus we hebben er alle vertrouwen in dat hij zich bij ons nog verder kan ontwikkelen. Uiteraard zijn we blij dat we nog voor de start van het nieuwe seizoen overeenstemming hebben kunnen bereiken, waardoor Marko zondag bij het begin van de voorbereiding direct kan aansluiten.'

toch een nette prijs voor zo,n goede scorende middenvelder ! goed gedaan dus v geel !
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-06-2015 om 16:37 door patrick.)
26-06-2015 16:36
Reageren op dit bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Vejinovic: 'Snel een warm gevoel voor Feyenoord gekregen'
het begint er op te lijken,lijkt het wel
26-06-2015 18:30
Reageren op dit bericht
Paul Offline
Senior Member

Bericht: #3
Thumbs Up RE: Vejinovic: 'Snel een warm gevoel voor Feyenoord gekregen'
Dat hoor je verder ook nooit dat ze een warm gevoel voor hun nieuwe club hebben en vroeger al fan waren van hun nieuwe club he?! Cool

Maar hij heeft een goed jaar achter de rug bij Vitesse, voor jullie te hopen dat hij dat door kan zetten.
26-06-2015 22:10
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #4
Nu snel Clasie voor een goede prijs verkopen en El Ahmadi in de woestijn afzetten.
27-06-2015 12:23
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Kan wel zien dat jij in totaal nog geen 90 minuten van de hele competitie hebt gezien Den.
Waarom Ahamdi voor een paar kamelen in de woestijn zetten?
Hartstikke bruikbare speler.
27-06-2015 15:38
Reageren op dit bericht
BJW Offline
Senior Member

Bericht: #6
Mij ook totaal onbegrijpelijk, dat je de kwaliteiten van El A niet ziet.

Clasie is mede door hem zo sterk geworden en als hij op de Clasie plek zou gaan spelen, hebben we een nog ietsjes snellere speler naar achteren.

Bovendien is er niemand bij Feyenoord, die sterker aan de bal is als hij..........................Misschien nu dan Dirk!
27-06-2015 16:42
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Ik heb ook een warm gevoel gekregen, maar dan kan ook met het weer te maken hebben.....Wink

Hoe dan ook, nu zegt Van Geel weer dat er geen salarisbudget meer is.......wat een vent joh Dodgy
27-06-2015 23:24
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #8
@BJW
Als je Vejinovic haalt moet je hem gebruiken zoals hij bij Vitesse naam gemaakt heeft. Dat aspect vergeten ze bij Feyenoord nogal eens. Hij is een soort dirigent van achteruit met een rechterbeen. En zowel Clasie als El Ahmadi (ook rechts) zijn daar niet ideaal bij in te passen.

Ik heb het al eens vaker gezegd: Feyenoord heeft de luxe (lees geld) niet om zomaar in het wilde weg spelers te kopen om dan maar te kijken hoe ze samen spelen. Feyenoord kan alleen maar hogerop als elke speler optimaal benut wordt.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-06-2015 om 10:58 door Den.)
28-06-2015 10:50
Reageren op dit bericht
brilletje Offline
Member

Bericht: #9
(27-06-2015 15:38 )Kazieb schreef:  Kan wel zien dat jij in totaal nog geen 90 minuten van de hele competitie hebt gezien Den.
Waarom Ahamdi voor een paar kamelen in de woestijn zetten?
Hartstikke bruikbare speler.

Precies....helemaal eens kieb.
Een zeer bruikbare speler die je nooit moet laten gaan.

(28-06-2015 10:50 )Den schreef:  @BJW
Als je Vejinovic haalt moet je hem gebruiken zoals hij bij Vitesse naam gemaakt heeft. Dat aspect vergeten ze bij Feyenoord nogal eens. Hij is een soort dirigent van achteruit met een rechterbeen. En zowel Clasie als El Ahmadi (ook rechts) zijn daar niet ideaal bij in te passen.

Ik heb het al eens vaker gezegd: Feyenoord heeft de luxe (lees geld) niet om zomaar in het wilde weg spelers te kopen om dan maar te kijken hoe ze samen spelen. Feyenoord kan alleen maar hogerop als elke speler optimaal benut wordt.

Wat een hoge woorden uit jouw mond zeg........
Ik weet niet of jij het allemaal gelezen hebt rondom Vejinovic, maar deze jongen is een all-round middenvelder.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-06-2015 om 11:34 door brilletje.)
28-06-2015 11:30
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #10
Hij is bij Vitesse is doorgebroken op een positie verder van achteruit. Zet je hem ergens anders dan is dat een risico in mijn ogen.

Sowieso lijkt een middenveld met alledrie de betreffende spelers me verre van ideaal. Een modern middenveld heeft meer nodig. Ik zou dan eerder een type als Toornstra in een driemans linie zien dan El Ahmadi.

Lullen over één speler is leuk maar het gaat om het hele plaatje.
28-06-2015 12:01
Reageren op dit bericht
BJW Offline
Senior Member

Bericht: #11
(28-06-2015 10:50 )Den schreef:  @BJW

We hebben het geloof ik al vaker over het gebrek van een linkspoot in het afgelopen seizoen gehad. Desalniettemin vind ik, dat ze met Vejinovic eindelijk eens een speler hebben gehaald die al kan voetballen.
Immers en Toornstra zijn geen spelers waar je Europa mee in zou kunnen en dat Clasie en/of El A gaat, is voor mij vrijwel zeker.

Sleegers zou wel eens de relevatie kunnen worden en die andere jonge jongens zou ook nog wel eens voor een verrassing kunnen zorgen.

Vejinovic hebben we nu en ik denk, dat hij straks altijd speelt en met 25 jaar kan hij over twee jaar ook nog ineens 10 milj. waard zijn.
28-06-2015 12:02
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #12
Ik heb niks tegen de komst van Vejinovic. Het ging mij meer om de suggestie van v Geel dat hij is gehaald onafhankelijk van het vertrek van Clasie/El Ahmadi. En dat lijkt me onzin.

Toornstra vind ik overigens zeker wel een speler waar je mee vooruit kan. Hij is niet vies van arbeid, scoort makkelijk : die zou je zo aan Vejinovic kunnen paren.
28-06-2015 12:07
Reageren op dit bericht
BJW Offline
Senior Member

Bericht: #13
Toonstra is me afgelopen seizoen zwaar tegengevallen maar het zou zo maar kunnen gebeuren, dat hij met andere mensen op het middenveld veel beter presteert.

Moet hij wel eerst Immers er vanaf spelen. Big Grin
28-06-2015 20:13
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #14
Toornstra speelde het grootste deel v/h seizoen niet op zijn eigen plek......toen hij daar eindelijk wel de kans kreeg viel hij wel tegen idd......ik wil hem echter nog niet afschrijven.
29-06-2015 00:23
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #15
@redneck, waar denk je dat Gio hem nu op stelt op het middemveld en wie hij op de bank zet?
29-06-2015 02:14
Reageren op dit bericht
brilletje Offline
Member

Bericht: #16
(28-06-2015 12:01 )Den schreef:  Hij is bij Vitesse is doorgebroken op een positie verder van achteruit. Zet je hem ergens anders dan is dat een risico in mijn ogen.

Sowieso lijkt een middenveld met alledrie de betreffende spelers me verre van ideaal. Een modern middenveld heeft meer nodig. Ik zou dan eerder een type als Toornstra in een driemans linie zien dan El Ahmadi.

Lullen over één speler is leuk maar het gaat om het hele plaatje.

We hebben het hier alleen maar even over Vejinovic....die gast is all-round man.
En het gaat hier niet over de invullling van het gehele plaatje...daar is van Bronckhorst voor.
Ik zou het in ieder geval wel weten.
29-06-2015 07:20
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #17
Allround klinkt leuk maar hij heeft de echte stap gemaakt op die positie waar hij bij Vitesse stond. ELKE speler heeft een plek waar hij het best rendeert.

Maar goed: hoe zou jouw middenveld er met deze spelers uitzien dan?
29-06-2015 08:39
Reageren op dit bericht
brilletje Offline
Member

Bericht: #18
(29-06-2015 08:39 )Den schreef:  Allround klinkt leuk maar hij heeft de echte stap gemaakt op die positie waar hij bij Vitesse stond. ELKE speler heeft een plek waar hij het best rendeert.

Maar goed: hoe zou jouw middenveld er met deze spelers uitzien dan?

Zoals je al zo mooi zei Den....Vejinovic paren met Toornstra...
Clasie erbij en je hebt een ideaal middenveld, mocht ie blijven.
29-06-2015 11:39
Reageren op dit bericht
Rotterdam-West Offline
Senior Member

Bericht: #19
Prima versterking voor Feyenoord maar al dat gelul van warme club en mooie club wordt je niet goed van.
Je ziet het bij talloze clubs die lulverhalen van die spelers.
29-06-2015 17:46
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #20
(29-06-2015 02:14 )Wolfje9999 schreef:  @redneck, waar denk je dat Gio hem nu op stelt op het middemveld en wie hij op de bank zet?

Dat is lastig te voorspellen omdat we behoorlijk ruim in onze middenvelders zitten en het nu nog onduidelijk is wie er blijft en weggaat.

Immers moet bij mij iig sowieso op de bank.
29-06-2015 21:49
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen