(28-06-2015 10:50 )Den schreef: @BJW
Als je Vejinovic haalt moet je hem gebruiken zoals hij bij Vitesse naam gemaakt heeft. Dat aspect vergeten ze bij Feyenoord nogal eens. Hij is een soort dirigent van achteruit met een rechterbeen. En zowel Clasie als El Ahmadi (ook rechts) zijn daar niet ideaal bij in te passen.
Ik heb het al eens vaker gezegd: Feyenoord heeft de luxe (lees geld) niet om zomaar in het wilde weg spelers te kopen om dan maar te kijken hoe ze samen spelen. Feyenoord kan alleen maar hogerop als elke speler optimaal benut wordt.
We hebben het geloof ik al vaker over het gebrek van een linkspoot in het afgelopen seizoen gehad. Desalniettemin vind ik, dat ze met Vejinovic eindelijk eens een speler hebben gehaald die al kan voetballen.
Immers en Toornstra zijn geen spelers waar je Europa mee in zou kunnen en dat Clasie en/of El A gaat, is voor mij vrijwel zeker.
Sleegers zou wel eens de relevatie kunnen worden en die andere jonge jongens zou ook nog wel eens voor een verrassing kunnen zorgen.
Vejinovic hebben we nu en ik denk, dat hij straks altijd speelt en met 25 jaar kan hij over twee jaar ook nog ineens 10 milj. waard zijn.