facebook twitter Reactie plaatsen 
Utrecht-Feyenoord
Auteur Bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Utrecht-Feyenoord
oogstrelend voetbal in de 1ste helft (1-1).......... Dodgy
11-04-2021 13:13
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Utrecht-Feyenoord
Ik ben Dick Advocaat echt zat! Hij verneukt spelers echt op dit moment voor zijn eigen trots!

Feyenoord 4 Life...
11-04-2021 13:58
Reageren op dit bericht
erik Offline
Super Moderator

Bericht: #3
Het zit jullie keeper echt niet mee, ik hoop voor hem dat het mee valt.
11-04-2021 14:37
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Uiteraard blij met de overwinning, wat was het weer superslecht de eerste helft en dat komt door de belachelijke opstelling, dat kan niet met deze spelers, had maar zo al na een kwartier gespeeld kunnen zijn.
Dan wordt het aangepast, speelt ineens die Spajic rechtsback, dat is een centrale verdediger, die die langzame Braziliaan eruit ging en hij weer in centrum speelde kon die zich wel aardig herstellen.
Door een prachtige actie van Sinisterra en Berghuis win je dan de wedstrijd.
Er waren er heel veel slecht, uiteraard ook een Diemers, maar die stond linksbuiten in het begin, dat kan toch gewoon niet. Allerslechtste vond ik Leroy Fer, die kan dat niet meer op het middenveld, heel misschien kan die nog wel als verdediger, maar begin ik ook te betwijfelen.
12-04-2021 08:22
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Het was idd weer heel slecht, gelukkig hebben we wel de broodnodige 3 punten waardoor we de 4e plaats weer in eigen hand hebben.

Voorlopig moeten we het nog ff afzien totdat we gelukkig afscheid kunnen nemen van bepaalde spelers en de trainer.

Als je Advocaat dan na afloop hoort zeggen dat hij Linssen niet als linksbuiten ziet.....wat een gek! Daar speelt hij al zijn hele carrière!!!

En maar Bozenik afzeiken.....maar niets zeggen over Diemers natuurlijk, wat dat is ZIJN aankoop.....zo doorzichtig.

Nog verdedigender willen spelen, maar toch kans na kans weggeven en binnen een kwartier op 1 - 0 achterstand komen.....ik heb het idee dat de spelersgroep de trainer ook echt zat is.

Oh ja, ondertussen maakt hij Haps ook nog ff kapot.

Bijlow lijkt ondertussen ook geen 2 wedstrijden achter elkaar te kunnen keepen zonder geblesseerd te raken.

Voor de camera zelfverzekerd zeggen dat het gelukkig meevalt en dan nu weer het bericht dat hij over 2 weken een twijfelgeval is.....kortom, we moeten deze zomer dus 2 (!!!) nieuwe keepers halen!
12-04-2021 19:05
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Sommige opmerkingen ben ik mee eens, zeker over Advocaat en zijn acties richting bepaalde spelers.
Als dit het enige was wat er met die Haps aan de hand was dan snap ik niet dat ze hem niet hebben verhuurd.
Dan zet je een speler wel in de etalage, ik vind Malacia ook gewoon goede linksback, maar die had je misschien ook wel eens als linkermiddenvelder kunnen proberen.
Dat de spelers wel klaar zijn met Dick is toch allang duidelijk.
v.w.b. Bijlow ben ik het niet met je eens, dat was echt puur pech, die Kerk kwam als een dwaas op hem af.
Dat Marsman gaat naar Amerika, dat zal die zelf ook niet hebben verwacht, is niet echt een topkeeper, heeft nu wel een goed seizoen, maakt die gebruik van.
Feyenoord heeft in de jeugd een paar prima keepers, daar kan er 1 zeker van doorschuiven naar de selectie.
Ten Hove zal ook weggaan, je hebt dan 1 ervaren keeper nodig voor de eerste selectie, dat moet wel te vinden zijn.
13-04-2021 08:35
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #7
De koppigheid van advocaat kost haps z.n plek in oranje, en ons zomaar 10 miljoen aan transferwaarde.....beter had hij malacia een half jaartje op de bank gezet.........had hij kunnen trainen op z.n voorzet@!!..ook het afzeiken van bozenik is in niemands belang. Sowieso snap ik niet dat ze het over een dure miskoop hebben........4 miljoen voor een internationaal, en ook nog een spits is een koopje....
13-04-2021 11:35
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Die Bozenik is gehaald toen Sam Larsson werd verkocht voor 5 miljoen, dus dat verhaal van Driessen dat er 10 miljoen is verdampt klopt niet helemaal.
Echte missers vind ik Diemers en Pratto, de rest waar men het over heeft.
Linssen transfervrij doet het niet zo slecht.
Conteh ja geen idee wat die allemaal heeft.
Balde jonge speler, denk prima aankoop.
Spajic is gehuurd, op zich redelijke speler in het centrum.
Antonucci is gewoon 1 van de beste spelers van de eerste divisie, of die slaagt weet je niet van te voren, maar dat die volgens de Telegraaf is afgeschreven complete onzin natuurlijk.

Arnesen is een andere weg ingeslagen, dat moet toch keer gebeuren, niet nu meteen weer die moet ook weer weg.
14-04-2021 08:56
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Zonder geld is het gewoon erg lastig...als 1 op 4 goed is ,en 1functioneerd dan ben je Spek koper
14-04-2021 12:29
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #10
@Jeli

Als het zo vaak gebeurt bij Bijlow dan is het op een gegeven moment geen pech meer natuurlijk.......ik zou het volgend seizoen iig niet durven gokken met alleen een jeugdkeeper achter de hand.

Arnesen is idd serieus bezig met de toekomst, we hebben er ook weer 3 nieuwe scouts bij.
14-04-2021 19:27
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #11
Gewoon domme actie van Kerk, ja deze actie is gewoon voor hem pech, wees blij dat hij het doet anders was het een goal geweest. Ja en er komt heus wel een ervaren keeper bij, zelf vind ik het niet erg dat Marsman weg gaat.
Goed gedaan als invaller en krijgt nu de beloning, daarvoor was het niet echt een geweldenaar.
Scouting ben ik heel blij mee, er moest gewoon iets veranderen.
Nu nog gaan kappen met van die oude transfervrije spelers halen die niks meer toevoegen en nog even een miljoen willen verdienen.
Ook nu echt dan afscheid nemen van een Botteghin ook, kan niet meer.
15-04-2021 10:09
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen