facebook twitter Reactie plaatsen 
Berghuis nog een jaar bij Feyenoord?
Auteur Bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Berghuis nog een jaar bij Feyenoord?
en dan gratis de deur uitlopen...dus geen 4 miljoen en wel 2 miljoen salaris, duur jaartje voor een speler die er vaak met de pet naar speelt
22-02-2021 22:26
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Berghuis nog een jaar bij Feyenoord?
Tja....een gelijkwaardige speler kost een veelvoud..met berghuis ,sinisterra en linssen heb je 3 uitstekende buitenspelers. Met dat Afrikaanse talent wat we recent gehaald hebben, en hopenlijk azarkan ben je daar in iedergeval op sterkte.....bozenik is een goede pinchhitter lijkt mij.dus moet je jorgensen verkopen en een hele goede spits huren! Dat moet toch te doen zijn...we hebben op andere posities veel vers bloed nodig,en goede spitsen kunnen niet betalen. Middenveld diemers weg, fer weg en kokcu hopenlijk goed verkopen, voor dat geld j veerman en harroui halen. Achterin haps en senesi verkopen, bothegin en nieuwkoop weg.....met geertruida makacia en de transfervrije svensson plus vhendricks zijn de backs prima...alleen een opvolger voor senesi halen....t kongolo???
22-02-2021 22:57
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Hendriks is een centrale verdediger, die doet het prima bij NAC, als je Senesi kan verkopen moet er wel nog iemand bij, maar die Hendriks kan zo volgend jaar in de selectie.
Joey Veerman is niet meer te betalen en die Harraoui waar jij gek op bent, veel te veel 3 miljoen, heeft dit jaar echt nog niet zo geweldig gespeeld, ik zou het niet doen.
Je hebt een Wehrmann in je selectie, Antonucci komt, geld weggooien is al genoeg gedaan.
Ik geef Bozenik zeker nog niet op, Advocaat moet m niet, zegt me niet zoveel meer.
Goede zaak dat Slot al op gemak naar volgend jaar kijkt, laten we nu eerst eens een keer echt afscheid nemen van wat dure jongens, eerst de gasten waar contracten van aflopen, tis nu wel klaar met een Botteghin.
23-02-2021 10:06
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Proberen te verlengen met Berghuis, maar Feyenoord is sowieso beter met Berghuis dan zonder Berghuis
24-02-2021 20:00
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Zijn statistieken zijn goed, maar laten we eerlijk zijn.....hij speelt al bijna het hele seizoen dramatisch en scoort bijna alleen uit pingels.

Daarnaast gedraagt hij zich als de vedette, laat zijn man lopen, als een aktie mislukt blijft hij nog ff treuren en benadeelt zijn ploeg regelmatig omdat hij weer eens kortsluiting krijgt.

Zijn medespelers voelen zich genoodzaakt alles naar hem te spelen terwijl er soms een betere oplossing is.

Als hij toch blijft hoop ik dat Slot die aanvoerdersband van hem afhaalt.
27-02-2021 19:15
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Het is voor beide partijen beter als hij aan het eind van seizoen weg is, het is een goede speler, pak maar die 4 miljoen als iemand dat wil betalen, scheelt hoop salaris, ben er wel nu klaar mee.
01-03-2021 09:16
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Mooi dat hij gisteren weer mijn gelijk bewees, wat een achterlijke aktie weer van hem waar hij gewoon rood voor had kunnen/moeten krijgen.
01-03-2021 22:55
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen