facebook twitter Reactie plaatsen 
twente -Feyenoord
Auteur Bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #1
twente -Feyenoord
na een kwartier al 2-0 ..... wat zijn ze in hemelsnaam toch aan het doen
21-02-2021 13:35
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: twente -Feyenoord
Het houd niet op niet vanzelf...

Nou nou Jens ramde die bal met veel emotie er in Big Grin

Feyenoord 4 Life...
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-02-2021 om 13:46 door Vakkie RR.)
21-02-2021 13:39
Reageren op dit bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #3
waarom niet vaker schieten van buiten het strafschopgebied ? je ziet het bijna nooit bij Feyenoord
21-02-2021 13:57
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Klopt Bertus dat zeg ik al jaren.

Maar Kokcu ben ik nog steeds niet van onder de indruk! En Diemers ook slecht. Is wel je middenveld waar het eigenlijk moet gebeuren.

Feyenoord 4 Life...
21-02-2021 14:04
Reageren op dit bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #5
ik ook niet,en fer staat er nu naast.. maar daar ben ik ook niet van onder de indruk, die kan niet lopen lijkt het wel ,en dat roep ik al jaren ,maar dat er zoveel fouten gemaakt worden geeft ook aan dat het totaal niet loopt bij ons ,al tijden niet ... je bent de baas niet meer op het veld en soms iets anders gaan spelen schijnt voor deze spelers te moeilijk te zijn
21-02-2021 14:22
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Mijn god wat 'n slecht Feyenoord zeg...

Feyenoord 4 Life...
21-02-2021 14:38
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #7
En dan lopen bozenik,pratto en jorgensen warm, en advocaat brengt.............................haps......pfffffffff
21-02-2021 15:01
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #8
Advocaat lijkt een beetje onverschillig te worden. En ik vraag me dan af in hoeverre die onverschilligheid niet overslaat op een team.

Je zou verwachten dat een boze trainer er na een half uur een paar man uithaalt. Dan kan hij zeggen dat hij "dan wel elf spelers kan wisselen" maar het is vaak ook een signaal en met een wissel kun je het ook anders neerzetten. En ik vraag me dan af in hoeverre die onverschilligheid niet overslaat op een team
21-02-2021 17:10
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #9
@Den, ik denk dat zijn gedrag ook zeker debet is aan hoe het na de 1e verliespartij verder is gegaan.

Feyenoord 4 Life...
21-02-2021 18:45
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Spelers die durven niks echt niks te zeggen over Advocaat, die heeft de hele pers mee, behalve dan v hooijdonk, ik vind ook dat van Hooijdonk gelijk heeft, er is nooit enige kritiek op Advocaat, nu speelde je slecht, maar je had nog kunnen winnen ook, slechte wissels weer, net zoals tegen Utrecht. Na volgend weekend is ook de competitie voorbij, is die eigenlijk al maar 3 de plek kan nog belangrijk zijn, halen we nooit op deze manier.
Tis een enorme puinhoop bij Feyenoord, ik heb wel vertrouwen in Arnesen, heeft 1 fout gemaakt, heeft gewoon toegegeven aan de eis van Advocaat dat hij er een spits bij wilde hebben, dat grapje kost weer een miljoen.
Zullen wel gedacht hebben dat Jorgensen weg zou gaan, nou die zit er gewoon nog.
Advocaat heeft het zeker vorig jaar prima gedaan, dit jaar is een drama, de man had echt in de winterstop beter kunnen stoppen.
22-02-2021 09:21
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #11
Dit zijn dan de spelers die moeite hebben met een loonoffer......lachwekkend.

Los van dat ze kennelijk geen idee hebben wat er speelt in de wereld zijn ze kennelijk nog te dom om te beseffen dat mede door hun wanprestaties hun salaris niet te betalen is!!!

Verder laat Advocaat zien het niet meer te snappen. Je moet scoren dus wissel je wederom Sinisterra voor......Haps.

Haps is een linksback!!! Het was een keer leuk als noodoplossing, maar het is niet zijn positie en hij wil daar overduidelijk ook niet spelen!!!

Je zet Linssen gewoon (op zijn eigen positie) linksbuiten en zet één van je 3 (!!!) spitsen erin.....zo moeilijk is dat niet.

Advocaat zegt dan doodleuk dat hij wel een reden zal hebben....klopt, de reden is dat hij een slechte trainer is.

Toornsta heeft verder bewezen dat je met sportief zijn niet verder komt.....als hij in de slotfase was blijven liggen had je nog een pingel gehad.
22-02-2021 20:37
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Dat dacht ik ook als hij was gaan liggen was het 'n pingel geweest. Heel raar

Feyenoord 4 Life...
22-02-2021 23:01
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen