facebook twitter Reactie plaatsen 
Heerenveen-Feyenoord
Auteur Bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Heerenveen-Feyenoord
pfff wat een stelletje prutsers hebben we toch in het veld staan AngryAngryAngry
27-01-2021 22:32
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Heerenveen-Feyenoord
On ge lo ve lijk .....weeeeeeer zo slap en ongeinspereerd beginnen. Pfff volgens mij zijn de heertjes uitgekeken op advocaat.....
27-01-2021 22:49
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Weer 'n club die 800 wedstrijden niet gewonnen heeft en 1x raden tegen wie je dan wel punten kunt pakken??

Feyenoord 4 Life...
27-01-2021 22:54
Reageren op dit bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #4
het is gewoon met de pet er naar gooien... blijkbaar worden er te weinig harde woorden gesproken tegen de jongens ,of ze hebben gewoon overal maling aan ,wat een kut instelling hebben ze altijd
27-01-2021 22:57
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #5
En die gozert van vvv scoort erop los nu weer 4 goals in 1 match kan me geen Feyenoorder herinneren die dat in de afgelopen 20 jr heeft gedaan.

Valt mij ook op dat onze tegenstanders ook vrij zelden mis schieten het is ook bijna altijd gelijk 'n goal. En wij schieten of op de paal, lat, verdediger of keep.

Feyenoord 4 Life...
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-01-2021 om 23:12 door Vakkie RR.)
27-01-2021 23:03
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #6
@Patrick
Ik heb het idee dat Advocaat vooral ook uitgekeken is op Feyenoord. Als het slecht gaat zou je denken dat hij ingrijpt.
27-01-2021 23:12
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Tja Den, ik vind het vooral erg lullig voor Dick dat die klootzakken hem zo laten vallen.
27-01-2021 23:17
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Maar Dick heeft soms ook iets te behouden gespeeld. Waar het niet altijd nodig was

Feyenoord 4 Life...
27-01-2021 23:19
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #9
Advocaat laat de spelersgroep al maanden vallen. Ja, we weten wel dat Ajax en ook PSV beter materiaal hebben. Maar toch zeikt hij er iedere keer over dat het allemaal niet goed is. Dat is niet echt motiverend.
27-01-2021 23:26
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Mischien moeten we nu gelijk door saneren....jorgensen en kokcu verkopen voor pak hem beet 20 miljoen samen....harroui kopen voor 3.5 , maar ik zou slot alleen op de achtergrond laten mee denken.....
28-01-2021 00:36
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #11
Ik neem toch aan dat we allemaal iets van het spelletje begrijpen, er is geen 1 club in de eredivisie die Joey Veerman vrij laat, wij doen dat wel, en daar had Advocaat moeten ingrijpen. Ik vind dat echt een blunder, vind ook dat iedereen hem hand boven het hoofd houd, zitten nog 3 anderen op de bank, die mogen van mij ook best wakker worden.
Marsman 5 leuke stand in, meer niet, contract niet verlengen, zijn goede jeugdkeepers.
Geertruida 6,5 Die hield zich nog wel redelijk staande.
Spajic 2 Geen idee wat die heeft gedaanin de korte winterstop, was echt goed, nu is het helemaal niks.
Senesi 5 Die ging er nog wel in, maar hele middenveld werd compleet overlopen, geen tegenhouden aan.
Malacia 4,5 Ben normaal wel een fan, was nu niet best.
Toornstra 4 Heeft erg goed gespeeld, maar gisteren niet goed.
Diemers 2 Het oogt wel leuk dat draaien van hem, gaat alleen elke keer de verkeerde kant op, gaat hij duel in dan gaat dat ook mis, meestal valt ie op de grond.
Fer 1,5 Allemachtig die werd er aan alle kanten uitgelopen, heb hem nog nooit zo slecht gezien.
Berghuis 2 Was gewoon rijp voor een wissel, totaal geen beleving, bal kwijt dan sjokt hij er achteraan
Jorgensen 5 Bood zich nog wel aan, moet zeggen hij probeerde wat.
Sinisterrra 5 Is het nog niet, zet die vent op middenveld achter de spits anders, hij kan voetballen.

Nog even nog vermelden, de sterke invalbeurt van Bottegin, binnen een minuut de derde goal om de oren.
28-01-2021 09:07
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Ja ongelofelijk hoe dat middenveld keer op keer wordt overlopen....fer is alleen nog bruikbaar in vecht wedstrijden ,man tegen man, maar tegen een tactisch snel middenveld kansloos. Diemers is 2 tempo. Te langzaam. Hopen dat kokcu veel opleverd......ben benieuwd wie er 1 februari nog bij Feyenoord zitten....inc advocaat...
28-01-2021 09:33
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #13
Ik wil die Kokcu helemaal niet kwijt, heeft een minder half jaar gespeeld, zie hem nog graag bij Feyenoord blijven.
Was gisteren echt simpel op te lossen, je schuift Geertruida door naar middenveld, want Spajic kan dat niet.
Of je zet die Wehrmann op Veerman, jonge gozer, die heeft inhoud zat.
28-01-2021 12:34
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #14
Denk dat Advocaat hier het meest schuldig aan is. Hij kwam op 'n goed moment iedereen zat aan de grond.

Heeft ze vertrouwen gegeven maar de laatste tijd is hij dat vertrouwen weer aan het afbreken. Door zich zo negatief over de selectie uit te laten en zijn wisselbeleid.

Feyenoord 4 Life...
28-01-2021 12:57
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #15
Tegen ajax kwam feyenoord goed uit z'n verdedigende stelling, die wedstrijd hadden ze moeten winnen, toen dachten de heren dat ze tegen az ook zo open moesten spelen, maar dan zonder de passie......dat liep erg slecht af.....wat ze tegen Heerenveen lieten zien was erbarmelijk.......@ Jeli; ik heb zo weinig passie en inzet gezien bij die kokcu, een blinde ziet dat die gast kan ballen.maar wat is het rendement?,? Geen assist, geen goals, alles in 1 tempo......ik zou wel eens een dynamisch middenveld willen zien zonder 2 slomme controleurs.....die harroui heeft wel die potentie .kost slechts 3.5 m .....dus als je kokcu voor 15 a 20 miljoen kan verkopen is dat de 1e die je moet halen...veerman zal wel te duur zijn nu..
28-01-2021 15:30
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #16
Je begint aan de wedstrijd in de wetenschap dat AZ heeft verloren en Vitesse achter staat.....je speelt tegen een ploeg die al 11 wedstrijden op rij niet heeft gewonnen.......en dit is dan wat je laat zien???

Nou is zelf verliezen als concurrenten punten laten liggen wel een traditie bij Feyenoord......maar wat was het weer dramatisch.

Er is geen spelvreugde, het is allemaal plichtmatig.......ze hebben alleen vreugde na afloop, lachend loopt onze onzichtbare aanvoerder van het veld.
28-01-2021 20:07
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #17
Patrick Harraoui kost slechts 3,5 miljoen, nou ik vind het nogal wat, ik ben ook niet zo overtuigd eerlijk gezegd.
We hebben zelf Wehrmann, volgend jaar komt Antonucci, ik zou als het er al is die 3,5 miljoen anders besteden.
Gelukkig kijkt Arnesen wel naar de toekomst, die is bezig om jonge spelers vast te leggen. Ben het verder helemaal eens met bovenstaand verhaal.
29-01-2021 09:45
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #18
Nou die antonnuci maakt heel weinig goals , en geeft 0.0 assist in het toch goed draaiende volendam. Lijkt mij dat als je feyenoord materiaal bent,je op dat nivo 20 a 25 moet maken in een seizoen. Die verdediger vd ven maakt wel indruk....
29-01-2021 14:55
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #19
Nou de spelers staan nog voor 100% achter Advocaat dan weet je het wel in de voetballerij! Als we zondag verliezen is het over voor Advocaat denk ik.

En dan waren de heren gepikeerd dat Advocaat in de media roept dat zij minder zijn dan az enzo.

Ik ben ook wel van mening dat wij kwalitatief niet minder zijn dan bv az of vitesse maar door de verkeerde keuzes tijdens 'n wedstrijd of het niet kunnen lezen van een wedstrijd daar vind ik die andere wel beter in.

Feyenoord 4 Life...
29-01-2021 15:16
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #20
Als ik het goed begrijp lieten onze helden deze wedstrijd ff schieten omdat ze boos waren op Advocaat.......wat een instelling!!! Als ik Advocaat was zou ik allemaal spiegels op het trainingsveld neerzetten.......misschien begrijpen ze de hint dan.

Advocaat deelt ook mee in de malaise, maar waar de spelers het lef vandaan halen....

Maar goed, voorlopig hebben we onze assistent-trainer ook al weggehaald bij "topclub" AZ en waarschijnlijk hun rechtsback ook......hèhèhe......
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-01-2021 om 18:17 door REDNECK.)
30-01-2021 18:17
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen