facebook twitter Reactie plaatsen 
MOP
Auteur Bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #1
MOP
Een man komt een café binnen en bestelt een biertje. Na een paar biertjes gedronken te hebben, doet hij zijn gulp open en begint tegen de tapkast aan te plassen. De kroegbaas wordt boos en roept: "Ho, ho stoppen jij, waar ben jij nou mee bezig?"
De man verontschuldigt zich: "O jee sorry, oh, neem me niet kwalijk, ik schaam me rot, echt, ik schaam me kapot."
De kroegbaas stuurt de klant de zaak uit. De volgende dag komt de man het café weer in en bestelt een biertje. De kroegbaas waarschuwt: "Laat ik niet merken dat je weer tegen de tapkast gaat staan plassen."
"Nee, nee, het zal niet meer gebeuren." Na een paar pilsjes, doet de man zijn gulp open en plast weer tegen de tapkast. Weer wordt de kroegbaas boos. En de man verontschuldigt zich weer: "Oh, wat erg, oh, ik schaam me zo, ik schaam me zo!" En weer wordt de man het café uitgezet. De volgende dag gebeurt het nog een keer: de man drinkt een paar biertjes en plast tegen de tapkast. De kroegbaas wordt weer boos. "Ik schaam me zo, ik schaam me zo," klaagt de man.
"Weet je wat jij eens moet doen?", zegt de kroegbaas, "dit is niet normaal, jij moet eens naar een psychiater."
De man belooft dit te doen en vertrekt. Pas na een paar weken komt de man het café weer binnen. Nog voordat hij iets kan bestellen, vraagt de kroegbaas: "En? Ben je naar de psychiater geweest?"
"Jazeker," zegt de man, "wees niet bang: alles is onder controle."
"Goed," zegt de kroegbaas: "wat zal het zijn?" De man bestelt een pilsje. Na een paar glazen gedronken te hebben, doet hij zijn gulp open en plast tegen de tapkast. "Wat gaan we nou krijgen?", roept de kroegbaas verbaasd uit: "je was toch naar de psychiater geweest? En nou sta je toch weer tegen mijn tapkast aan te plassen!"
"Ja," zegt de man, "maar ik schaam me er nu niet meer voor!"
09-04-2015 21:42
Reageren op dit bericht
HJV
Unregistered

Bericht: #2
RE: MOP
Midden aan de bar zit een stoere snuiter, hij roept de barkeeper,
"geef al die klootzakken links van mij en al die vreemd gangers rechts van mij wat de drinken"
Na een half uurtje
"barkeeper, geef al die klootzakken links van mij en al die vreemd gangers rechts van mij wat de drinken"
staat er rechts een klein kereltje en plaatst de opmerking, "ik vindt het aardig dat u mij iets te drinken aanbied, maar ik ben geen vreemd ganger
Stoere snuiter "dan ben je een klootzak en moet je aan de linker kant gaan staan"
09-04-2015 23:31
Reageren op dit bericht
Rotterdam-West Offline
Senior Member

Bericht: #3
Drie oudjes zien elkaar terug na lange jaren:
Wat doe jij sinds je met pensioen bent?
De eerste zegt : ik reis en fotografeer veel.
De tweede zegt : ik winkel en tuinier graag.
De derde zegt : ik doe regelmatig nog opsporingswerk...
Ah! En in wat en waar ?
Iedere dag zoek ik mijn bril, mijn gebit, mijn wandelstok, mijn gsm, mijn sleutels, mijn autopapieren enz. enz.....
10-04-2015 07:52
Reageren op dit bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Waarom heeft god het klaarkomen ontworpen?

Anders blijf je neuken!
10-04-2015 19:29
Reageren op dit bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Een trucker ziet langs de weg een geel mannetje staan dat weent. Hij stopt, gaat ernaar toe en vraagt wat er scheelt. Het mannetje antwoordt: 'Ik ben geel, kom van Venus, ben homofiel en heb honger'. 'Tja' zegt de chauffeur 'ik kan je een sandwich geven maar verder kan ik je spijtig genoeg niet helpen'. Hij geeft de sandwich en zet de rit verder.

Even later ziet hij langs de weg een rood mannetje staan wenen. Weer stopt hij en vraagt wat er scheelt. Het mannetje antwoordt: 'Ik ben rood, kom van Mars, ben homofiel en heb dorst '. De trucker zegt: 'Ik kan je een blikje cola geven maar verder kan ik je niet helpen'. Hij geeft een cola en zet zijn weg verder.

Even verder ziet hij een blauw mannetje staan. De trucker is deze spelletjes moe, stopt, gaat boos naar het blauwe mannetje toe en zegt: 'Vuile homo, van wat voor een kutplaneet kom gij en wat moet gij nu weer hebben?'. Waarop het mannetje antwoordt: 'Uw identiteitskaart en uw rijbewijs.'
24-04-2015 21:33
Reageren op dit bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Een man die 24 uur per dag een erectie heeft, besluit uiteindelijk om naar een psychiater te gaan.
Na een kort gesprek besluit de psychiater om een zogenaamde Rorschach test te doen en laat hem een plaatje zien vol met inktvlekken en vraagt hem wat hij daar in ziet:
“Dat is gemakkelijk” antwoord de man bij het zien van het eerste plaatje “Ik zie een man en een vrouw die aan het neuken zijn.”
“OK ik zal je nog een laten zien,” zegt de psychiater “wat zie je hierin?”
De man: “Ik zie een vrouw die zich aan het vingeren is.”
De psychiater toont nu het derde plaatje “En wat zie je hierin?”
De man glimlacht: “Ik zie een vrouw die aan twee kanten wordt genomen.”
De psychiater wordt nu enigsinds bezorgt en vraagt of hij altijd al zo geobsedeerd is geweest door sex.
Waarop de man beledigt antwoord: “Waarom vraag je dat aan mij? Jij bent degene die me al die vieze plaatjes laat zien!”
05-05-2015 23:13
Reageren op dit bericht
Rotterdam-West Offline
Senior Member

Bericht: #7
De juf vraagt.... In welk land wordt er Goodbye gezegd???

Jantje....Amerika juf., .Fransje ook in Engeland .juf, .Karel zegt Ierland...en Leon zegt .....In Groningen ook..

In Groningen..hoezo????

Nou ik keek naar Boer zoekt vrouw... En Geert zei tegen een mevrouw ..".

DOE OE STRINGSKE MAAR OPZAI, DAN KAN GEERT DER GOODBYE"
21-05-2015 09:38
Reageren op dit bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Er komt een man met een papegaai een cafe binnen.
Vraagt de man:mag ik een biertje? Zegt de papegaai:ik ook!!
Zegt de man:nog één keer en je wordt opgehangen!! Even later vraagt de man:mag ik nog een biertje? Zegt de papegaai:ik ook!! Zegt de man: nog één keer en ik hang je écht op!! Even later vraagt de man:mag ik nog een pilsje? Zegt de pappagaai:ik ook, ik ook!!! Nu wordt die man toch echt wel boos.......pakt de papegaai...............en hangt hem aan de muur. Even later kijkt de papegaai opzij en ziet jezus aan zijn kruis en zegt tegen hem; hé, heb jij óók om biertjes gezeurd??!!
21-05-2015 23:11
Reageren op dit bericht
Rotterdam-West Offline
Senior Member

Bericht: #9
Zuster Marie ging in het Klooster van de Stilte. De priester zei: “Zuster, dit is een stil klooster.

U bent hier welkom, zolang als u wilt, maar u mag niet spreken, enkel als ik u toestemming geef.”

Zuster Marie leefde nu al 5 jaar in het klooster, toen de priester tegen haar zei:

“Zuster Marie, u bent hier al 5 jaar. U mag 2 woorden spreken.”

Zuster Marie zei: “Hard bed.” “Het spijt me dat te horen.” zei de priester:

“We zullen zorgen dat u een beter bed krijgt.”

Na nog eens vijf jaar, werd zuster Marie opgeroepen door de priester.

“U mag weer twee woorden zeggen, zuster.”

“Eten koud.” zei Zuster Marie, en de priester verzekerde haar dat het eten beter zou zijn in de toekomst.

Op haar 15e jaar in het klooster, werd ze opnieuw opgeroepen in zijn kantoor.

“Je mag weer twee woorden zeggen vandaag.” “Ik vertrek.” zei zuster Marie.

“Dat is waarschijnlijk ook het beste,” zei de priester,

“U hebt, sinds de dag dat u hier kwam, niets anders gedaan dan klagen.
25-05-2015 11:19
Reageren op dit bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
25-05-2015 19:10
Reageren op dit bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #11
Een blonde schoonheid van 28 jaar heeft het nog nooit gedaan. Haar moeder vindt dat het hier toch wel eens tijd voor wordt. Ze geeft haar dochter 200 gulden en zegt: “ga maar naar de stad en koop een sexy outfit”. Zo gezegd zo gedaan de dochter naar de stad koopt een mooi lingerie setje met jarretels en een sexy blousje en rokje. Ze komt thuis en moeder zegt doe je outfit aan en ga naar het café de eerste man die je wil neuken neem je mee naar huis. De dochter op pad vind een man en neem hem mee. Ze liggen op bed de man doet haar blousje uit, haar rokje omhoog en haar slipje omlaag hij schrikt en roept “Bah varkensoren!” en rent vervolgens weg. De blond dame is geschrokken en denkt wat heb ik nou fout gedaan? Ze gaat maar weer terug naar het café en neemt nog een man mee naar huis. Ze liggen op bed en de man doet haar blouse los haar rokje omhoog haar slipje omlaag en roept “Bah varkensoren” en rent ook weg. Het meisje gaat totaal overstuur naar huis en vertelt haar moeder wat er is gebeurd. Haar moeder zegt doe eens voor wat er dan gebeurt. Het meisje doet haar blousje los haar rokje omhoog haar slipje naar beneden. Haar moeder zegt: “Ja maar schat daar moet je je jarretels niet aan vast maken.
11-06-2015 22:42
Reageren op dit bericht
Rotterdam-West Offline
Senior Member

Bericht: #12
Een man zit aan de bar en leest het volgende bord met aanbiedingen. -
> Bier : 2 euro - Sandwich met kip : 4 euro - Masturberen : 15 euro De man
> twijfelt een beetje over dit aanbod. De dienster achter de bar
> bekijkend, super aantrekkelijk met zwarte haren, vraagt hij haar: "Heu,
> die masturbatie, doe jij die ook?" Met een hete blik en een zwoele lage
> stem antwoordt zij: "Jazeker, mooie jongen..." "Goed", zegt hij dan,
> "wil je dan a.u.b. je handen goed wassen want ik wil graag een sandwich
> met kip".
13-08-2015 14:00
Reageren op dit bericht
Rotterdam-West Offline
Senior Member

Bericht: #13
Twee vrouwen zijn aan het golfen en eentje geeft een ferme dreun op het balletje.

Het vliegt recht naar de volgende hole waar twee mannen staan te spelen en eentje wordt geraakt.

Hij valt meteen op de grond en vloekt van de pijn.

De vrouw snelt er naartoe, intussen ligt hij ineengekrompen met zijn handen tussen zijn kruis.

Zij: "Kan ik helpen?

Hij: "Neen, laat maar straks gaat het wel beter."

Zij: "Ik ben therapeute en kan u misschien helpen."

Hij: "Neen, echt niet." Zijn handen nog steeds krampachtig in zijn kruis gevouwen.

Zij: "Toe, ik wil absoluut zien of ik echt niet kan helpen."

Hij: "Ok, doe maar."

Zij trekt zijn handen tussen zijn benen uit.

Ze doet voorzichtig zijn broek los, steekt er haar hand in en begint zachtjes met een massage om de pijn weg te nemen.

Na enkele minuten zegt zij : "En voelt dat niet beter ?"

Hij : "Jawel, maar ik denk toch dat mijn duim gebroken is." !!!!!
14-08-2015 07:57
Reageren op dit bericht
Bertus-67 Offline
Member

Bericht: #14
Sinterklaas telkens de zwarte Piet toespelen is nooit grappig,
jaja..de pepernoten liggen weer in de winkel
14-08-2015 18:48
Reageren op dit bericht
Bertus-67 Offline
Member

Bericht: #15
Mijn vrouw maakt van elke mug een olifant.

Da's verder niet zo erg hoor...

Maar het geeft van die grote

vlekken op de muur!
16-08-2015 15:03
Reageren op dit bericht
Bertus-67 Offline
Member

Bericht: #16
Er komt een man in een café en gaat aan een tafeltje zitten. De ober komt en vraagt:
"Kan ik u helpen?"
Vraagt de man: "Wat kost een kopje koffie hier?"
Zegt de ober:" € 2,60 meneer."
De man pakt vervolgens z'n portemonnee, haalt er 26 dubbeltjes uit, gooit ze op de grond en zegt:
"Doe mij maar een bakkie dan!!!"
De ober gaat finaal over de zeik maar de man krijgt z'n koffie, drinkt 'm op en gaat weg.

De volgende dag komt de man weer, gaat aan het zelfde tafeltje zitten. De ober komt en zegt:
"Zegt u het maar."
Zegt de man: "Wat kost een kopje koffie hier"
" Nou," zegt de ober," € 2,60".
Vervolgens legt de man een briefje van euro op tafel en zegt:
"Doe mij maar een een bakkie dan !!!"

De ober loopt met het briefje van vijf naar de kassa en schiet in de lach en denkt:
"Koffie kost € 2,60, hij betaalt met een briefje van vijf, dan krijgt hij dus € 2,40 terug,
dat zijn 24 dubbeltjes, of 48 stuivers."
Hij loopt vervolgens naar de man, zet de koffie op tafel en gooit de 48 stuivers op de grond.
" Hier je wisselgeld !!!"

De man pakt z'n portemonnee, haalt er een muntje van 20 eurocent uit, gooit het op de grond en zegt:
"Ah weet je wat, doe mij nog maar een bakkie!!!"
19-08-2015 22:32
Reageren op dit bericht
Bertus-67 Offline
Member

Bericht: #17
Drie aanstaande nonnen moeten bij Moeder Overste komen om de laatste kuisheidstest te doen voor ze mogen intreden. De vraag aan alle drie is "Wat zou je doen als een man op jullie afkomt die jullie onzedelijk wil behandelen?" De eerste zegt: "Ik zou op mijn knieën vallen en uit alle macht tot Onze Lieve Heer bidden dat hij weggaat" Moeder Overste prijst haar uitbundig met dit antwoord. De tweede zegt: "Ik zou hen een enorme schop in zijn kruis geven, dan piept hij wel anders." Moeder Overste kijkt bedenkelijk maar accepteert het antwoord. De derde antwoordt "Ik zou tegen hem zeggen: Als jij je broek naar beneden doet, dan doe ik mijn habijt omhoog." Moeder Overste wordt razend en vraagt om een verklaring. "Nou," zegt de non, "dat is heel eenvoudig, ik kan veel harder rennen met mijn habijt omhoog, dan hij met z'n broek naar beneden!"
05-09-2015 23:23
Reageren op dit bericht
Bertus-67 Offline
Member

Bericht: #18
Twee vrouwen zitten op een bankje
in het park borstvoeding te geven.
Een passerend jongetje ziet dat.
De ene vrouw heeft grote borsten, de andere heeft kleine.
Plots stapt het jongetje naar de vrouw met de grote borsten
en zegt tegen haar kleine:
"Zeg mannetje, je moet zuigen hoor, niet blazen!"
17-09-2015 17:48
Reageren op dit bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #19
Ik geloof dat ze bij de belasting ermee gaan stoppen...

... want ik kreeg vandaag mijn laaatste aanmaning!
26-09-2015 11:11
Reageren op dit bericht
HJV
Unregistered

Bericht: #20
Moos en Sara zijn verwikkeld in een vechtscheiding

Voor de rechter zijn zij ruim twee uur bezig over de alimentatie en wordt het duidelijk dat het de rechter gaat vervelen en komt tot een uitspraak.

R; Moos IK geef je vrouw elke maand € 550 alimentatie
M; Sympathiek van U, ik leg er elke maand €1,oo bij.
27-09-2015 11:42
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen