facebook twitter Reactie plaatsen 
De Beker
Auteur Bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #1
De Beker
Nou we zitten er nog in, ik was zelf nog even ziek van verlies tegen Ajax, ging hier even goed voor zitten, viel al na een paar seconden op de grond.
Er was totaal geen beleving in de eerste helft, met enig geluk 1-1 bij de rust, maar we zijn door.
Mezelf wel erg gestoord gisteren aan Berghuis, die deed niks, totaal geen beleving, laten we hopen dat hij alles heeft bewaart voor zondag.
Slecht gisteren dus Berghuis, Spajic en Pratto.
Geertruida, Malacia en zeker ook Sinisterra prima.
Goede wissels meteen in de rust, Kokcu en onze Argentijn zaten niet in de wedstrijd.
21-01-2021 09:39
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: De Beker
Met geertruida en malacia heb je dus toch kapitaal gecreëerd. Beide jongens ontwikkelen zich enorm! Sinisterra staat er weer snel,zeker na zo.n lange blessure!! Het blijft wel onbegrijpelijk dat we al jarenlang maar 45 min goed kunnen spelen, ken me bijna geen wedstrijd herinneren waarbij we de 1e helft goed speelde..
21-01-2021 11:35
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Helemaal met je eens Jeli!

Na al die loftuitingen van zondag weet je dat het daarna tegen een "kleintje" weer matig zal zijn.....

Ben idd bang dat Pratto toch niet veel is.....maar als hij ervoor zorgt dat Jorgensen weer de geest krijgt heeft hij nog nut.

Als Geertruida bij ajax had gespeeld dan werd hij nu Oranje ingeluld.....
21-01-2021 20:05
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Ik ben een groot voorstander van jeugd, laten we eerlijk zijn er werd door velen gezegd haal die janmaat terug, let wel ik vind dat ook een goede speler, maar de man heeft een jaar niet gespeeld.
En wil je echt wat geld gaan verdienen levert hij niks meer op. Je moet dus een goede balans in je elftal hebben.
Ik denk zelf dat Arnesen op de goede weg is, die haalt jonge spelers in huis, en daar kan nieuwe trainer mee werken.
Malacia en Geertruida zijn de beste voorbeelden, maar een jongen als Wehrmann kan je ook goed gebruiken.
En er komen er meer aan, er is een nieuwe Noorse verdediger die kan je volgend jaar ook naar de eerste selectie gaan halen, Bottegin en van Beek gaan hoop ik nu wel een keer weg.
22-01-2021 11:19
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Ik hoop wel dat feyenoord die harroui van sparta haald! 3.5 miljoen voor deze speler is geen weggegooid geld....ideale vervanger voor toornstra. Beresterk,zeer dynamisch, veel spelinzicht en scorendvermogen! Je kan hem eerst als back laten spelen. Volgens mij kan hij daar ook de Europese tophalen. Kan geertruida naar het centrum.....
22-01-2021 13:42
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Als Spajic volgend seizoen weg is moet Geertruida idd centraal.

Tja, als je moet geloven hebben we de nieuwe Mane gehaald......maar die praatjes horen we meestal bij een nieuwe aankoop. Laten we hopen dat Balde echt wat wordt in de toekomst.
23-01-2021 18:59
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen