facebook twitter Reactie plaatsen 
Sparta- Feyenoord 0-2
Auteur Bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Sparta- Feyenoord 0-2
Gecontroleerd gespeeld....jammer dat pratto op de paal schoot.....zou een mooi debut zijn geweest....haps brengt eindelijk diepte ......nou duimen voor gelijkspelletje bij psv - ajax.....
10-01-2021 15:11
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Sparta- Feyenoord 0-2
Ja jammer dat hij niet scoorde, bij ons scoren nwe spelers bijna nooit tijdens hun debuut. Maar ja wij zijn zo slecht dat we 3e staan.

Laat al die haters maar lullen!

Feyenoord 4 Life...
10-01-2021 15:49
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Zou toch wel heel leuk zijn als onze huur spits volgende week die ene aankoop van 22 miljoen weet te overtreffen.....pff wat hebben ze weer hun mening klaar....
10-01-2021 23:12
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Vond Feyenoord gewoon prima spelen, hele wedstrijd onder controle, is altijd even goed uitkijken als tegenstander alleen nog de hoge bal gaat spelen, maar gewoon sterk gespeeld.
Die Argentijn gaat wel in ieder geval een duel aan, ik zie m zelf wel als puur dit half jaar, mocht er al eens beetje geld zijn dan heb je toch een jongere spits nodig.
Laten we nog maar niet verder gaan dromen, eerst maar van PEC winnen, wie weet laten de anderen nog wat punten liggen.
11-01-2021 10:21
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Heel belangrijk om zo'n 1e pot na de winterstop te winnen en dan zat het ook nog eens mee met de uitslag bij ajax - psv.

Volgens alle "kenners" op tv zijn er heel veel clubs die verder zijn dan ons en een veeeeeel betere selectie hebben........ondertussen staan we 3e met 3 punten achterstand op de nr. 1......en dat met alle tegenslagen en vele blessures.

Bij Feyenoord weet je dat je je nooit moet rijk rekenen, maar stel je nou eens voor als alle blessure-gevallen weer terug zijn (we hebben dan gewoon een prima ploeg) en we spelen itt tot ajax en psv geen Europees voetbal meer.....zolang het kan moet je er voor gaan!

Wat de wedstrijd van gisteren betreft.....helaas konden we ons goede spel van de laatste 1,5 wedstrijd geen vervolg geven......ik vond ons heel matig spelen, maar het was wel een dikverdiende overwinning.

Het zal ons ook nooit gebeuren dat na alle hype Pratto er gelijk 1 of 2 in het mandje legt......gelukkig scoort hij vooral in toppers dus dat komt zondag wel goed ;-)
11-01-2021 20:27
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Aan de andere kant staan we gelijk met een Vitesse en AZ is ook niet ver weg.
Vind zelf ook wel dat de clubs boven ons een wat betere selectie hebben, maar wij krijgen ook meer mogelijkheden.
Zeker nu voorin, met een Sinisterra en Haps heb je gewoon snelheid en dat heb je gewoon nodig tegen een Ajax komende wedstrijd, overigens zie ik ons dat niet winnen, winnen we nooit daar.
Altijd het idee dat Feyenoord daar op een of andere manier niet echt het vertrouwen heeft.
12-01-2021 09:56
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #7
@Jeli, toch blijf ik dat ongelofelijk vinden! Bijna iedere club weet met enige regelmaat punten te pakken daar maar ons lukt dat 1x in de 10jr ofzo.

Feyenoord 4 Life...
12-01-2021 11:17
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Heb je helemaal gelijk in, ik werkte vroeger bij groot bedrijf daar niet ver vandaan, ja daar waren er een paar voor de club van Rotterdam, de rest kan je wel raden, altijd dan maandag weer zaniken, nou kan ik goed van me afbijten, maar de allerergste, verder echt top kerel, deed ook alles bij de lokale voetbalclub, ja die kwam altijd lachend en sarrend binnen. Schold m verrot met woorden die je nu niet meer kan zeggen, lachte die nog harder.
ja totdat ik zei dat ik op zijn club had gewed, dat is uiteraard eigenlijk een foute streek, maar hij was wel stil.
Dat doe ik nu niet meer, dus het is weer hopen zondag.
13-01-2021 09:49
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen