facebook twitter Reactie plaatsen 
De nieuwe spits.
Auteur Bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #21
RE: De nieuwe spits.
@ ÷Erik....ja dat wist ik nog niet toen ik het plaatste...hahaha...en ja jeli tuurlijk komen de rijke boys op dit soort kansjes af ,maar voor z'n carrière zouden
Het niet slecht zijn als slot hem kan Brengen.laat ik het dan zo zeggen ...het zou een top actie zijn van arnesen als dat zou lukken. Al was het maar om na az nu ook ajax even op de tenen te trappen....
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-02-2021 om 16:27 door patrick.)
04-02-2021 16:23
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #22
Ik denk eerder dat ajax het zo ziet dat wij hun afdankertje zouden halen.......het zou sowieso al gevoelig liggen.

Er lopen nog meer spitsen rond in de wereld dacht ik zo
04-02-2021 22:04
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #23
Ze wilden hem echt graag houden, al was het maar voor hun eigen handel.
En laten we maar eens kijken wat Slot volgend jaar wil, die Bozenik moeten we ook niet ineens gaan afschrijven.
Daar is genoeg voor betaald, misschien moet hij nog e.e.a leren, maar kan niet slechter zijn dan die Argentiijn die men moesten gaan halen.
05-02-2021 11:00
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #24
Pratto was ten tijde van de gewonnen coupe America zo goed,dat hij top 3 spits in Nederland was geweest. Weet niet waarom maar die scherpte is hij volkomen kwijt.....als je hem fit krijg is het een ideale stormram/ pinchhitter....type henk veerman, maar dan een klasse beter......
05-02-2021 20:59
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #25
Ik hoop voor jou dat hij nog wat laat zien, maar ik zie het niet gebeuren.
09-02-2021 09:52
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #26
Komt nu dan wat nieuws naar buiten over deze man, zelfs de scouting rapporten waren negatief.
Advocaat heeft zo lopen zeuren, maar de vraag is wie heeft dit uiteindelijk doorgedrukt.
Kan me haast niet voorstellen dat Arnesen dit heeft gedaan, maar wie weet.
Al had hij er al 10 gemaakt, dit kan gewoon niet als je spelers om loonoffers vraagt, wat op zich logisch is, maar niet als je even een miljoen uitgeeft aan een spits die helemaal niet fit is.
24-02-2021 15:49
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen