facebook twitter Reactie plaatsen 
De nieuwe spits.
Auteur Bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #1
De nieuwe spits.
Die is in ieder geval nu in huis, het is te hopen dat hij wel fit is en meteen kan gaan spelen, Advocaat heeft in ieder geval nu nog een extra speler voorin. Ik hoop dat men nu wel Jorgensen gaat uitlenen, als daar uiteraard interesse voor is, zou mooi zijn als hij half jaar terug gaat naar Denemarken, wie weet dat hij dan weer wat beter gaat spelen.
04-01-2021 11:14
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: De nieuwe spits.
Ik vermoed dat ze bozenik gaan uitlenen
04-01-2021 15:33
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Jongens,ik heb die wedstrijden tegen boca gezien...in een vol bombonnera ,tegen 2 a 3 Argentijnse slagers bleef die gast moeiteloos overeind....ik heb wel de lange samenvatting gezien..hij is groot,beresterk,zelfs beweegelijk! En verbeterde versie van kaziem die het Europees en tegen ajax echt wel goed deed. Deze ervaren vos gaat echt scoren tegen die slappe Nederlandse verdedigers. Jammer dat ze geen optie hebben....straks schopt die er 15 in en is hij onbetaalbaar....in principe was hij de ideale tussenpaus tot bozenik klaar was,of er geld was voor een jongere topper......hang me er maar aan op.....dit wordt een succes !!! Goeie reclame voor mogelijk meer Argentijnse toppertjes!

En ik hoop dat ze niet zo achterlijk zijn om die harroui te laten lopen voor die 3 miljoen! Dat is echt een toptalent!!! Die kan rechtsback , rechtermiddenvelder en zelfs op 10 !! Beresterke opvolger voor toornstra of een betere back dan die fantastische van psv....nog sterker.maar veel betere techniek.....echt een koopje waar he spijt van krijgt als ze niet toehappen!!
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-01-2021 om 18:08 door patrick.)
04-01-2021 18:02
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Het aantal negatieve reakties die je overal ziet op onze nieuwe spits verbaast me.....natuurlijk willen we allemaal een wereldspits van 23 jaar die er 30 per seizoen in prikt....

We moeten echter wel realistisch blijven, zo'n spits zou nooit naar ons komen en zouden we ook niet kunnen betalen.

Ik vind dat Feyenoord snel en verrassend heeft gehandeld en alleen zijn interviews en uitstraling zijn al een verademing t.o.v. Jorgensen.

Prima oplossing zo....is het wat dan hebben we een leuke 2e seizoenshelft, is het niets dan nemen we sowieso weer afscheid in de zomer.

Bovendien hebben we nu rustig de tijd om te kijken naar een spits voor volgend seizoen.
04-01-2021 23:00
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Tis niet te hopen dat hij in het blessure topic gaat komen, hij wil zelf al graag blijven,maar of je dat moet doen moeten we maar even eerst zien, daar al onze nieuwe trainer ook wel wat over te zeggen hebben.
05-01-2021 10:49
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Daarom zou een optie wel handig zijn....straks legt hij er 15 in ,dan ben je gelijk kansloos...
05-01-2021 11:31
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Feyenoord gaat echt geen miljoenen betalen voor een spits die in juni 33 jaar wordt, daar kan je als club Feyenoord nooit aan beginnen, er is al geen geld, maar wat er eventueel beschikbaar is ga je niet dan besteden aan deze spits.
Dit is puur voor de korte termijn en als hij eventueel transfervrij weg kan kan je altijd nog praten.
Feyenoord laat ook spelers zomaar gaan om van salaris af te zijn, daar moeten ze gewoon wat harder in zijn.
In het half jaar van onze Sjaak is enorm veel geld uitgegeven met een rendement van 0, kan dan wel een echte Feyenoorder zijn, heeft die gewoon erg slecht gedaan.
06-01-2021 09:23
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Troost heeft zeker blunders gemaakt idd......hij zou Tapia ook wel ff aanpakken......dat hebben we gezien.
07-01-2021 20:10
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Weet dat Patrick graag Zirkzee had willen zien, die zal zich snel moeten verbeteren, anders is het afgelopen voor hem bij Bayern, had al eens wat over hem gelezen, die gooit zijn carrière weg als hij zo doorgaat.
Dit seizoen staat de teller nog op 0, wel afgelopen weekend rode kaart in wedstrijd gekregen.
Het is echt een groot talent, maar gaat even niet goed met hem.
11-01-2021 12:09
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Ja heb ook gelezen dat er problemen zijn met zijn motivatie en gedrag. Weet niet precies of dat ook gebeurd als hij in de wedstrijd selectie zit. Die fosa mensah lijkt voor 1.5 miljoen naar leverkussen te gaan....dan kost Zierikzee ook geen 10 miljoen nou lijkt mij....
11-01-2021 15:34
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #11
Zirkzee heeft nog een langer contract en die Mensah wil niet bijtekenen.
Zijn contract loopt af, die laten ze nu dan gaan voor 1,5 miljoen.
12-01-2021 09:46
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Ik ben nog niet overtuigd hellaas ....nou schijnd hij een neusje te hebben tegen toppers....als hij positief herinnerd wil worden, dan is zondag zijn dag!! Always pratto !!!! Hahaha
14-01-2021 00:03
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #13
Ik kijk het normaal wel meerdere wedstrijden aan, maar dit gaat m niet worden, het is goed dat er voor een half jaar meer concurrentie is.
Hij werkt hard, hij had gewoon wel moeten scoren, ik denk zelf niet dat hij tegen Ajax gaat spelen.
14-01-2021 09:15
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen