facebook twitter Reactie plaatsen 
AZ stuurt slot per direct weg
Auteur Bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #1
AZ stuurt slot per direct weg
AZ stuurt Arne Slot per direct weg
AZ heeft trainer Arne Slot per direct uit zijn functie ontheven. De trainer zit zondag in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen al niet meer op de bank bij de Alkmaarders.

Sportredactie 05-12-20, 10:41

Door Mikos Gouka en Nik Kok De clubleiding moet het besluit nog toelichten maar het heeft er alle schijn van dat de top van AZ zeer verbolgen is dat Slot in verregaande onderhandeling is met Feyenoord. De trainer zou de leiding van AZ niet op de hoogte hebben gebracht. Feyenoord hoopt snel tot een officieel akkoord komen met de club uit Rotterdam. De trainer was vanochtend nog niet voor commentaar bereikbaar.
05-12-2020 11:44
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: AZ stuurt slot per direct weg
Dan is er meer aan de hand want op dit moment stuur je niet zomaar je trainert weg als het gewoon goed gaat.

Feyenoord 4 Life...
05-12-2020 14:16
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Dat is dus onze nieuwe trainer!!!!! Bizar effectief!!!!!
05-12-2020 14:47
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #4
En iedereen elkaar maar na lullen dat dit 'n stap terug is (met dank aan v/d Gijp).

Laatste 10 jr is az maar 3x boven ons geëindigd! Tussendoor hebben wij toch ook nog wel wat prijsjes gepakt en zij??

Feyenoord 4 Life...
05-12-2020 18:49
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Tja stap terug........az raakt stengs,boadu,koopmeiers en wijndal op zeker kwijt volgend seizoen. En als arnesen goede bedragen voor senesi,haps, kokcu,berghuis en jorgensen kan vangen, hebben ze zomaar 50 a 60 miljoen om te investeren.of temiste een groot deel daarvan.....laat arnesen nou beginnen met zirkzee in de winterstop te huren met een optie tot koop......hebben we de spits positie al afgedekt voor misschien 10 miljoen....
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-12-2020 om 01:58 door patrick.)
07-12-2020 01:56
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Jij bent veel te lyrisch over Zirkzee Patrick, die is daar inmiddels echt op 2 de plan beland, dat gaat altijd een beetje een eigen leven leiden, nieuwe spits zal wel geweldig zijn, het is ook een jonge jongen met ups en downs.
Van mij mag hij komen, maar denk echt niet dat dat de oplossing zal zijn en dan 10 miljoen uit willen geven voor hem nee dat zou ik nooit doen.
Senesi is de enige die geld op kan leveren, Berghuis is bekend is 8 miljoen, Jorgensen zullen ze al blij zijn als hij weggaat. Kokcu moet je gewoon houden, die komt wel terug en Haps is gewoon ook een goede speler, als hij echt mentale problemen heeft zal je daar ook niet de hoofdprijs voor vangen.
07-12-2020 09:33
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Wat heeft die Zirkzee dan ooit laten zien? Ik hoor constant iedereen over hem maar ik zou niet weten wat hij wel of niet kan en of hij de druk in de Kuip wel aan kan?

Feyenoord 4 Life...
07-12-2020 10:46
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Tja hij was aan het doorbreken bij Bayern. Wart ik toen zag had zeker veel potentie. Daar heeft hij bizarre concurrentie. Ik zou hem wel een half jaar willen huren, en stel dat hij dan flink doorbreekt, dan zou ik wel gelijk een optie bedingen voordat hij gelijk onbetaalbaar zou zijn!
07-12-2020 14:15
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Geweldige aktie van dat omhooggevallen provincieclubje.......gratis trainer zonder afkoopsom!!!

Nu kan hij lekker in alle rust en tijd Feyenoord analyseren, Arnesen kan hem wegwijs maken en praten over het spel en spelers voor volgend seizoen.

Ik denk dat Slot gisteren stiekem wel gelachen heeft na de wedstrijd van az.
07-12-2020 22:57
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Patrick een optie kan je niet afdwingen, daar zijn 2 partijen voor nodig. Hij heeft daar een contract tot 2023, denk dat hij wel verhuurd mag worden, maar of hij dan naar Nederland gaat moet ik nog zien.
08-12-2020 10:02
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen