facebook twitter Reactie plaatsen 
Cska moskou- feyenoord
Auteur Bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Cska moskou- feyenoord
Goede 1e helft!! Zijn gelijkwaardig aan cska, met de grootste kans voor nieuwkoop. Hoop dat hij snel teixerra brengt voor linssen .....

Tyfus uefa gvd!!!!!! Imbeciele rode kaart

Echt verschrikkelijk hoe wij in Europa worden genaaid keer op keer.....

Nou pffff verdiend punt......marsman goed gekeept.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-11-2020 om 21:53 door patrick.)
26-11-2020 20:55
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Cska moskou- feyenoord
Ik hoop dat je wil zeggen Texeira voor Diemers, want ik vond Linssen uitstekend spelen.
Marsman 7,5 Prima gekeept
Nieuwkoop 8 Was echt verdedigend en ook af en toe aanvallend zeer goed
Spajic 8 De man straalt gewoon rust uit, niet in paniek, denk niet dat die te halen is voor Feyenoord, vind hem een uitstekend koppel met Senesi.
Senesi 8,5 Was verdedigend gewoon ijzersterk.
Geertruida 7 Doet het zeker niet slecht zo op linksback, zal volgende Europese wedstrijd weer rechtsback zijn.
Diemers 5 Duurt allemaal veel te lang, heel vaak loopt hij zich vast, lokt dan wel overtreding uit.
Toornstra 7,5 Speelt de laatste weken erg sterk, deze positie is geweldig voor hem.
Kokcu 7 Heeft hard gewerkt en 1 geweldige actie, dat had een goal moeten zijn.
Berghuis 8 Ging ook voorop in de strijd, paar hele mooie voorzetten.
Jorgensen 6 Ik ga hem niet afbranden, veel te makkelijk die rode kaart, hij speelde eerste helft zeker niet slecht.
Linssen 7,5 Die heeft echt zoveel meters gemaakt, klasse van hem.

Al met al staan we er aardig voor, win je thuis tegen Zagreb kan hele goede zaken doen.
27-11-2020 09:28
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Dick heeft er een erg sterk collectief van gemaakt. Orginisatorich staat het erg goed. In de rust had ik idd teixerra willen zien komen, maar na die snelle rode kaart was je achteraf beter af met kilometer vretter linssen. Wat heeft die gozer een meters gemaakt!!!
27-11-2020 14:58
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Jorgensen heeft ons die wedstrijd gewoon genaaid door een 100% kans te missen en heel dom een 2e gele kaart te pakken.

Deze wedstrijd hadden wij zeker kunnen winnen.

Gelukkig faalde hij vandaag wederom en is dan nog boos dat hij gewisseld wordt......vooral lekker die faalhaas blijven steunen.....dat helpt......
29-11-2020 23:03
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen