facebook twitter Reactie plaatsen 
Fortuna- feyenoord
Auteur Bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Fortuna- feyenoord
1-3 ....weer hopeloos zwak begonnen. Dan nog idiote actie kokcu..daarna op karakter toch de wedstrijd winnen is wel knap. Schitterende goal senesi.....ik zou hem eens in de spits zetten Dick...hahaha....
22-11-2020 19:33
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Fortuna- feyenoord
Op karakter inderdaad gewonnen, gewoon erg knap gedaan, Vitesse en PSV verliezen beiden punten, dus al met al een goed weekend voor ons Feyenoord.
Marsman 7 Bij de goal had ik mijn twijfels, maar keepte zeker een goede wedstrijd.
Nieuwkoop 7,5 Die speelde echt sterk, nou eens hopen of hij paar wedstrijden achter elkaar aan kan.
Botteghin 3 Kan niet meer lopen, vond vorig jaar al dat het voorbij was.
Senesi 8,5 Gewoon sterke verdediger en wat een beauty van een goal. Hij houd de verdediging ook goed bij de les, moet wel kort bij Botteghin spelen, gaat anders geheid mis.
Geertruida 7 Die deed het niet slecht als linksback, aanvallend mis je die 2 andere gasten wel uiteraard.
Diemers 6 Wel net aan een voldoende, duurt allemaal beetje te lang bij hem.
Toornstra 9 Vond ik de beste, de man speelde in begin van het seizoen echt slecht, maar wat hij nu liet zien was
grote klasse.
Kokcu 3 Heel dom, kan zich donderdag revancheren, competitie zal die denk ik minimaal 3 wedstrijden moeten missen.
Berghuis 8 Zoals vaak toch weer belangrijk, te hopen dat hij niet weggaat in winterstop.
Jorgensen 7 Had wel moeten scoren, maar heeft het zeker niet slecht gedaan, hopen dat hij fit blijft.
Linssen 7,5 Die speelde een prima wedstrijd, het is gewoon een linksbuiten, deed hij prima zo.
23-11-2020 09:37
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #3
@Jeli, Kocku 1 wedstrijd dus valt gelukkig mee.

Feyenoord 4 Life...
23-11-2020 18:44
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Waarom kunnen wij nou nooit eens een normale overwinning boeken?

Voor de 1000e keer komen we weer vroeg op achterstand.....en gelukkig maakt de tegenstander het ook altijd meteen af.

Het is eigenlijk gewoon een vast onderdeel van onze speelwijze geworden.

Blijft natuurlijk erg knap dat we dan met 10 man toch weer met de overwinning naar huis gaan.

Schitterend doelpunt van Senesi die verder eigenlijk niet zo bijzonder speelde. Toornstra was voor mij de belangrijkste man aan onze kant.

Wonder boven wonder speelde Jorgensen de hele wedstrijd uit.....wel weer een grote kans gemist.

Kokcu is verder een overschatte en over het paard getild mannetje. Ik zou altijd voor Texeira kiezen.

Tja.....ik begin me nu wel af te vragen wat er gaat gebeuren als iedereen ooit eens fit wordt en we in onze sterkste opstelling kunnen spelen.....iedere week is het puzzelen, matig voetbal.....en toch maar 3 punten achter koploper ajax en 1 punt meer dan het miljoenen-uitgevende PSV....
23-11-2020 20:31
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Had dat nooit verwacht Kokcu 1 wedstrijd, maar is dan mooi.
Als iedereen fit is moet ik nog zien wat de sterkste opstelling zal zijn, zoals een Toornstra nu speelt moet ik het nog zien of Leroy Fer er weer in komt. Ja Sinisterra die mis je wel en voor linksback Haps of Malacia.
Nog steeds geen idee wat die Haps heeft, nogal erg vaag vind ik.
24-11-2020 10:00
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Toornstra en Fer kunnen gewoon beide in de basis.
29-11-2020 22:54
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen