facebook twitter Reactie plaatsen 
Feyenoord-Sparta
Auteur Bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #1
Feyenoord-Sparta
Je staat gelijk en Advocaat gooit er alleen maar meer verdedigers in, staan er nu al zes op het veld. Ik snap dat het een behoudende coach is maar je kunt overdrijven..
18-10-2020 13:59
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Feyenoord-Sparta
Het was echt weer zo slecht, en jorgensen of Linssen, het is beide zo slecht, geef bannis eens een kans. En al die verdedigers erin daar snap ik ook weinig van, waarom geen conteh of kokcu?

We kunnen met deze selectie gaan voor plaats 3
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-10-2020 om 15:21 door jerry.)
18-10-2020 15:20
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Het waren 2 fantastische weken.

Je moet scoren en dan gooi je Johnston en Geertruida erin??? Ik dacht dat die Conteh zo snel was......dat laffe voetbal tegen de mindere goden komt stilletjes aan mijn strot uit.....maar goed, Advocaat kon er wel mee leven en Berghuis vond de 1e helft acceptabel.

Als je als koploper thuis niet van de nr. laatst kan winnen dan kunnen we beter stoppen.
18-10-2020 23:21
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Deze is voor rekening van Dick, wat een flater die wissels. Ik had nu juist Linssen laten staan, maar dan gewoon als linksbuiten en Jorgensen in de spits, Berghuis gewoon op rechts. Nee dan komt Haps op soort linksbuiten te staan.
Er is precies 1 schot geweest tussen de palen, dat was nog een goal ook.
Onbegrijpelijk dat Conteh, Kokcu of van mijn part Narsingh er niet in kwamen, nee dat komt Geertruida erin en daarna ook nog eens die houten klaas.
Als je dan Jorgensen erin zet heb je ook voorzetten nodig.
19-10-2020 08:36
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Advocaat was nu voor het eerst echt volledig de weg kwijt....en dan ook zeggen dat we niet mogen verwachten dat Feyenoord van iedereen wint.....nee, precies....we speelden wel tegen Europese grootmacht sparta natuurlijk.....zucht.
19-10-2020 21:19
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen