facebook twitter Reactie plaatsen 
Feyenoord transfernieuws meld.....botteghin tekend toch bij!
Auteur Bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Feyenoord transfernieuws meld.....botteghin tekend toch bij!
Feyenoord en Eric Botteghin hebben een akkoord weten te bereiken over een nieuw contract. De 32-jarige verdediger leek na lang onderhandelen transfervrij uit De Kuip te vertrekken, maar de laatste dagen zijn de onderhandelingen hervat en uiteindelijk is er een definitief akkoord bereikt tussen de twee partijen.

Voor alle fans hier....hahaha...zonder dollen, ik ben hier wel blij mee toch. Mocht senessi verkocht worden zit je met een compleet nieuw centrum. Wel zou ik die centrale verdediger van NAC halen om langzaam te brengen.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-07-2020 om 15:05 door patrick.)
21-07-2020 15:02
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Feyenoord transfernieuws meld.....botteghin tekend toch bij!
Nou ik was hier al bang voor, ik ben er totaal niet blij mee, laatste paar wedstrijden ging het wel, maar de man komt niet meer vooruit. Die jongen van NAC is nu een beetje een hype, dat heeft geen zin die nu te halen.
Ik had Geertruida een kans gegeven in het centrum, daar zit zeker nog wel potentie in.
Die is echt niet minder dan die van NAC.
Het is verder erg klote dat die Malacia eruit ligt, die speelde prima. had je Haps kunnen verkopen en misschien gebeurt dat nog wel, dacht dat zijn contract afloopt volgend jaar.
21-07-2020 15:36
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Tja Bottegin had van mij best mogen vertrekken. Tijd om door te schakelen lijkt mij.

Maar heb het idee dat Dickie echt 'n gooi naar 'n kampioenschap gaat proberen!

Feyenoord 4 Life...
21-07-2020 16:55
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Dicky gaat niet de troost prijs!
22-07-2020 03:10
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Uiteraard ook tevreden met Advocaat, maar ben zelf wel van mening dat na dit jaar je echt moet gaat kijken voor een nieuwe trainer, moet echt wel weer jeugd gaan doorstromen. Voor de verdediging zijn er echt wel spelers die kunnen gaan doorbreken, ik vind zelf die Hall een aardige speler, 19 jaar en rechtsback.
Op dit positie hebben we keus genoeg, linksback is nu een probleem, en kan nog een groter probleem worden mocht toch Haps worden verkocht, die loopt volgend jaar uit zijn contract.
22-07-2020 08:22
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Supporters roepen vaak om jeugdspelers, maar dan moet je ze wel hebben.

Onze jeugd is helaas niet heel bijzonder en als ze goed zijn worden ze weggekaapt door buitenlandse clubs.

Bijlow en Kokcu staan sowieso in de basis....Nieuwkoop ook denk ik en Malacia als hij fit zou zijn ook en Summerville mag zich in de voorbereiding bewijzen.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-07-2020 om 21:12 door REDNECK.)
22-07-2020 22:27
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Jeugdspeler kan zich heus wel ontwikkelen, ben op zich erg blij met Kokcu en Malacia, ja die Summerville is wel interessant. Kan er nog geen oordeel over geven, maar hij krijgt de kans.
23-07-2020 08:07
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen