facebook twitter Reactie plaatsen 
Feyenoord legt Orkun Kökcü voor lange termijn vast
Auteur Bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Vrijdag, 26 juni 2020 om 20:07

Orkun Kökcü en Feyenoord hebben overeenstemming bereikt over een nieuw contract, zo meldt de club vrijdagavond via de officiële kanalen. Het gaat om een verbintenis voor liefst vijf jaar, tot de zomer van 2025. Het vorige contract van de talentvolle middenvelder liep medio 2023 af. Kökcü wordt door Feyenoord beloond voor de sterke ontwikkeling die hij doormaakt.

Learn more
Het nieuws over de contractverlenging komt niet uit de lucht vallen. Beide partijen zitten al weken met elkaar aan de onderhandelingstafel en vorige week donderdag verzekerde Feyenoord Transfermarkt dat een deal aanstaande was. Feyenoord deed twee aanbiedingen die door Kökcü niet goed genoeg werden bevonden, maar het gat tussen vraag en aanbod is inmiddels gedicht. Daardoor weet Feyenoord zich de komende jaren verzekerd van de diensten van de creatieveling.

Naar verluidt stond de negentienjarige jeugdexponent in de belangstelling van Arsenal en Sevilla, maar zijn toekomst ligt in De Kuip. Het enige obstakel was dat de Raad van Commissarissen toestemming moest geven voor de door Feyenoord aangeboden salarisverhoging en dat is gebeurd. De deal is de tweede opsteker in korte tijd zijn voor trainer Dick Advocaat, na de komst van Mark Diemers van Fortuna Sittard. Kökcü kon onder Dick Advocaat vrijwel wekelijks rekenen op een basisplaats en had daarmee een belangrijk aandeel in de opmars die werd ingezet onder diens leiding.

Vorig seizoen kwam de jeugdinternational van Turkije in 22 van de 25 competitieduels in actie. "Orkun heeft zich het afgelopen seizoen enorm goed doorontwikkeld en in zijn nog jonge loopbaan al grote stappen gezet", stelt technisch directeur Frank Arnesen. "Daarvoor willen we hem graag belonen. We hebben er alle vertrouwen in dat die ontwikkeling zich de komende jaren voort zal zetten. Bovendien is het voor ons heel mooi dat we zo'n talentvolle speler langer aan ons weten te binden
26-06-2020 20:50
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Feyenoord legt Orkun Kökcü voor lange termijn vast
Iedereen loopt nu de polonaise, maar ik zie alleen ruim 20 miljoen dat we mislopen en waar we een paar echte versterkingen voor hadden kunnen halen.

Hopelijk krijg ik geen gelijk en speelt hij straks de pannen van het dak.
28-06-2020 19:36
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Iedereen is zo lyrisch over die gozert maar ik kan me niet echt 'n wedstrijd herinneren waar hij duidelijk het verschil maakte. Kan aan mij liggen.

Feyenoord 4 Life...
28-06-2020 21:09
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Ik zie een zeer goede technisch vaardige middenvelder, die erg weinig scoord, weinig assist en ook vrij obligaat speeld vaak.....laten we nou eens een keer geluk hebben met bijtekenen!! Volgend jaar 12 goals 10 assist en Barcelona leg 50 miljoen neer......wel een verstandige keuze van hem en z.n zaakwaarnemer!
28-06-2020 22:09
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #5
@Patrick, dat hoop ik ook 'n keertje.

Feyenoord 4 Life...
28-06-2020 23:34
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Volgens mij was er nog geen bod wat erg concreet was, dat clubs hem in de gaten houden ja dat geloof ik wel.
Vind het een uitstekende speler, was pas zijn eerste jaar in de selectie, dat moeten we niet vergeten.
Als Fer nog blijft zijn er middenvelders genoeg, een aanvaller mag er nog wel bij.
29-06-2020 08:39
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #7
@Jeli, dat snap ik ook niet. Een extra aanvaller erbij zou niet zo gek zijn lijkt mij. Aangezien wij altijd al zoveel scorende middenvelders hebben Confused

Feyenoord 4 Life...
29-06-2020 10:07
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Kokcu gaat wel meer scoren, ben ik wel van overtuigd, Toornstra pakt zijn doelpunten ook wel mee. Ik ben niet ontevreden met middenveld wat er nu is, Diemers zie ik dan als vervanging van Tapia, worden we niet slechter van.
30-06-2020 09:10
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Op zich een prima middenveld nu, al blijft het scorend vermogen idd een zorgenkindje.
01-07-2020 20:10
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen