facebook twitter Reactie plaatsen 
Linssen te duur, onderhandelingen gestaakt...
Auteur Bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #21
RE: Linssen te duur, onderhandelingen gestaakt...
Gewoon een prima speler om erbij te hebben, we hadden nog een extra aanvaller nodig en die is er nu.
Ik ken ook wel hoop betere spelers, maar die zijn niet haalbaar.
06-07-2020 08:08
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #22
Voor wat er van waar is, las op voetbalflitsen.nl dat Dick hem er graag bij wilde en zou daar 'n sponsor voor gecontact hebben om financieel bij te dragen.

Hij zegt dat dit echt 'n Feyenoordspeler is. We gaan het zien en ik hoop het beste!

Feyenoord 4 Life...
06-07-2020 12:11
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #23
Ik ben er blij mee !die jongen loopt al 3 jaar 1 op 2 , dus goed voor tussen de 12 en 15 goals als buitenspeler! Zonder mensen als berghuis en kokcu met assist. Hij kost in deze corona tijd ook nog eens niks mee transfersom. En die Duitse jonge linkerspits hou je zo uit de picture, en kan je rustig brengen als invaller....at Jerry........ik durft er wel een mooi flesje rode wijn op te zetten dat hij er gewoon meer dan 12 inschiet komend seizoen!! Hahaha
06-07-2020 18:00
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #24
@patrick, kijk maar eens goed naar zijn rendement in grote wedstrijden. Tegen VVV Fortuna RKC en ADO blinkt Linssen altijd uit. Toeval? Maar ik laat me graag verrassen. Een digitale fles rode wijn ???
06-07-2020 22:23
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #25
Na al die jaren zal een e mail voor adres toch wel kunnen.....en stel dat hij idd in kleine wedstrijden meer scoord, dan is dat een bonus want hoeveel punten laten wij juist liggen tegen de kleintjes???
06-07-2020 23:09
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #26
Ik ben benieuwd, ik laat me graag verrassen, maar als sinistera weer fit is, gaat Linssen naar de bank, maar ik ben niet enthousiast. Hopelijk word ik dat nog
07-07-2020 00:12
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #27
Voordat Sinisterra weer fit is zit je in het nieuwe jaar, je krijgt nog blessures en schorsingen, die speelt heus zijn wedstrijden wel die Linssen, kan op diverse plekken spelen, gewoon prima kerel om erbij te hebben.
07-07-2020 08:01
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #28
Als hij ervoor kan zorgen dat we de kleine wedstrijden dan met veel doelpunten winnen is het ook goed toch?

Ziyech maakte in principe ook niet veel klaar zijn 1e seizoenen in de grote wedstrijden.

Feyenoord 4 Life...
07-07-2020 09:23
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen