facebook twitter Reactie plaatsen 
KNVB-beker 2020 verdiend door Feyenoord of gekocht
Auteur Bericht
HenkJ Offline
Junior Member

Bericht: #1
KNVB-beker 2020 verdiend door Feyenoord of gekocht
Belachelijke beslissing door zonder te spelen of andere vorm die een winnaar aanwijst
Feyenoord als winnaar aan te wijzen en ze €uropa in te laten gaan.

Waarom niet in deze een beslissing nemen alsof de wedstrijd is gespeeld incl. verlengging en dan overgaan tot strafschoppen
24-04-2020 20:36
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: KNVB-beker 2020 verdiend door Feyenoord of gekocht
Feyenoord mag zich dit seizoen geen bekerwinnaar noemen.
Als gevolg van het beëindigen van het seizoen is ook de eindstrijd tussen FC Utrecht en Feyenoord - aanvankelijk gepland op zondag 19 april – definitief geschrapt.

De club betreurt dit uiteraard zeer, zeker ook voor de spelers en de supporters. Niets was mooier geweest dan de ijzersterke reeks van de laatste maanden te bekronen met een prijs in eigen stadion en dit samen met het legioen te kunnen vieren.
24-04-2020 21:52
Reageren op dit bericht
erik Offline
Super Moderator

Bericht: #3
Logisch, ik vind ook niet dat Ajax nu een kampioenstitel bijgeschreven zou krijgen.

En als het seizoen in oktober start en in de zomer is er een EK, zouden we dan niet Champions League en Europa League een jaar moeten schrappen. Maak dit Europese seizoen af na de winterstop ipv die agenda weer vol te proppen.
25-04-2020 10:40
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #4
Het schrappen van een Europees seizoen lost in elk geval de discussie over de EL plekken op. Sowieso zie ik die voorrondes waar Utrecht aan mee zou willen doen niet plaatsvinden
25-04-2020 13:39
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Belachelijk dat er geen bekerfinale komt!

Als er daadwerkelijk gevoetbald gaat worden dan kan je deze wedstrijd makkelijk aan het begin v/h nieuwe seizoen spelen ipv de JC-Schaal.

Je speelt dan alleen niet voor Europees voetbal, maar puur om de prijs....de beker! Beide clubs hebben het recht om een kans te hebben om deze te winnen.

Leuk dat we nu direct in de poulefase EL zitten, maar daar gaan we de Coolsingel niet voor op......dat doe je omdat je een PRIJS wint, maar het lijkt erop dat iedereen dat is vergeten.

Al dat gehuilebalk dat Feyenoord altijd thuis loot in de beker....nou moesten we naar Leeuwarden, Sittard (2x ivm mist!!!) En Heerenveen en dan is dat ineens allemaal voor niets geweest???

Fc Utrecht schakelde ajax uit!

Wel jammer dat ze bij Utrecht nu boos zijn op Feyenoord, terwijl ze boos moeten zijn op Willem 2.

Zeggen dat ze er meer recht op hebben dan Feyenoord omdat ze een bekerwedstrijd meer hebben gespeeld tegen een amateur terwijl Feyenoord Europees speelde is een lachertje natuurlijk.

Volgens mij stonden wij 3e, maar goed.
25-04-2020 19:13
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #6
Ik blijf het sowieso onverstandig vinden dat de deur om het seizoen uit te spelen al is dichtgegooid. Maar dat schip was al gevaren toen diverse bestuurders in de pers gingen roeptoeteren dat we direct moesten stoppen.

Het zou mij echter niks verbazen als het in Europa nog allemaal heel anders gaat lopen.
26-04-2020 00:42
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen