facebook twitter Reactie plaatsen 
Waneer durven er weer 48.000 mensen naast elkaar in de kuip te zitten??
Auteur Bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Waneer durven er weer 48.000 mensen naast elkaar in de kuip te zitten??
Er zijn ergere dingen door corona, maar voetbal wedstrijden,pop concerten , en alle evenementen waar duizenden op af komen kunnen het wel eens heel moeilijk krijgen......
09-04-2020 00:10
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Waneer durven er weer 48.000 mensen naast elkaar in de kuip te zitten??
Ja, en dat gaat wel een tijdje duren. Maar wat dacht je van vliegen? Trein en bus? We houden in ieder geval wél geld over, want alle uitgaan, amusement en vermaak is weg. Meer dan een afhaal is er niet meer.
09-04-2020 11:15
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Ik vermoed dat er in het jaar 2020 gevoetbald gaat worden in lege stadions, met zulke mensenmassa's is de kans levensgroot dat er veel besmettingen komen totdat er een vaccin is tegen corona
09-04-2020 12:21
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #4
@petra
We kunnen alle vervoersmaatschappijen toch niet failliet laten gaan dus dat gaat de gemeenschap ook geld kosten.

We bestellen nu overigens online bij de restaurants waar we normaal gaan zitten.
09-04-2020 14:08
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Het wordt idd straks een mentaal dingetje als "men" zegt dat het weer kan.....

Maar het blijft allemaal bizar.....het is nog maar een paar weken, maar we weten al niet beter meer of we al jaren zo leven.

Je hebt ook bijna niets meer om naar uit te kijken......en zonder kapper, tandarts en sportschool word ik er ook niet knapper op....;-)
09-04-2020 20:21
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #6
@Den! Da’s een tijd geleden hé! Die trein en bus bedoel ik als openbaar vervoer. Dat zijn maatschappelijke voorzieningen, die gaan niet verdwijnen.
Alles wat met toerisme te maken heeft ben ik wél bang voor, Gisteren kreeg ik een berichtje dat bijvoorbeeld de Riu keten het laatste hotel had gesloten. Het 99e. Een crisis die ongekend is. In de reiswereld zijn ontzettend grote bedrijven actief, en die moeten al hun zomerverkopen terugbetalen, en ze verdienen nul. Niks. Nada. Die hebben accomodaties, vliegtuigen, bussen, cruiseschepen, massa’s personeel, de orde van grootte als die instorten, is ongekend.
Zo’n horeca lost zichzelf op. Daar zullen er een hoop failliet gaan, maar die behoefte zal blijven bestaan, dus dat komt wel weer terug.
Maar zo’n Thomas Cook of een Tui, dat zal behoorlijke gaten slaan...
09-04-2020 20:31
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Red, heb de tondeuse over mijn zoontje zijn hoofd gehaald.

Het werd iets korter dan bedoeld! Big Grin

Arme jongen was 'n beetje verdrietig Big Grin ik zei over 'n wekie zie je er niets meer vanWink

Feyenoord 4 Life...
09-04-2020 20:33
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Klasse gedaan met de tondeuse, ik zal het bij mezelf ook gaan doen.
En nog even over de vraag van Patrick, ja ik wel, op gegeven moment moet het echt weer normaal gaan worden.
Niet alleen reiswereld gaat failliet, Petra Thomas Cook was al eerder failliet, hele zooi gaat naar de Filistijnen als we niet uitkijken. Die Jort leder zegt het misschien iets te hard en cru, maar heeft wat mij betreft zeker een punt.
Verder voor vandaag, weer geen happy hour voor mij.
Dit weekend maar eens wat oude concerten gaan luisteren in mijn eigen casa, nog goede fles rum staan, het is niet anders.
Maak er wat van zou ik zeggen, goed weekend.
10-04-2020 08:30
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #9
@petra
Heel lang geleden. Ik zat nog in Dordt? Smile

Wat ik bedoelde te zeggen is dat het geld kost om vervoersmaatschappijen overeind te houden. Geld dat de gemeenschap gaat leveren. Nu besparen we geld maar straks word je kaartje duurder.

Ik stoor me overigens aan het opportunisme wat je her en der ziet. Eerst wekten sommigen de illusie dat een paar weken strikte lockdown genoeg waren en dat we dan weer verder konden. Nu hoor je mensen weer suggereren dat we never nooit meer naar een concert zouden kunnen en dat die anderhalve meter voor altijd de standaard is.

Er gaat de komende maanden nog heel veel gebeuren en dat kan zowel goed als slecht zijn. Niet te ver vooruit kijken. Ondertussen maar hopen dat ik over een paar maandjes mijn vlucht naar NYC nog kan verplaatsen Wink
10-04-2020 12:36
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #10
@RR

Nou, ik denk dat ik voor een matje ga....;-)
12-04-2020 20:06
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen