facebook twitter Reactie plaatsen 
Hoe gaat het met m,n oude mede prikkers??
Auteur Bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Hoe gaat het met m,n oude mede prikkers??
Allemaal nog intact? Beetje hoge bloeddruk van de voetballoze woestenij?? Man man wat er al gebeurd op deze blauwe bol!!! Laat wat van je horen boys!
26-03-2020 03:46
Reageren op dit bericht
erik Offline
Super Moderator

Bericht: #2
RE: Hoe gaat het met m,n oude mede prikkers??
Ik zit thuis, we laten 1 man op kantoor werken en dan blijft de rest weg. Verder alles gezond hier. Na juli geen baan meer denk ik.
Merkwaardig genoeg went het nogal snel, geen sport op de buis. Normaal staat de tv de halve zondag aan voor voetbal en wielrennen.
Meest vervelende is mijn vader die heel hard achteruit gaat (87, alzheimer) maar die in een verpleegtehuis woont dus ik kan niet bij hem langs.
26-03-2020 10:12
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Het gaat hier in huize RR goed, hoop met de anderen ook!

WTF is dit voor situatie? Lijkt wel of we in 'n slechte film zitten.

Stay safe vrienden!!

Feyenoord 4 Life...
26-03-2020 10:13
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Ik werk op een bedrijf dat op de lijst cruciale beroepen staat, en we hebben het druk. Tot nu toe gelukkig allemaal gezond, ik was bang voor eentje die uit een dorp komt waar 5000 mensen wonen en er zeven sterfgevallen wegens Corona zijn.
Huwelijk van zoon gaat niet door, vanwege sluiting evenementenlokatie, en vakantie USA ook geannuleerd
Ik denk dat we uitgevoetbald zijn, en dat we een seizoen zonder kampioen krijgen. We hebben een jaar waar Triviant vragen over worden gemaakt!.
27-03-2020 16:46
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Ik werk op Schiphol maar ben daar op dit moment overbodig, en de verwachting is dat tot augustus Schiphol plat gaat. Dus mijn safari naar Tanzania en Zanzibar kan ook niet doorgaan, helaas. Gelukkig nog kerngezond. Maar er is weinig te doen op dit moment, dus ja ik mis het voetbal enorm. Maar dat gaat ook nog maanden duren. Belangrijkste is dat iedereen gezond is
29-03-2020 16:42
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Ik werk zelf nog wel, zit alleen op groot kantoor, kan wel thuis werken, maar dat doe ik niet, vind prima zo.
Als ik hier lees dat Schiphol tot augustus plat gaat, ja dat zou echt heel slecht zijn.
Verder irriteer ik me mateloos aan de televisie uitzendingen over dit virus, er is totaal geen enkele vorm van kritiek.
Alles gaat erin voor zoete koek, ben zelf wel aardig sceptisch over het hele gebeuren, maar is hier van origine een plek waar we over voetbal praten. Maar hoop verder dat het iedereen goed gaat en dat iedereen zijn of haar baan zal gaan behouden, en dat het verder niet te lang gaat duren, dat gaat enorme spanningen geven.
30-03-2020 08:24
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #7
Ik werk thuis. Dus veel appjes met foto's van tekeningen als we een probleem willen bespreken. M'n eigen laptop is een stuk trager dan m'n werkpc maar het werkt. Ritme vinden valt nog niet mee.

Mn vriendin werkt in de dagbesteding met ouderen en hoewel dat grotendeels plat ligt gaan we er vanuit dat we 't uiteindelijk wel een keer zullen krijgen uiteindelijk.

Week in New York half augustus zal helaas wel niet doorgaan. Ook al gaat de vlucht dan nog zal het weinig zin hebben. Jammer genoeg kunnen wij de vlucht nog niet wijzigen of een voucher aanvragen.

@erik
Alzheimer is vreselijk in deze situatie. Zo iemand begrijpt er wellicht geen bal van. Wat dat betreft gelukkig dat mijn demente moeder dat niet mee heeft hoeven maken. Alhoewel m'n vader nu dus ook alleen op z'n kamer zit.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-04-2020 om 23:09 door Den.)
02-04-2020 23:05
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Voor de mensen in verzorgingshuis is erg triest allemaal, er zijn al veel mensen opgegeven, dat hoor je nu nog niet officieel, maar dat is gewoon wel zo. In Frankrijk heeft men het nu over 20 procent wat je op moet tellen bij de Corona doden. Moet wel zeggen aan de andere kant gaan ook weer veel mensen dood die al een onderliggende ziekte hadden en dat is dan weer gestoven aan Corona.
Elk land heeft zijn eigen cijfers en methodes.
Het wordt mooi weer, ik ga lekker buiten zitten met wat goede muziek, kan nu niet veel anders doen.
Ondanks alles maak er maar het beste van in het weekend.
03-04-2020 08:52
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen