facebook twitter Reactie plaatsen 
Komt sommige ploegen niet slecht uit die corona uitbraak!
Auteur Bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Komt sommige ploegen niet slecht uit die corona uitbraak!
Bv onze vrienden uit adam! Dit zou het moment moeten zijn om ze te pakken. Wat doen ze? Lanceren ze 'n virus om er onderuit te komen Wink.

Maar zonder gekheid, zij treffen ons bijna altijd als we gehavend of uit vorm zijn. Nu zijn zij dat hebben ze dit geluk weer!

Feyenoord 4 Life...
12-03-2020 18:38
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Komt sommige ploegen niet slecht uit die corona uitbraak!
Het is voor alle clubs afwachten wat er allemaal gaat gebeuren. Voor hetzelfde geld is dit einde competitie, en wordt er voorlopig helemaal niet meer gevoetbald. Geen competitie, geen Europees voetbal, geen EK.
12-03-2020 20:12
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #3
EK is waarschijnlijk met een jaar uitgesteld
12-03-2020 23:15
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #4
EK gaat eruit , dat is geen discussie
Anders hebben de landen geen mogelijkheid om hun competities af te werken, bekers en Europees.
En in NL ga je ook wedstrijden zonder publiek spelen om niet in de knel te komen met een volgend seizoen. Tot eind maart is veel te kort. Pak daar april ook nog maar bij
13-03-2020 08:15
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Het lijkt wel een film dit.....bizarre taferelen waarbij je de ware aard van de mens maar weer eens ziet......wc-papier hamsteren??? Kom op zeg....
14-03-2020 22:08
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #6
We zijn in een c catogerie rampenfilm beland!!
14-03-2020 23:55
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Het is gewoon absurd. Ik heb de afgelopen drie dagen steeds van winkel naar winkel moeten gaan omdat er dingen niet op voorraad waren. Angstige hoogbejaarde moeder die in een seniorencomplex woont, waar bezoek ontraden wordt. Op het randje van hysterie: ze kunnen ons toch niet opsluiten? Wat moet ik dan doen als ik iemand nodig heb?
Die wilde vanalles wat er niet was. Bleek bij nader inzien niet eens nodig te zijn omdat ze nog weken voorrraad had. Gewoon uit angst. Zielig...
15-03-2020 10:49
Reageren op dit bericht
erik Offline
Super Moderator

Bericht: #8
Ik ben denk ik mijn baan kwijt. Sinds een jaar werk ik permanent bij de reisorganisatie waarvoor al lang reizen had begeleid. Maar nu klapt alles er uit. Duimen voor de toekomst.
15-03-2020 19:23
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #9
@Erik, sterkte gozert!

Feyenoord 4 Life...
15-03-2020 20:08
Reageren op dit bericht
erik Offline
Super Moderator

Bericht: #10
Dank! Erg onwezenlijk allemaal momenteel.
16-03-2020 19:58
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #11
Onzeker. Mijn zoon trouwt in mei, maar heeft geen idee of het allemaal door kan gaan. Ze hadden een locatie die 1,5 jaar vantevoren geboekt is, omdat het zo druk is. Als mei niet kán, en de locatie een prioriteit is, dan moeten ze weer 1,5 jaar wachten, en ook met alle plannen die daarop volgden.
Nu wil de ene een feestje thuis geven en tóch trouwen, en de ander lijkt nog niet te beseffen dat die grote dag er niet komt. Jurk en pak in de kast, alles in kannen en kruiken, en dan gooit een epidemie roet in het eten. Dat verzín je toch niet! Nu is ze zelf arts, en de mondkapjes in het ziekenhuis zijn op. Het besef moet toch langzaam door gaan dringen, lijkt me.

Erik. Ik hoop dat ze het verlies kunnen nemen en door kunnen gaan. Gisteren gaf een marktkoopman zijn volledige bloemenvoorraad aan de lokale ziekenhuizen omdat markten hier verboden zijn. Het is een familie bedrijf, en die spreken van verlies nemen en doorgaan. Als ze al langere tijd bestaan, zou dat mogelijk moeten zijn...
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-03-2020 om 07:39 door Petra.)
17-03-2020 07:34
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen