facebook twitter Reactie plaatsen 
Aflopende contracten Feyenoord.
Auteur Bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Aflopende contracten Feyenoord.
Voordat Patrick gaat beginnen met zijn lijstje nieuwe aankopen en verkopen, eerst maar even een lijstje met wat aflopende contracten en mijn eigen mening erbij.

Marsman zou ik niet verlengen
Evora ook een keeper, zou ik wel verlengen.

Karsdorp is huur, die gaat terug
Botteghin das mooi geweest
Jan Arie idem Botteghin.
Ie huur gaat ook terug.
Leroy Fer Feyenoord heeft optie, ik zou hem erbij houden.
Tapia met daan aan Sjaak, zaakwaarnemer heeft hele zooitje daarna in de maling genomen, die loopt lachend weg.
Ozhakup is ook huur, gaat ook weer weg.

Er komt dus in ieder geval salarisruimte vrij na dit seizoen, hier zitten wel paar dure mannen bij.
12-02-2020 09:39
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Aflopende contracten Feyenoord.
Dat wordt dan een mega klus voor arnesen, als je de geruchten moet geloven staan Senesi en kokcu in dr verkoop voor rond de 20 m per stuk, sinisterra staat ook hoog in de talenten lijstjes , zou ook zomaar 15 m op kunnen brengen, berghuis is lastiger....Engeland wordt het waarschijnlijk niet meer, maar Spanje,Duitsland? Moet toch ook tussen de 15 a 20 opbrengen, voeg daarbij bothegin,ie,vd heyde,tapia en er staat nog een half elftal.... ik zou dan beginn e n met het vastleggen van karsdorp voor 6 a 7 m en ozyacup voor ook zo'.n 7 a 8 m ... bijlow,karsdorp,Geertruida, v beek, malacia,haps,toornstra,fer,ozyacup, Larsson, jorgensen ,bovenin...plus nog zo.n 50 miljoen op de bank...... mogenlijkheden....v drongelen 10 m , bazoer 6 m , en verder weer investeren in Argentijnse talenten.....maar na zo.n ek wordt er altijd flink van club gewisseld....
12-02-2020 10:32
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Nou je bent al vroeg op dreef dit jaar, Karsdorp voor 7 miljoen, dat moet je uiteraard al nooit doen, zal hij zelf ook nog niet willen, verdiend een vermogen daar, vind het normaal goede speler, maar wat hebben we er aan gehad.
Van Drongelen, denk familie van je, die noem je al eeuwen, verdiend mega salaris, 10 miljoen beetje veel Patrick.
Bazoer ik voel me nog steeds Ajaxied, die hoeft van mij zeker niet.
Belangrijk is weer zelf kijken in de jeugd, daarna een paar gerichte aankopen als er spelers worden verkocht.
Je hebt nu in elftal staan Bijlow, Malacia, Kokcu, zelf opgeleide spelers, ook nog Geertruida, of die het gaat redden weet ik niet, de 3 eerder genoemde spelers doen het gewoon goed.
Er komt nog wel wat jeugd aan, paar spelers gaan het wel denk ik redden.
Al komt er maar 1 per jaar door, ben blij dat daar meer naar gekeken wordt.
12-02-2020 13:04
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Karsdorp is deze week pas 25 geworden, in vorm en gezond de beste back van Nederland...ik denk dat hij in Italië wel klaar is, is echt een jongen die in Nederland op zn gemak is....wellicht is 5 m al genoeg. Ik hoop nog steeds op karsdorp haps als aanvallende backs..dick houd ze wel gediciplimeerd. Senesi is voor de handel gehaald en zal ook een flink salaris hebben, dus de aanvoerder van HSV voor de helft lijkt mij een strak plan, bazoer is ook pas 24 en voetballend 2x beter dan toornstra...controlerend,aanvallend kan het allemaal,fysiek sterk. Ook een speler die meer druk moet hebben dan bij Vitesse....ozyacup is veel beter dan de getypte kokcu en kost een fractie van wat kokcu kan opbrengen....
12-02-2020 13:33
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Vergeet niet dat als dat stadion niet doorgaat de schuld van Feyenoord in 1 keer minimaal verdubbeld, dat je die aankopen zeer waarschijnlijk wel kunt vergeten.
12-02-2020 21:05
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #6
De schuld van Feyenoord verdubbelt als er geen nieuw stadion komt???

Wat heb jij gezopen Wolf? :-)
12-02-2020 23:05
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Karsdorp kan wel 25 zijn, maar als je daar miljoenen voor neerlegt en goed salaris kan je daar nooit meer wat aan verdienen en dat heeft Feyenoord nodig, maar ieder zijn eigen mening, geen probleem mee.
Mag die transfervrij weg is het een ander verhaal, dat ligt puur aan wat AS Roma wil.
Zoveel aankopen zal je niet kunnen doen als er niet verkocht gaat worden, maar eerst maar even de transfervrije spelers de deur uit, tel alleen maar salaris Botteghin, Vd Heijden en Tapia bij elkaar op, dan kom je al aan de 2 miljoen.
13-02-2020 10:06
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #8
@Red, Feyenoord heeft leningen genomen om de ontwikkeling van het nieuwe stadion te financieren, met de Kuip als onderpand! Die leningen lopen bij Goldman Sachs bedragen nu circa 21Meuri! Iedere keer dat het plan uitgesteld wordt loopt deze schuld op. Gaat het plan door dan worden de schulden opgenomen in de totale financiering. De reden dat men bij @feyenoordcity op zoek is naar bezuinigingen op het ontwerp is dat de totale lening niet hoger mag worden dan afgesproken.
23-02-2020 14:24
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #9
De Kuip is toch niet van profclub Feyenoord? Hoe kun je een lening nemen met iets als onderpand dat niet van jou is?
01-03-2020 13:45
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Patrick even voor jou, je maat van Drongelen is geen vaste basisspeler meer bij HSV, ook Bazoer van Vitesse heeft niet altijd meer een vaste plek, vind persoonlijk dan 16 miljoen voor die 2 een beetje overdreven.
Van Drongelen viel in de laatste wedstrijd, dat was absoluut geen succes.
Ik hoop dat Senesi nog een jaar blijft, dan hebben we die Johnston achter de hand en in de jeugd loopt Hendriks.
Bazoer wil ik al eigenlijk sowieso niet zien.
03-03-2020 08:33
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen