facebook twitter Reactie plaatsen 
Lekker debuut ozyacup...
Auteur Bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Lekker debuut ozyacup...
Boem 3 min gespeeld.....wel een lekkere versterking hoor.. brengt echt meer voetbal.
01-02-2020 23:49
Reageren op dit bericht
jerry Online
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Lekker debuut ozyacup...
Ben benieuwd als kokcu weer fit is, denk dat toornstra wel eens weer de kind van de rekening zal gaan worden
01-02-2020 23:52
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Zou zo maar kunnen! Hij was gisteren ook weer ..... passen over 5 meter in de voeten was erg moeilijk. Hij is wel heel aardig en werkt hard Big GrinBig GrinBig Grin
02-02-2020 09:00
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #4
had gewoon weer een assist. Ik zou Fer eruit gaan halen. Komt steeds beter in vorm, maar dat doet toornstra ook. Is verre van in vorm, maar begint weer goals en assits af te geven en die heb je gewoon nodig. Gisteren ook weer een assist en bij de derde goal start de kans ook weer door zijn goede pass. Toornstra kan nu gewisseld worden, maar die komt toch weer terug. Zo is het altijd al gegaan en zal het nu ook gaan. Die gast is zo belangrijk voor de balans. Dat zie je pas als je hem niet opstelt.
02-02-2020 20:10
Reageren op dit bericht
jerry Online
Posting Freak

Bericht: #5
Advocaat durft nooit om toornstra op de positie van der neer te zetten, advocaat heeft zelf duidelijk gezegd als Fer niet speelt dan speelt tapia. Dus ik denk dat toornstra straks naar de bank gaat
02-02-2020 21:04
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Aankomende wedstrijden heb je Fer wel nodig. Toornstra is altijd een makkelijke wissel, dus de kans dat die gaat banken is enorm. Maar dat zal tijdelijk zijn......
02-02-2020 21:40
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Dit zou wel het moment zijn om tegen ajax te spelen. Nu hebben zij ook 's 'n keer 'n hoop geblesseerden!

Zij treffen ons ook altijd als we gehavend zijn en zijn dan nog altijd superblij dat ze weer van Feyenoord hebben gewonnen. Maar waarschijnlijk tegen de tijd dat we ze treffen zal iedereen wel weer fit zijn.

Feyenoord 4 Life...
02-02-2020 22:15
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Wolf, ik hoor je niet meer na die terechte opmerkingen van Kazieb over Toornstra :-)

Blijft wel jammer dat we ook thuis tegen Emmen geen leuke pot op de mat kunnen leggen.

Vooralsnog maakt Bijlow gelukkig een goede indruk.

Ik heb me wel weer aardig geërgerd aan onze vedette Berghuis.

Speelde als aanvoerder wederom een baggerwedstrijd.....had een makkelijke assist kunnen geven op onze nieuwe spits zodat hij gelijk vertrouwen heeft.....na die dramatische voorzet krijgt hij wat kritiek vanaf de tribune en gaat meneer provocerende handgebaartjes maken.....kansloos.

Van Hanegem zei het vorige week nog, hij kan niet met kritiek omgaan en direct laat hij dit de eerstvolgende wedstrijd weer zien.

Ook irritant dat hij na afloop precies weet te vertellen wat er allemaal mis ging, maar tijdens de wedstrijd doet hij hier niets aan....
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-02-2020 om 23:04 door REDNECK.)
02-02-2020 23:03
Reageren op dit bericht
jerry Online
Posting Freak

Bericht: #9
Dilemma voor Advocaat: ''Dan sneuvelt Toornstra''

Dick Advocaat staat voor een dilemma in aanloop naar de kraker tegen AZ. De trainer wilde de selectie graag verstreken met een middenvelder en aanwinst Oğuzhan Özyakup heeft tegen FC Emmen direct indruk gemaakt. Orkun Kokcü was afgelopen weekend niet inzetbaar, dus Advocaat hoefde niemand teleurgesteld op de bank te plaatsen.

Kokcü had een kleine blessure opgelopen en lijkt zondag weer inzetbaar. De grote vraag is hoe het middenveld er nu moet gaan uitzien. Volgens oer-Feyenoorder Willem van Hanegem moet Jens Toornstra op de bank. ''Ik zou dan die twee Turkse jongens Kökçü en Özyakup opstellen, met Leroy Fer daar als verdedigende middenvelder achter. Dan sneuvelt Jens Toornstra, maar die kan in de laatste maanden van het seizoen echt nog wel aan belangrijke rol spelen als invaller. Nee, niet meer als basisspeler zou ik zeggen. Tenminste, als ik trainer van Feyenoord was.''

Oud-Feyenoorder André Stafleu is het daar mee eens, zo vertelt hij in het Algemeen Dagblad. ''Als Feyenoord naar het next level wil, is Toornstra eigenlijk een van de eersten die vervangen zou moeten worden. Özyakup liet bij zijn allereerste optreden meteen zien hoe goed hij is. Advocaat zal hem vast niet hebben gehaald voor de bank en die gozer komt ook naar de Kuip om te spelen anders had hij net zo goed bij Besiktas kunnen blijven. Misschien dat Advocaat kijkt wie hij per wedstrijd nodig heeft: Kökçü of Toornstra. Maar Özyakup lijkt mij een speler die Feyenoord nu al echt beter maakt.''
04-02-2020 13:15
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Men vergeet nog weleens dat Toornstra ook het vuile werk van zijn collega's opknapt en heeft scorend vermogen.....iets wat Ozyakup (ondanks zijn doelpunt) niet schijnt te hebben, evenals Fer en Kokcu.
05-02-2020 20:14
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #11
@Red het is een repeterende discussie. Toornstra speelde uitermate zwak, tegen de nr 14 van de eredivisie. En ja hij kaatste de bal 1 x goed door, wat een geluk. Heb nieuws voor je bij Emmen was het veldspel beter, zeker het middenveld, maar Speelden naïef. Ze leden weinig balverlies daar, dan kun je ook door voetballen en Feyenoord de les lezen in de Kuip. Ook op dat niveau spelen ze de bal wel is goed en scoren ze wel eens een doelpunt. Daartegenover ging er weer zoveel fout bij hem, waardoor het spel stokt, en andere spelers in twijfel brengt, dat mag gewoonweg niet op dit niveau, daar horen betere spelers te staan. Die tijd is nu gekomen. Als kocku fit is dan speelt hij, samen met Ozyakup en Fer (hoewel die nu ook weleens beter mag gaan presteren) Kunnen we eens naar een technisch begaafder middenveld kijken, die ook hard werken en 1,2 tjes spelen n. Maar dan een 19 jarige die meer voetbal in zijn kleine teen heeft dan Toornstra in zijn hele lichaam. Toornstra mag erin komen als Kokcu of Ozyakup op zijn. Kokcu brengt straks 15-20 miljoen op, Toornstra raak je alleen transfervrij kwijt, of een heel laag bedrag, want die dombo’s bij Feyenoord hebben zijn contract verlengt en opgewaardeerd. Toornstra is categorie Immers... De gemiddelde Feyenoorder klampt zich weer vast aan een glimp, en vergeet het verleden en hoopt dat het gaat komen, maar het komt niet, blijven hopen. En maar huilen en afgunst naar 020. Zielig gewoon. Overigens volgende week mag hij scoren hoor, ben ik ook blij, want als Feyenoord wint ben ook ik blij. Maar ik ben wel klaar met dat uitermate zwakke spel, en dan na 1 goede kaats of 1 keer een doelpunt, gaan roepen om een speler die niet goed genoeg is. Niveau Utrecht, Vitesse, niet voor een club die mee wilt doen om de titel. https://www.fr12.nl/nieuws/53258-krabben...kokcu.html
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-02-2020 om 07:56 door Wolfje9999.)
06-02-2020 07:53
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Grappig toch dat ondanks dit hele verhaal hij zich altijd weer in de basis speelt....Uiteraard is het wel meer dan 1 momentje...en als daar een doelpunt uitvalt dan is dat niet onbelangrijk dacht ik zo....inhoudelijk ga je ook niet in op de genoemde punten.

Je opmerkingen over het slechte spel en afgunst naar ajax hebben verder niets met deze discussie te maken.

Alsof dat zwakke spel alleen aan hem ligt.....ik erger me al een hele tijd aan het spel van onze sterspeler Berghuis bijv.....
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-02-2020 om 22:56 door REDNECK.)
12-02-2020 22:54
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #13
Tsja @red je wilt het niet zien, koop jij je seizoenkaart maar voor Toornstra CoolCool En dan beginnen over Berghuis, veruit de beste speler die Feyenoord heeft, je mag God op je blote knieën bedanken als hij bij tekent! Wekelijks de beste speler!
Het is bewonderenswaardig wat je ervoor over hebt, maar je hebt er net als velen gewoonweg geen kijk op IdeaIdea
17-02-2020 23:29
Reageren op dit bericht
jerry Online
Posting Freak

Bericht: #14
@red, na gisteren zou ik niet zo ergeren, met afstand was hij de beste Feyenoorder, is gewoon een klasbak voor ons met scorend vermogen en vele assists
18-02-2020 01:19
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #15
Laat die Ozhakup eerst maar eens fit worden, buiten dat is er elke week wel wat, je hebt gewoon alle middenvelders nodig.
18-02-2020 08:56
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #16
@Jerry......lekker opportunistisch na afgelopen zondag natuurlijk. Eindelijk pakte hij de ploeg bij de hand als een echte aanvoerder. Hier was ik uiteraard heel blij mee. In potentie je beste speler, maar hij laat het te weinig echt zien......hopelijk houdt hij dit vast.

@Wolf

Zeggen dat iemand er geen kijk op heeft omdat hij een andere mening heeft vind ik een zwaktebod......sterker nog, behoorlijk arrogant zelfs.

Bij Gio, Stam en Advocaat staat hij in de basis, maar Wolfje weet het natuurlijk veel beter.

Als "velen" dezelfde mening hebben zoals je zelf al zegt kan je je sowieso afvragen of je het zelf niet verkeerd ziet, maar dat terzijde.

Ik neem geen seizoenkaart voor Toornstra (rare opmerking ook weer, kennelijk kom je er met argumenten niet uit), maar zeg dat hij wel zijn waarde heeft.

Van scorend vermogen en het vuile werk voor medespelers opknappen zodat zij kunnen excelleren heb je als kenner natuurlijk ook nog nooit gehoord.

Overigens speelt Toornstra al weken vrij slecht, maar dan kan ik nog wel een paar opnoemen waar ik je niet over hoor.....ene Van Hanegem had trouwens ook kritiek op Berghuis, maar wat weet die er nou van.....
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-02-2020 om 23:45 door REDNECK.)
18-02-2020 23:43
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #17
Voorlopig is er nog steeds een blessure bij die Ozhakup, doet weer niet mee zaterdag.
Mooi debuut was het, maar als dat het is geweest hebben we er niet veel aan gehad.
20-02-2020 16:10
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #18
Beste @Red 17/02 schreef ik dit: Gelukkig heeft Dick er kijk op, Toornstra moet de gaatjes dichtlopen en zo snel mogelijk inleveren die bal bij een paar voetballers die er wat mee kunnen....

En dan 18/02 kom jij hiermee: Van scorend vermogen en het vuile werk voor medespelers opknappen zodat zij kunnen excelleren heb je als kenner natuurlijk ook nog nooit gehoord.

Best lachen met jou!

Overigens Zeggen dat iemand er geen kijk op heeft omdat hij een andere mening heeft is niet arrogant in deze, maar een feit!

Je schreef ook: Bij Gio, Stam en Advocaat staat hij in de basis, maar Wolfje weet het natuurlijk veel beter. — Echter bij Gio speelde hij bij gebrek aan beter, vPersie en Jörgensen fit Toornstra out! Stam aanhalen is een gotspe. En bij Dicky doet hij hard werken en de bal snel inleveren prima, maar zodra de anderen zichzelf nadrukkelijker laten gelden is hij, en terecht, weer kind van de rekening! En inderdaad bij clubs als Fortuna lopen er ook die er 5 tot 8 inschieten en een bal van af en toe a naar b goed inpassen! Sterker tegen PEC thuis heb je dat van dichtbij kunnen zien!
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-02-2020 om 18:12 door Wolfje9999.)
22-02-2020 18:11
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #19
Ook lachen met jou want als je dat zo goed weet dan hoeven we deze discussie niet aan te gaan!

Ahhh.......het was bij gebrek aan beter.....ja, op die manier kan je je overal wel uit lullen natuurlijk.

Maar goed, iemand die blijft gillen dat zijn MENING een FEIT is, is sowieso niet serieus te nemen.

Je valt lekker door de mand Wolfje....
23-02-2020 21:38
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #20
Er valt er maar 1 door de mand en dat ben jij, Dat is wat ik liet zien met het vorige bericht!
Jij bent degene die 1a2 x per week langskomt en zijn mening als een feit dumpt. En ja je hebt er weinig kijk op.
27-02-2020 10:13
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen