facebook twitter Reactie plaatsen 
Amrabat naar fiorentina
Auteur Bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Amrabat naar fiorentina
“Miskoop”. Amrabat naar Fiorentina. Wordt bedrag van 20 miljoen genoemd!

Verneukt door Gio. Potentie niet gezien door de meesten.........
31-01-2020 09:17
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Amrabat naar fiorentina
We hebben gezien dat hij het bij Feyenoord en club Brugge het niet heeft laten zien. Kansen genoeg gehad.
31-01-2020 12:59
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Ik zag het toch echt anders......
Zeker niet veel kansen gehad. Ik noem het geen kansen als je rechtsback moet gaan spelen of met een middenveld dat op voorhand gedoemd is te mislukken met ahmadi en vilhena. Maas duidelijk dat hij tegen Manu als enige bestand was in de nieuwe voetbalwereld
31-01-2020 13:04
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Ja daarom zat hij veelvuldig op de bank bij club Brugge, misschien past het Italiaanse voetbal wel bij hem? En misschien was hij nog niet rijp, maar om te zeggen dat hij verneukt is door Gio, en dat maakt ddenveld met vilhena en el ahmadi haalden wel prijzen, dus zo slecht was dat niet
31-01-2020 14:06
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Simpel.....de Marokkaanse gemeenschap is in Italië niet zo verziekend aanwezig als in Nederland en België...
31-01-2020 14:46
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Nou voor mij was 1 ding duidelijk, hij is niet goed begeleid door Feyenoord dat staat vast.

Waarom ik heb meer dan de voordeel van de twijfel geef is omdat hij tegen Man City als 1 v/d weinige zo niet de enige was die het fysiek aankon en zich niet weg liet zetten door die fysiek sterkere jongens.

Feyenoord 4 Life...
31-01-2020 19:25
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #7
je wil het niet snappen jerry.

ik bedoelde idd City. Schreef ManU. Daar was hij de enige grote jongen
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-02-2020 om 19:47 door Kazieb.)
01-02-2020 19:46
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Ik snap het maar al te goed, maar toen hij bij ons kwam was het gewoon een matige speler, net als bij Brugge. Ik moet het nog zien en misschien ligt het Italiaanse voetbal hem wel beter, maar het is de grootste onzin om Gio hiervan de schuld te geven net zoals vilhena niks goed heeft gedaan in jouw ogen
01-02-2020 20:53
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Nou Jerry, Gio gaf niemand 'n kans pas als hij geen andere opties had. Dat is eigenlijk het enige wat ik Gio kwalijk neem.

Feyenoord 4 Life...
01-02-2020 21:38
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Ben ik volkomen met je eens hoor, altijd dezelfde 11 namen ,hoe slecht ze ook speelde. Je ziet nu bij sinisterra dat hij beter is dan Larsson, en toornstra heeft ook hele slechte periode s gehad.maar ayoub kreeg geen schijn van kans....conditie selectie was nivo wijkagent...
01-02-2020 22:21
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #11
Maar deze trainers werken dagelijks met deze spelers, Ayoub heeft Gio, stam en advocaat gehad als trainer en toeval of niet, hij liet het daar niet zien, zelfs bij jong Feyenoord maakte hij een hoop fouten, je kans moet je pakken als je die krijgt, dat hebben ze eigenlijk beide niet gedaan. Maar ik ben benieuwd of amrabat het bij Fiorentina gaat redden, want die doen het ook niet al te best, wel een mooie stad om te wonen/leven
01-02-2020 23:01
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen