facebook twitter Reactie plaatsen 
Dat PSV...
Auteur Bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Dat PSV...
Is gewoon het nwe Feyenoord geworden. Als je denkt het kan niet triester dan kan dat juist wel!

Wij weten hoe het voelt.

Feyenoord 4 Life...
24-01-2020 00:26
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Dat PSV...
Idd!! En straks stort az ook nog in en Ajax gaat zonder zyech ook niet meer freewheelen......met 2 goede aankopen kan het een leuke 2e helft worden!
24-01-2020 01:23
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Az gaat het niet volhouden dat geloof ik gewoon niet. Als ze van ajax, ons (want wij hebben het tegen iedere tegenstander even moeilijk maar kunnen ook van iedereen winnen) en psv (ook al zou je er nu geen stuiver voor geven maar de bal is rond!) verliezen dan staan ze ineens 3e.

Ajax blijft wel 1e moeten alleen zorgen dat ze de beker niet winnen! Dus hoe onsportief ook ik wens ze gewoon wat blessures toe! Kijken of ten Hag dan nog zo'n topcoach is zoals in de media gezegd wordt! Frank de Boer was toch ook zo'n topcoach? Ja alleen in NL!!

Feyenoord 4 Life...
24-01-2020 09:59
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Ajax is eind maart/begin april al kampioen. Het verschil met de rest in kwaliteit is veel te groot
24-01-2020 14:48
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Het is onvoorstelbaar, deze puinhoop bij PSV. Het meest erge is dat er op elk niveau geen mens opstaat, dít zijn toch juist situaties waar leiderschap nodig is.
Ik denk dat Faber zijn opdracht terug gaat geven....
24-01-2020 22:02
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Goede trainer Faber, goede teksten ook Big GrinBig GrinBig Grin
25-01-2020 00:00
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Faber is een echte eenvoudige strijpse jongen. Hij hoefde altijd de straat maar uit te lopen en kwam vaneiges op de frederiklaan uit. Het, van twaalf naar drie, da’s een mooi resultaat met advocaat!
26-01-2020 00:21
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Psv moet ook gewoon altijd 'n ervaren coach hebben. Zowel Feyenoord als Psv kunnen het niet permitteren (in deze tijd) om te gokken op onervaren coaches.

Bij ajax is het anders, die bulken van het geld! Zij hebben ook 'n hoop miskopen maar daar hoor je niemand over.

En ik wil ook wel zien hoe ten Hag het zou doen zonder Ziyech, v/d Beek, Onana en bv Tadic? Is hij dan ook nog zo'n topcoach? Dat geldt ook nog steeds voor F.de Boer vind ik.

Bij ajax was dat ook 'n topcoach maar daarna? Dat verhaal kennen we inmiddels. Als je de beste / duurste spelers in jouw competitie hebt mag men er wel vanuit gaan dat je min 1x per 2 seizoenen kampioen wordt en of de beker pakt! En dat doen ze (helaas) ook wel regelmatig.

Feyenoord 4 Life...
26-01-2020 16:17
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #9
Ten Hag is echt wel een paar klassen beter dan Frank de Boer hoor, in elk geval de Frank de Boer van toen. Alle elftallen van de Boer konden maar op één manier spelen: veel balbezit en met klassieke buitenspelers. Er zat nooit een verrassing of tactische vondst in. Zowel in Engeland als Italië viel hij daardoor door de mand. Vergeet ook niet dat de titels van Frank de Boer veelal werden gehaald met een laag aantal punten.

Je moet er niet aan denken dat Koeman stopt bij Oranje want dan komen KNVB-bobo's dikwijls weer bij dit soort coaches uit omdat ze denken dat het iemand van de "Nederlandse school" moet zijn. Maar die bestaat anno 2020 niet meer.

Juist in Europees verband heeft Ten Hag Ajax veel slimmer en realistischer laten spelen dan ze voorheen deden. En dat heeft juist tegen de ploegen die op papier beter waren de doorslag gegeven. Ik denk dat Ajax op dit moment worstelt met twee problemen: ze missen nu steeds doorslaggevende radertjes uit het systeem (eerst de diepgang van Promes en nu de klasse van Ziyech) en een deel van de overgebleven spelers zal zich nu ook overschatten.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-01-2020 om 17:34 door Den.)
26-01-2020 17:33
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Den europees heeft hij ook de nodige fouten gemaakt met zijn wissels en opstellingen. Dat is ook 1 v/d redenen waarom ze niet door zijn behalve die acties van de scheidsrechters.

Feyenoord 4 Life...
26-01-2020 18:08
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #11
@vakkieRR
Als we die pot tegen Chelsea en de rode kaarten even vergeten zijn ze niet door omdat ze zich tegen Valencia hebben laten opnaaien door elf Spanjaarden die vooral bezig waren de ander uit het spel te halen. Bovendien mistten ze een belangrijk element uit het spel: diepgang. Zonder Neres en Promes kan Ziyech die ballen niet geven.

En in het algemeen: het is ook veel makkelijker tegen groter geachte ploegen (Real Madrid, Juventus) te verrassen dan ploegen die zich helemaal op jou instellen stuk te spelen. De gedachte is nu: "we verslaan Real dus moet Valencia makkelijk lukken" maar zo is het niet natuurlijk.
26-01-2020 18:56
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #12
PSV is ook z.n droom voorhoede alweer kwijt. Bergwijn naar Tottenham en malen langdurig geblesseerd. Moeten het doen met affelay nu...
26-01-2020 20:07
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #13
Die Faber is gewoon een schande voor de camera. Vind dat echt niet kunnen.
Wat een domme gast is dat.
27-01-2020 11:23
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #14
Wat vond je verkeerd dan?
27-01-2020 13:36
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #15
Zijn antwoord op de vraag of de kaart van Afellay terecht was. De scheids gaan bekritiseren omdat hij zijn kaarten vergeten is en niet ingaan op de vraag liet voor mij zien dat hij maar een heel klein miezerig ventje is. Dat kun je als PSV zijnde niet voor de camera hebben.
En zo kun je Rosario ook geen aanvoerder maken omdat die gast ook nog te dom is om te poepen
27-01-2020 14:22
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #16
Ze zeiden toch dat Afellay voor de bal ging en die eerst raakte? Faber zat er wel heel ontspannen bij, beetje zoals in de DBS kantine. Ik v9md hem eigenlijk wel relaxed na van Bommel die iedereen wantrouwt.
27-01-2020 15:36
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #17
Niet in het interview dat ik heb gezien.
En hij was verre van relaxed op fox.

Maar hopelijk blijft hij nog even. Een ding is zeker dat hij het niet op de rails gaat krijgen.
Ik lach me overigens kapot. De verschillen waren immens aan het begin van het seizoen. En hoe staat het er een half jaar later voor.....
Heerlijk!
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-01-2020 om 17:22 door Kazieb.)
27-01-2020 17:16
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #18
Ik geloof dat Faber gisteren bij Studio Voetbal wel 10x heeft gezegd dat ze moesten doorschakelen.....dat ging idd nergens over.

De ellende is verder heel herkenbaar.......
27-01-2020 23:22
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #19
Ik zag gisteren Gerbrandts lopen. Hoofd omlaag, snel door de groep mensen heen. Ik had met hem te doen. Want ik ben er van overtuigd dat het een integere man is. Die gedacht heeft dat van Bommel en van Marwijk het goed zouden doen.. dat deden ze ook, totdat van Marwijk naar VAE vertrok. Na een half jaar weer terug, wilde hij weer bij PSV ingepast worden, en zijn analist ook. Terwijl Mart van den Heuvel het veld zou moeten ruimen.
Dat was tegen het zere been. Zo’n man stuur je niet weg....
29-01-2020 20:50
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen