facebook twitter Reactie plaatsen 
1Januari Transfermarkt is geopend!
Auteur Bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #61
RE: 1Januari Transfermarkt is geopend!
Feyenoord heeft Slowaakse spits Bozenik binnen
Robert Bozenik komt naar Feyenoord. De 20-jarige spits uit Slowakije is gekeurd door de Rotterdammers en zal een dezer dagen zijn krabbel zetten onder een verbintenis bij de club.

Sportredactie 25-01-20, 22:29
Bozenik moet de concurrentie aangaan met Nicolai Jørgensen, maar het idee is dat de Deen de eerste spits blijft in de Kuip. De Slowaak komt over van MSK Zilina en beschikte daar over een contract tot de zomer van 2022. Hij scoorde dit seizoen voorlopig drie keer in zestien competitieduels. In totaal staat Bozenik bij MSK Zilina op 19 goals en 6 assist na 58 wedstrijden. MSK Zilina werd in het seizoen 2016/2017 kampioen van Slowakije, eindigde de afgelopen twee seizoenen als vierde en staat nu op een tweede plaats.

Er waren meer clubs in de markt zijn voor de jonge aanvaller waaronder Hamburger SV. Bozenik is achtvoudig international van Slowakije en scoorde al vier keer voor de nationale ploeg.

Feyenoord in gesprek met middenvelder uit het buitenland
Feyenoord is bezig met een middenvelder. Dat bevestigt Dick Advocaat in gesprek met FOX Sports. Het gaat om een speler uit een buitenlandse competitie, en een deal is nog niet dichtbij.

"Het is allemaal nog onzeker", vertelt Advocaat. "Het is in ieder geval niet een speler uit de Nederlandse competitie. Er zit nog wel wat tussen; het kan nog wel even duren." De transferdeadline is aanstaande vrijdag.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 25-01-2020 om 23:40 door jerry.)
25-01-2020 23:37
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #62
Ik Zie liever dat ze bazoer oppikken bij Vitesse! 24 pas en zowel als aanvallende als verdedigende middenvelder inzetbaar! Zie ik onder dickie nog wel groeien.
26-01-2020 00:21
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #63
Feyenoord nadert akkoord over huur Özyakup'
Feyenoord hoopt zich voor het sluiten van de transfermarkt nog te versterken met een middenvelder. De Rotterdammers zijn al dagen in gesprek met een speler en hopen de deal snel af te ronden.

Volgens Kuiptalk gaat het om Oğuzhan Özyakup. De middenvelder van Besiktas werd eerder al in verband gebracht met een overstap naar De Kuip, maar Advocaat zag zijn komst niet zitten. De plannen lijken nu veranderd. De 27-jarige Zaandammer staat open voor een tijdelijke overgang naar Feyenoord en hoopt in Rotterdam meer aan spelen toe te komen. Het gaat om een huur van zes maanden met optie tot koop.
27-01-2020 17:57
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #64
Oke nu hebben ze waarschijnlijk 2 nwe boys maar ik lees nergens of ze ook al direct inzetbaar zijn. Weet iemand dat?

Feyenoord 4 Life...
27-01-2020 20:49
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #65
Onze nieuwe spits is morgen nog niet inzetbaar, omdat de omstandigheden hetzelfde moeten zijn.

Ik verwacht dat we hem zaterdag tegen Emmen aan het werk gaan zien rond de 70e minuut als de wederom falende Jorgensen gewisseld wordt.

Maar goed, de broodnodige spits en inmiddels ook broodnodige middenvelder zijn (zo goed als) binnen.

Jammer dat het zo laat is, maar onze Dick heeft het ondertussen toch al goed opgelost.
27-01-2020 23:28
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #66
Telegraaf: Lewis Baker in beeld bij Feyenoord
Volgens diverse media is de komst van Oguzhan Özyakup zo goed als zeker. Feyenoord hoopt de middenvelder van Besiktas voor de rest van het seizoen te huren en de Zaandammer snel in De Kuip te presenteren. De Rotterdammers hebben ook een alternatief achter de hand, mocht de deal plotseling niet doorgaan.

De 24-jarige Lewis Baker staat volgens De Telegraaf dan bovenaan het lijstje van technisch directeur Frank Arnesen. De oud-speler van Vitesse en momenteel eigendom van Chelsea mocht eerder deze maand vertrekken bij Fortuna Düsseldorf. Feyenoord moet het tegen Fortuna Sittard doen zonder middenvelders op de bank. De stadionclub heeft nog tot en met zaterdag om een aanwinst te presenteren.
28-01-2020 08:02
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #67
Feyenoord aast op Barcelona-verdediger Chumi
Technisch directeur Frank Arnesen heeft gisteren aangegeven dat Feyenoord klaar is op de transfermarkt en dat de supporters geen inkomende transfers meer hoeven te verwachten. Spaanse bronnen melden vandaag echter dat de stadionclub interesse heeft in Juan Brandáriz, alias Chumi.

Sport meldt dit donderdagmiddag. Chumi is een verdediger en op dit moment basisspeler bij Barcelona B. Ook Tenerife hengelt naar zijn diensten. De 20-jarige Spanjaard traint regelmatig mee met het eerste. Feyenoord hoopt de centrale verdediger voor zes maanden te huren. Chumi heeft een contract dat aankomende zomer afloopt, maar Barcelona heeft een optie om hem met drie jaar te verlengen.
30-01-2020 23:35
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #68
Dat zou het einde betekenen van bothegin......daar is een optie tot koop helaas een luchtspiegeling, maar wel meer voetbal met ozucup,en chumy
31-01-2020 03:59
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #69
Arsenal bereidt bod van 15 miljoen voor op Kökçü
Arsenal is van plan om 15 miljoen euro neer te tellen voor Orkun Kökçü. De club hoopt Kökçü nog voor het EK over te nemen om zo de concurrentie te snel af te zijn. Het is de verwachting dat de middenvelder opgenomen zal worden in de nationale selectie van Turkije voor dat toernooi.

Arsenal ziet de middenvelder als een van de grootste talenten van Europa en hun scouts zouden Kökçü inmiddels al achttien maanden volgen. Feyenoord zou wel oren hebben naar de transfer, maar verwacht wel meer dan 15 miljoen euro, aldus Daily Mail.

Kökcü werd in Marbella gevraagd naar de interesse van Arsenal. De club volgt hem al langer. ''Ik hou me daar niet mee bezig, ik focus me gewoon op Feyenoord,'' reageert de 19-jarige Feyenoorder. ''Dat doet mijn zaakwaarnemer samen met mijn vader. Ik probeer me daarvoor af te sluiten.''
04-02-2020 22:58
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #70
Gelijk doen, leuke speler......maar vooralsnog niet zo goed als de hype om hem heen.
05-02-2020 20:15
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #71
Ik hoop hem nog een jaar te zien spelen in ieder geval in het Feyenoord shirt, of dat zal lukken is afwachten uiteraard.
06-02-2020 11:58
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #72
Daar dreigt een grote creatieve kaalslag, berghuis gaf recent aan zeker niet voor de zomer weg te gaan, kokcu dan, en voor sinisterra verwacht ik ook de nodige aandacht, Senesi hou je ook niet tegen als clubs als Valencia,Roma ed komen.....karsdorp terug naar Italië.. nou..dan hebben we poen zat . Zomaar 50 en wellicht 60 als arnesen het goed speeld. Kan je beginnen met ozyacup ipv kokcu te halen,maar verder verwacht ik weeeer een nieuw Feyenoord......echt leuk is het niet geworden door al dat geld!
06-02-2020 14:59
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #73
Daarvan kan 30 miljoen rechtstreeks naar G&S.
06-02-2020 17:35
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #74
G en s ??
06-02-2020 22:02
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #75
Goldman Sachs!
06-02-2020 22:33
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #76
Dit is juist het beleid dat Arnesen wil......jonge spelers kopen (of eigen jeugd) en die met winst verkopen......zo komen we eindelijk weer aan geld en kan je gelijkwaardige spelers terughalen.

Lijkt mij beter als ons eeuwige beleid van transfervrije en oude spelers terughalen zonder restwaarde.
12-02-2020 22:59
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #77
Feyenoord volgt middenvelder Vranckx'
Frank Arnesen is achter de schermen al druk bezig met de selectie voor aankomend seizoen. Feyenoord wordt de laatste maanden in verband gebracht met diverse talenten. Ook Aster Vranckx staat volgens KuipTalk op het lijstje van de Rotterdammers. De 17-jarige middenvelder speelt op dit moment bij KV Mechelen en wordt gezien als een groot talent.

De technisch directeur van Feyenoord bekeek hem in de wedstrijd tegen Anderlecht. In dat duel wist hij één keer te scoren en één assist af te leveren. De stadionclub volgt de talentvolle voetballer die in de toekomst Leroy Fer moet opvolgen bij Feyenoord. Ook Chelsea en AC Milan volgen zijn verrichtingen nauwlettend.
09-03-2020 20:49
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #78
Berghuis honderd procent op verlanglijstje Ten Hag'
Steven Berghuis staat vrijwel zeker op een verlanglijstje van Ajax, dat meldt Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam in de podcast van Voetbal International. De buitenspeler van de Rotterdammers is wekelijks de grote ster bij Feyenoord. Hij zou de mogelijke leegloop van de Amsterdammers kunnen opvangen.

Krabbendam geeft in gesprek met Ajax-watcher Marco Timmer aan dat Ajax Berghuis kan betalen, alleen is het nog maar de vraag of de international zelf naar de aartsrivaal van zijn huidige club wil. Berghuis bedankte afgelopen zomer ook al voor een transfer naar PSV. Hij verkoos de Europa League in Rotterdam boven mogelijk Champions League voetbal in Eindhoven.

Toch denkt Krabbendam dat Ten Hag een poging wil wagen om Berghuis binnen te halen. 'Ik weet honderd procent zeker dat Berghuis vorig jaar al op het lijstje van Ajax heeft gestaan. Je kent Ten Hag, die houdt van zulke spelers.'

Jan gaf voorafgaand aan het seizoen al aan dat Feyenoord Berghuis direct moet verkopen als er een bod van 20 miljoen komt. Of Jan hem voor dat bedrag ook naar Ajax wil laten gaan is nog maar de vraag.
09-03-2020 22:18
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #79
Nu denk wel toch duidelijk dat Berghuis nog een keer naar het buitenland wil, afspraken zijn gemaakt v.w.b. transfersom, die gaat op zeker weg.
10-03-2020 09:04
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #80
Geen idee of er afspraken zijn gemaakt mbt transfersom, maar 1 ding is eigenlijk wel zeker, Berghuis is aan zijn laatste Feyenoord jaar bezig
10-03-2020 10:36
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen