facebook twitter Reactie plaatsen 
1Januari Transfermarkt is geopend!
Auteur Bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #81
RE: 1Januari Transfermarkt is geopend!
Speler waarvoor je naar het stadion gaat.
Ik denk echter dat het na dit jaar mooi is geweest . Probeer er goed voor te vangen en kijk naar de volgende. Te lang blijven hangen is ook niet altijd goed. Kan averechts gaan werken als het even niet loopt.
10-03-2020 14:45
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #82
Zoveel goals en assists, die ga je missen. Zo creatief. Maar hopelijk kan arbeiden daarvoor 2 a 3 goede spelers terughalen. Ze zijn nu druk bezig om karsdorp te kopen van as roma
11-03-2020 00:36
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #83
Dat is een gerucht Jerry vanuit Italie, Feyenoord gaat echt niet zomaar even 7 miljoen betalen.
Ik zou zelf Janmaat halen, prima back, wil terug naar Nederland en kan nog zeker wel een paar jaar mee.
Zie zelf liever wat geld, als er al wat is, geïnvesteerd worden in wat aanvallers.
Ja Berghuis gaan we zeker missen, dat vang je niet even zomaar op.
11-03-2020 09:50
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #84
Moet Feyenoord ook niet willen om karsdorp over te nemen, zo geweldig is hij ook weer niet. Feyenoord is nu druk met kokcu bezig om te verlengen, een verdediger van NAC en een jong talentvolle belg
11-03-2020 11:01
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #85
Ik denk dat je voor 4 a 5 m karsdorp kan halen uiteindelijk.,karsdorp zelf voelt zich het lekkerste gewoon in Nederland,dus zal bereid zijn in te leveren, dan heb je wel een uitstekende opkomende back van 25 jaar ,die jarenlang een vaste speler zal zijn. Elke 2 a3 jaar 11 nieuwe spelers inbouwen wordt je ook niet beter van. Plus dat zeefuik ook min 4 moet kosten, die bijl van emmen is wellicht goedkoper, maar die moet wel 2 stappen omhoog maken.....
11-03-2020 14:18
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #86
Feyenoord in onderhandeling met 21-jarige rechtsbuiten
Feyenoord lijkt serieus rekening te houden met een vertrek van Steven Berghuis. De 28-jarige aanvaller heeft eerder al aangegeven graag nog een keer de overstap te maken naar een buitenlandse club. Berghuis wil de Rotterdammers echter alleen verlaten als het complete plaatje klopt.

Scouts van Feyenoord zijn al druk bezig met het vinden van een geschikte opvolger voor Berghuis. Volgens enkele geruchten uit Roemenië staat de 21-jarige rechtsbuiten Dennis Man in concrete belangstelling van de Rotterdammers. Er wordt zelfs gesproken dat FC Steaua Bucuresti en de stadionclub al in onderhandeling zijn. KuipTalk weet te melden, op basis van videobeelden, dat een scout van Feyenoord al gesproken heeft met de linkspoot en zijn begeleiders.
11-03-2020 19:14
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #87
Ieder zijn mening, ook voor 5 miljoen hoeft Karsdorp van mij niet te komen, buiten dat die gaat niet ineens zijn salaris op dit moment halveren, als Roma van hem af wil en hij wil nergens heen dan ontbinden ze zijn contract maar.
Zie die 5 miljoen liever in de door Jerry genoemde rechtsbuiten worden geïnvesteerd.
Moeten niet vergeten dat we nog Geertruida hebben, toch jeuginternational, Nieuwkoop komt in principe terug, zo slecht doet ie het niet bij Willem2 en we hebben nog Denzel Hall achter de hand. Dat is echt wel een talent, wordt binnenkort 19 jaar.
12-03-2020 09:38
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #88
Nieuws bij Feyenoord: contracten van Botteghin en drie anderen opgezegd
Gepubliceerd: Do 26-03-2020 om 16:00

Kopieer link
Deel op WhatsApp
Deel op Facebook

Feyenoord heeft de aflopende contracten van Eric Botteghin, Jan-Arie van der Heijden en Calvin Verdonk en doelman Elber Evora formeel opgezegd. Dat maakt de Rotterdamse club donderdag bekend.

De formele opzegging moet volgens de richtlijnen van de CAO vóór 1 april gebeuren bij verlengde spelerscontracten die aflopen. Het betekent niet meteen dat Botteghin, Van der Heijden, Verdonk en Evora bezig zijn aan hun laatste seizoen in De Kuip, benadrukt Feyenoord.

'In de praktijk betekent de formele opzegging niet altijd een einde van de samenwerking. Eventueel treedt de club op een later moment nog met één of meerdere van de betreffende spelers in gesprek over een nieuwe verbintenis voor komend seizoen', klinkt het.

Het contract van de vorig jaar teruggekeerde Leroy Fer loopt ook af, maar Feyenoord heeft een optie om met één seizoen te verlengen. Dat gaat vermoedelijk gebeuren. Fer maakte twee weken geleden zijn rentree in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal.
26-03-2020 23:20
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #89
Feyenoord en PSV in gesprek met Ryan Babel'
12 april 2020 17:16
Bron: Fanatik
76 reacties
Foto: Pro Shots

Het Turkse Fanatik komt vandaag wel met een heel bizar gerucht. Volgens het Turkse medium is Ajax- aanvaller Ryan Babel in gesprek met Feyenoord en PSV over een mogelijke transfer voor het seizoen 2020/2021.

Ryan Babel zou zelf openstaan voor een langer verblijf in Amsterdam. Het is echter nog onbekend of Ajax hem een contract voor volgend seizoen gaat aanbieden. De aanvaller van Ajax wil, of de Amsterdammers hem een contract gaat aanbieden of niet, in Nederland spelen volgend seizoen. Als we het Turkse Fanatik moeten geloven, zijn er al gesprekken geweest met PSV en Feyenoord.

In mei 2018 gingen er ook al geruchten over een mogelijke transfer van Babel naar Feyenoord. Toen reageerde hij echter op Twitter met: 'Geen zorgen, ik ga niet naar Feyenoord.'
12-04-2020 21:12
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #90
Feyenoord ligt op pole position voor de komst van William Pacho en Moises Caicedo. De centrale verdediger en controlerende middenvelder, allebei achttien jaar oud, spelen nu nog voor Independiente del Valle. (Calciomercato)
18-04-2020 17:20
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #91
Argentijnse doelman en Griekse back op lijstje Feyenoord

Feyenoord is achter de schermen al druk bezig de selectie te versterken voor het komende seizoen. Zo is de club op zoek naar een tweede doelman met ervaring. De Argentijnse Ezequiel Unsain lijkt een reële kandidaat te zijn, zo meldt Feyenoord Transfermarkt op Twitter.

De 25-jarige doelman is dit seizoen aanvoerder van het Argentijnse Defensa y Justicia. Zijn contract bij de club loopt deze zomer echter af, waardoor Feyenoord transfervrij toe zou kunnen slaan.

Ook de 17-jarige Griek Apostolos Apostolopoulos zou op het lijstje van de Rotterdammers staan. De linkervleugelverdediger staat momenteel onder contract bij het Griekse Panserraikos, maar wordt gevolgd door verschillende clubs, onder wie AEK Athene, PAOK en Willem II. Ook Feyenoord heeft de jonge back op het oog, meldt het Griekse SportTime.
19-04-2020 23:40
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #92
FK Krasnodar wil opnieuw een basisspeler van Feyenoord overnemen. Een jaar na de komst van Tonny Vilhena is Ridgeciano Haps op de radar verschenen van de club uit Rusland. (Feyenoord Transfermarkt)
20-04-2020 00:46
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #93
Besiktas wil Haps betrekken in deal Özyakup
Oguzhan Özyakup en Feyenoord willen graag ook volgend seizoen langer met elkaar door. De 27-jarige middenvelder speelt nu op huurbasis voor de Rotterdammers. Beide partijen hopen op een langere samenwerking.

Özyakup naar De Kuip halen gaat financieel lastig worden, maar volgens Turkse media heeft Besiktas een officieel voorstel neergelegd bij Feyenoord. De club hoopt Ridgeciano Haps in de deal te kunnen betrekken. De 26-jarige verdediger staat in de belangstelling van diverse clubs en Besiktas hoopt op deze manier Haps te kunnen losweken.

Rick Karsdorp speelt dit seizoen op huurbasis bij jeugdliefde Feyenoord, maar het is nog altijd onduidelijk of hij ook volgend voetbaljaar in Rotterdam te bewonderen is.

Zijn periode in De Kuip was tot dusver erg wisselvallig, en mede daarom zou Feyenoord zeer tegen de afgesproken vraagprijs van zo'n 3 à 4 miljoen euro aan hikken. En ondertussen zou zijn eigenlijke broodheer, AS Roma, hem ook al bij andere clubs aangeboden hebben.

Sterker nog: uitgerekend aartsrivaal Ajax zou Karsdorp op een presenteerblaadje aangeboden hebben gekregen. Roma wilde Karsdorp betrekken in een deal voor Noussair Mazraoui, zo meldt MilanNews. Ajax vraagt 13 miljoen euro voor de Marokkaan, maar Roma hoopte de vraagprijs was te drukken door Karsdorp als ruilmiddel aan te bieden. Naar verluidt heeft Ajax dit voorstel resoluut van tafel geveegd.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-04-2020 om 12:20 door jerry.)
20-04-2020 11:27
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #94
Jerry hou ons werkenden maar op de hoogte, is in ieder geval leuk om te lezen.
En voor jou zelf hoop ik dat er snel weer gewerkt kan worden op Schiphol, wordt anders een enorme catastrofe.
Ook een beetje voor mezelf want ik wil boeken voor reis in december.
20-04-2020 15:01
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #95
Ja jeli, het is geen vrolijkheid, ik zit thuis en begin me te vervelen, maar de laatste branche die gaat opstarten is de luchtvaart en dan ben je nog afhankelijk welk luchtruim open is, en als ze mogen opstarten begint dat met 20% en voor ze bij 100% zijn ben je alweer 6 maanden verder. Volgens de analisten van de klm zal het pas rond oktober/november zijn tenminste als alles meezit. Ik ben sowieso overbodig tot februari/maart daarom ga ik de beveiliging in maar blijf wel beschikbaar voor mijn oude afdeling voor 1 of 2 dagen, maar als je nu door Schiphol loopt dat is zo raar, je komt enkel werkend personeel tegen, geen enkele passagier, heel gek is dat
20-04-2020 15:35
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #96
Eerder op de dag maakte het Algemeen Dagblad al bekend dat Vitessenaar Bryan Linssen in beeld is bij Feyenoord. Ook Deyovaisio Zeefuik (FC Groningen) en Joey Veerman (sc Heerenveen) worden nauwlettend bekeken door de Rotterdammers, zo weet KuipTalk. De Keuken Kampioen Divisie levert één doelwit op: Jan Paul van Hecke (NAC Breda).

Verder zouden Jeffrey Bruma, Wesley Hoedt, Jaïro Riedewald en Ferdi Kadioglu al dan intensief in de gaten gehouden worden. Verder worden Aster Vranckx, Joshua Kitolano, Dario Vizinger, Dennis Man, Mohammed Kudus, Isaac Tanga, Hussein Ahmadi en Apostolos Apostolopoulos ook concreet in de gaten gehouden.

Het lijstje met buitenlandse doelwitten is groter. Álvaro Barreal, William Pacho, Moises Caicedo en Igor Daniel zouden eveneens in het vizier zijn bij Feyenoord.
20-04-2020 22:12
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #97
De voetbalsites moeten ook worden gevolgd, ja dan maar erg veel geruchten, nou er is geen cent te makken, dus we zien het allemaal wel.
Werk je nu in beveiliging op Schiphol, heb je in ieder geval nu nog een baan.
21-04-2020 08:23
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #98
Ik ga in de beveiliging werken omdat ik geen jaar thuis wil zitten omdat Schiphol waarschijnlijk in 2020 dicht zal blijven. na mijn 10 daagse opleiding ga ik gelijk beginnen. Dat zal had juni zijn.

Definitief geen betaald voetbal tot 1 september
De eredivisie en eerste divisie krijgen geen bevredigend einde van het seizoen. Beide competities in het betaald voetbal kunnen niet meer op tijd worden afgemaakt, nu het kabinet alle evenementen met een vergunningsplicht tot 1 september heeft verboden.

Sportredactie 21-04-20, 18:49
Laatste update: 19:25
5

,,Ja dat is zuur, maar we ontkomen er niet aan”, zei premier Mark Rutte vanavond in een persconferentie.

Ook voetballen zonder publiek geldt als een evenement met vergunningsplicht. Ook daarvoor is namelijk politie-inzet nodig. Alle evenementen, waaronder grote sportwedstrijden, waren aanvankelijk tot 1 juni opgeschort vanwege de uitbraak van het coronavirus.

De profvoetballers kunnen zich nu richten op volgend seizoen. De KNVB, de Eredivisie CV, de Coöperatie Eerste Divisie en de clubs moeten nu er samen uit zien te komen over de afwikkeling van het seizoen 2019-2020. Wie is kampioen? Naar welke clubs gaan de Europese tickets? Welke ploegen degraderen en welke clubs promoveren? De UEFA heeft aangegeven dat voetbalbonden zelf mogen bepalen welke clubs in Europa mogen spelen.

Net als alle Europese voetbalcompetities hebben de eredivisie en eerste divisie van de UEFA tot 3 augustus de tijd gekregen het seizoen af te maken. Voorzitter Aleksander Čeferin van de UEFA zei dat hij soepel met die datum wil omgaan en niet op een weekje zal kijken. Maar het lijkt niet zijn bedoeling om na september nog competities uit te spelen.

De eredivisie telt nog acht speelronden, plus twee inhaalwedstrijden, duels in de play-offs en een bekerfinale. De eerste divisie heeft nog negen speelronden en play-offs voor promotie openstaan. Ajax, PSV, AZ en een aantal laaggeklasseerde clubs uit de eredivisie verzochten de KNVB eerder al het seizoen niet meer uit te spelen. Ook veel burgemeesters willen komende zomer geen voetbalduels zonder publiek in hun stad. Dat zou te veel vergen van de politie die het toch al zo druk heeft met handhaven.

TT Assen
De verlenging van het verbod op evenementen van drie maanden betekent ook slecht nieuws voor de TT van Assen, de motorraces die voor 26 tot met 28 juni op het programma staan. De Grote Prijs van Zandvoort in de Formule 1, de NK wielrennen en de Amstel Gold Race kunnen ook niet voor 1 september worden gehouden.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-04-2020 om 19:43 door jerry.)
21-04-2020 19:43
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #99
Feyenoord volgt middenvelder Veerman

Feyenoord hoopt voor aankomend seizoen het middenveld te versterken en komt uit bij Joey Veerman. De middenvelder van sc Heerenveen maakt een goede ontwikkeling door en dat is ook de Rotterdammers opgevallen.

Dit meldt Voetbal International. Het contract van Renato Tapia loopt af en ook de huurperiode Oguzhan Özyakup komt deze zomer tot een einde. De 21-jarige middenvelder is daarom een serieuze optie voor de ploeg van Dick Advocaat. Veerman heeft nog een contract tot 2022 bij sc Heerenveen.
22-04-2020 12:44
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #100
Het huidige Eredivisieseizoen lijkt niet meer uitgespeeld te gaan worden, en hetzelfde geldt voor de TOTO KNVB Beker. Bij Feyenoord kijkt men daarom alvast naar potentiële versterkingen voor het komende seizoen, nu er met trainer Dick Advocaat reeds een akkoord voor verlenging is bereikt. Eén van de belangrijkste transfertargets is de pas 17-jarige Aster Vranckx van KV Mechelen uit België.

▼Scroll for more▼

Op het veld én achter de balie Achter De Kazerne

Ondanks zijn prille leeftijd heeft Aster Vranckx al vier verenigingen achter zijn naam staan. De middenvelder speelde eerst bij de amateurs van Hoegaarden, KVK Tienen en Woluwe-Zaventem, tot hij in 2018 de gedroomde overstap naar Jupiler League Pro-formatie KV Mechelen maakte. Iets meer dan een jaar later volgde zijn debuut, pas 16 lentes jong, in de hoofdmacht van de club.

Vranckx mag dus met recht een vroegbloeier genoemd worden. Dat blijkt ook wel uit het feit dat hij naast volwaardig profvoetballer ook nog altijd student is. De in oktober 2002 in Erps-Kwerps geboren belofte zit namelijk op de topsportschool in Leuven, en zijn stage loopt hij uitgerekend in de fan- en ticketshop van KV Mechelen. Zo bedient hij zijn fans dus niet enkel vanaf het veld in het AFAS-Stadion Achter de Kazerne, maar ook achter de balie.

Al te veel plezier haalt hij er echter niet uit, want Vranckx wordt maar gelukkig van één ding: een bal aan zijn voet. “Hoe sneller het achter de rug is, hoe beter. Ik heb tegen mijn ouders altijd gezegd dat mijn ambities niet op school liggen. Voetbal is mijn ding. Daarmee wil ik iets bereiken. Maar je moet een diploma hebben, natuurlijk”, zei hij in het Sport/Voetbalmagazine.

‘Het is van Mousa Dembélé dat ik een jongen van die leeftijd met zo'n lichaam heb gezien’

Inmiddels staat de teller van Vranckx in het eerste van Mechelen op 9 officiële optredens. Tegen RSC Anderlecht in februari 2020 maakte hij zijn eerste doelpunt op het hoogste niveau van België. Na afloop was analist Arnar Vidarsson, oud-speler van onder meer Lokeren, FC Twente en De Graafschap, lyrisch over het groeibriljantje.

“Er zijn veel zeventien- of achttienjarigen die een goede wedstrijd kunnen spelen, maar hij is heel volwassen. Je ziet aan die acties dat er een goede kop op staat. Dat vind ik nog veel belangrijker dan goed spelen”, oordeelde de IJslander in Extra Time.

Of Vranckx nu al een stap hogerop moet gaan maken, betwijfelde Vidarsson wel nog enigszins. “Eigenlijk heb ik het gevoel: blijf nog een jaar bij Mechelen en speel daar eens een topseizoen.” Ook collega-analist Mohamed Messoudi was lyrisch. "Het is van Mousa Dembélé dat ik een jongen van die leeftijd met zo'n lichaam heb gezien", doelde hij op de oud-speler van onder meer Willem II, AZ en Tottenham Hotspur, inmiddels actief in China.

In de Gazet van Antwerp reageerde Vranckx later glimlachend op de lofzang en de vergelijking: “Dat is tof om te horen. En toevallig ook iemand naar wie ik opkijk. Maar ik ben Mousa Dembélé niet. Op zich verandert er voor mij weinig: ik moet me gewoon blijven amuseren. In die zin voel ik geen extra druk.”

Feyenoord belandt in Europese transferoorlog

Inmiddels wordt Aster Vranckx al in één adem genoemd met onder meer Manchester City, Juventus, AC Milan en Bayern München, terwijl Club Brugge en RSC Anderlecht er alles aan zouden willen doen om hem nog even in eigen land te houden. De 1.83 meter lange spelverdeler gaf zelf aan dat hij in principe nog even bij Mechelen wil blijven, maar de vraag is of hij een lokroep van één van de Europese topploegen echt kan weerstaan als het zover is.

Het moge duidelijk zijn dat Feyenoord en diens technisch directeur Frank Arnesen zich uiterst slagvaardig zullen moeten tonen en niet te lang meer moeten wachten als ze Vranckx naar Rotterdam willen halen. Nu Renato Tapia op weg naar de uitgang is, Orkün Kökcü wel eens een stap hogerop zou kunnen gaan maken, het contract van Leroy Fer in principe afloopt en Jens Toornstra ook een jaartje ouder wordt zou Vranckx een hoop zorgen kunnen wegnemen in De Kuip.
24-04-2020 21:51
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen