facebook twitter Reactie plaatsen 
Kokcu bij Arsenal gesignaleerd....
Auteur Bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Kokcu bij Arsenal gesignaleerd....
Tja ik zeg gevalletje zelf overschatting...hoeveel van die knappen halen nou werkelijk het eerste....de meeste komen terug naar Heerenveen of top Vitesse, op malen na dan .....normaal zou ik zeggen pakken die 25 miljoen en strik erom.......maar ja dan moeten die halve zolen het gaan investeren......blijkt er ineens nog maar 7 of 8 miljoen over te zijn na betaling van de bier rekening, en kopen we een Argentijn met comunicatie problemen......
15-10-2019 14:48
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Kokcu bij Arsenal gesignaleerd....
Jeugdspelers zijn bij ons vaak heilig en worden altijd overdreven toegezongen want het is dan "een kind van de club"....die gasten vertrekken ook net zo hard als er met poen gezwaaid wordt.

Als je het mag geloven heeft hij op Instagram zelfs alle Feyenoord gerelateerde dingen verwijderd.....kansloos.

Ik kan alleen maar hopen dat het waar is en dan met name die 20 miljoen.....uiteraard gelijk doen.
15-10-2019 21:54
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Zo is het @red strik erom! Enige @Patrick die 20M€ gaat zo down the drain bij dit Feyenoord. Scouting en technisch directeur is zeer zwak.
15-10-2019 21:57
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #4
Maar wij supporters zijn ook onderdeel van het probleem. Een slechte wedstrijd en wat geruchten in de krant en er wordt gelijk weer geroepen "een strik erom". De hele cultuur van Feyenoord is gewoon door en door verrot als het op jonge spelers aankomt, inclusief de gemiddelde supporter.

En als zo'n speler dan gaat zitten wij nog wel opgescheept met de spelers die niemand wil hebben. Geen idee wat hier van waar is maar één ding weet ik zeker: Fer en Tapia wil men vast niet hebben.
15-10-2019 22:33
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Mij maakt het niet zoveel uit, zoveel heeft dat mannetje nou ook alweer niet gespeeld bij ons en de wedstrijden die hij speelde maakte hij niet het verschil (nu doet niemand dat bij ons en is dat in zo'n team ook wel erg moeilijk).

Maar als je er 20>mln voor kunt pakken moet Feyenoord dat zeker doen, we willen geen Jørgensen situatie krijgen lijkt mij.

En klopt ze zullen dat bedrag dan ook wel weer vern.euken maar dat zijn we inmiddels helaas gewend!

Feyenoord 4 Life...
16-10-2019 09:03
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #6
@vakkieRR
Arsenal gaat geen 20 miljoen betalen voor een speler die zich nog moet ontwikkelen. Zelfs voor v Persie, die verder en ouder was, kregen we een spotprijs.

En het gaat er om dat we binnen Feyenoord kennelijk niet weten hoe we technisch vaardige spelers kunnen begeleiden van jeugd naar eerste elftal. Want nu zit iedereen te mekkeren op zijn spel maar vergeet niet dat hij in die paar voorbereidingspotjes samen met Berghuis de enige van wie er aanvallend wat uit kwam.

Let op mijn woorden: Azarkan, Summerville: we gaan ze ook verneuken. Stam heeft geen benul, Gio had geen benul, Kuijt heeft geen benul, alles en iedereen binnen Feyenoord heeft geen benul, inclusief heel veel supporters.
16-10-2019 09:56
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Zo is het @RR en ja @Den Feyenoord voert geen structureel beleid op jeugd spelers!
Maar goed dat heb ik al zo vaak aangegeven hier, dan blijven we in herhaling vallen!
En zoals ook al gezegd de huidige situatie heeft het verergerd!
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 16-10-2019 om 17:16 door Wolfje9999.)
16-10-2019 17:15
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen