facebook twitter Reactie plaatsen 
Toornstra tempert verwachtingen: ''Dat kost veel energie'' 05 oktober 2019
Auteur Bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Toornstra tempert verwachtingen: ''Dat kost veel energie'' 05 oktober 2019
Feyenoord won afgelopen donderdagavond verrassend van FC Porto met 2-0 in de Europa League. Dat zorgt voor veel vertrouwen bij de supporters, maar Jens Toornstra tempert de verwachtingen.

De doelpuntenmaker uit de Europa League-wedstrijd vindt zijn ploeg nog te wisselvallig. ''We moeten constanter worden. Europese avonden kosten veel energie. Je ziet hoe hard we hebben moeten werken om de winst binnen te halen. Het is op dit soort avonden wel makkelijker om je op te laden. En dan heb je ook te maken met het thuis-uit-verschil, dat er altijd is'', vertelt hij aan De Telegraaf.

De middenvelder is niet gerust op een goede afloop, want de ploeg moet het niet onderschatten. ''Het is zondag een lastige uitwedstrijd die we moeten winnen. Maar als we net als tegen FC Porto als een team spelen, dan heb ik er vertrouwen in."

Telegraaf
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-10-2019 om 13:30 door Wolfje9999.)
05-10-2019 13:29
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Toornstra tempert verwachtingen: ''Dat kost veel energie'' 05 oktober 2019
Een lastige wedstrijd als Feyenoord-zijnde uit bij de nr. 1 na laatste.....dat gaat eigenlijk nergens over natuurlijk.....maar omdat het Feyenoord is klopt het nog ook!

1 of 2 keer in de week hard werken mogen we kennelijk niet verwachten van onze spelers......ik mocht willen dat ik dat tegen mijn baas kon zeggen.....
05-10-2019 17:04
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Het is wel het eerlijke verhaal! Feyenoord heeft niet genoeg voetbal en slimheid om.op 80% van welke tegenstander dan ook te winnen.....en donderdag heeft wel erg veel moeite gekost eerlijk gezegd.......dus als berghuis of Larsson niet 2 briljante ideeën hebben,wordt het weer een gevecht met onzekere uitkomst.......helaas maar waar.
05-10-2019 18:01
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Ik had het hier nog niet opgeschreven of hij begint er zelf over.... Wel eerlijk!
05-10-2019 19:07
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen