facebook twitter Reactie plaatsen 
Feyenoord - Twente
Auteur Bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Feyenoord - Twente
5-1, lekkere wedstrijd gezien, maar wat valt die tapia dramatisch in. Het verschil met de wedstrijd een AZ is dat Fer heel goed en sterk speelde op het middenveld ipv tapia. Verder blijft onze verdediging wel kwetsbaar in de omschakeling naar superblij met deze mooie overwinning
29-09-2019 18:56
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Feyenoord - Twente
ik denk dat ik met een verkeerde instelling heb zitten kijken. Hoorde de commentator ook al over een goede wedstrijd.
Natuurlijk scoor je 5 keer, maar ik vond het niet zo'n goede wedstrijd. Heb niet echt zitten genieten moet ik zeggen.
Maar de zeer belangrijke punten zijn binnen.
29-09-2019 19:06
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Kazieb, ik zat in het stadion en vond het ook geen goede wedstrijd!

Allemaal toevalligheden kon geen voor ingestudeerde aanval zien.

Feyenoord 4 Life...
29-09-2019 21:08
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Het is ook een beetje los zand, maar Fer op het middenveld scheelt een hoop tov tapia. Ik baal er wel van dat bottinghin blijft staan en dat stam gaat kiezen voor Ie of Senesi voor de andere centrale plek
29-09-2019 21:23
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #5
@Jerry, klopt Fer heeft tenminste de drang naar voren iedere x als hij dat deed werd het gevaarlijk.

Feyenoord 4 Life...
29-09-2019 21:34
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #6
@jerry
Het is echt schandalig wat Stam doet. Eerst zeiken om spelers en als er dan 7 miljoen wordt uitgegeven er doodleuk geen gebruik van maken. Je naait je club gewoon financieel.
29-09-2019 21:39
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Heb in ieder geval wat leuke aanvallen gezien en wat prima goals, doelpunt tegen was weer lachwekkend.
Ik heb in ieder geval wel genoten van Larsson en Sinisterra voorin, middenveld was Fer ook prima.
Snap niet dat je die IE niet naar rechts haalt en Senesi dan links, echt Botteghin kan gewoon niet meer.
Al bij de aftrap loopt hij meter of 10 achter de rest, bron van onrust, moet wel zeggen wordt ook half gestoord van dat gespring van die Vermeer elke keer.
Hoop dat er wordt gewonnen tegen Fortuna, kan maar zo zijn dat weer een vreselijke pot wordt.
Porto zal je waarschijnlijk niet winnen.
30-09-2019 09:18
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Het helpt als je met 0,0 verwachting naar het stadion gaat, al dacht ik na de 1 - 1 dat het weer een drama zou worden.

Deze overwinning had iedereen behoorlijk nodig en dan stijg je ook ineens weer 4 plaatsen.

Leuk dat Larsson eindelijk eens een goede wedstrijd speelt, maar ik heb eigenlijk meer genoten van Sinisterra!

Die gozer blijft maar gaan en heeft een paar acties in huis.....kan alleen nog maar beter worden. Hij moet nog werken aan zijn scorend vermogen, maar kunnen we in potentie nog veel plezier aan beleven.

Ik zou bijna zeggen, spaar wat spelers voor donderdag zodat we er zondag tegen Fortuna weer staan....
30-09-2019 15:55
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Sinisterra was veel te vroeg afgeschreven, kreeg onder Gio weinig kansen, kan ook komen dat hij er toen nog niet aan toe was. Ben met je eens, ik kan ook van deze gozer genieten, werkt zich eigen kapot.
Is nu ook opgeroepen voor nationale elftal van Colombia, goede zaak.
Deze speler is vrij goedkoop gehaald, dus he tkan wel.
02-10-2019 11:13
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen