facebook twitter Reactie plaatsen 
AD vermoedelijke opstelling Glasgow-Feyenoord
Auteur Bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #1
AD vermoedelijke opstelling Glasgow-Feyenoord
Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Vermeer, Karsdorp, Botteghin, Ie, Haps, Fer, Kokcu, Tapia, Berghuis, Narsingh en Larsson

Straks als Toornstra Fit is alleen nog Kokcu voor Toornstra en je gaat weer naar dezelfde bagger kijken als onder Gio!

Feyenoord en jeugd......
19-09-2019 07:17
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: AD vermoedelijke opstelling Glasgow-Feyenoord
Ik ben niet zo negatief, er komt wat doorstroming, Kokcu zal niet alle wedstrijden spelen, maar dat is een blijvertje.
Die Geertruida is nu back up voor rechtsback, goede zaak en op links heb je Malacia.
Op middenveld dan in ieder geval Burger, voorin paar talenten, maar nu nog te jong.
Na dit seizoen zijn Botteghin en Karsdorp weg, dan wordt er weer bekeken hoe de jeugd ervoor staat.
Keeper heb je ook, die lang een blessure heeft gehad.
19-09-2019 13:48
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Ik heb toch goede hoop dat we karsdorp voor een zacht prijsje kunnen overnemen, moet je wel in de winterstop een optie nemen....hetzelfde geld voor IE....moderne snelle verdediger,die ook durft in te dribbelen....
19-09-2019 18:06
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #4
ik ben ook niet zo negatief. En kokcu zal gewoon spelen , dus snap de ophef niet zo. Je hebt gewoon een hele leuke ploeg waar veel voetbal en verrassing in kan zitten. Als je senesi (als ie zo goed is als ze zeggen) hebt voor botje en Jorgensen voor Narsingh dan staat er echt een ploeg waar ik wel vrolijk van Kan worden.
19-09-2019 19:20
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Sinnestera speelt!
19-09-2019 21:06
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Wat valt IE tegen!!! Aanvallend ook heel licht. Larsson weer stoned....pffffff
19-09-2019 21:37
Reageren op dit bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #7
wat een bagger 1e helft ,het gaat ze allemaal te snel
19-09-2019 21:48
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #8
De spelers die het moeten laten zien zijn er wederom niet, Tapia, Larsson, Karsdorp, Berghuis.
19-09-2019 21:50
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Bertus, precies wat je zegt het gaat allemaal net te snel voor ze.

Als ze zelf nou sneller en harder gaan passen dan maak je het hun ook veel moeilijker.

Feyenoord 4 Life...
19-09-2019 21:51
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Sowieso senessi erin,en narsingh voor Larsson....of jorgensen.....mischien houd die de bal lang genoeg vast om.aan te sluiten....
19-09-2019 21:51
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #11
pffffff. Lijkt wel alsof ze tegen ajax spelen. Het loopt ze allemaal dun door de broek.
Hopelijk krijgt Stam er in de rust wat vertrouwen in, of valt het eerste balletje eens goed.
19-09-2019 21:59
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Was 1 balletje goed en dat was pass van IE op Narsingh, maar die liet hem van zijn schoen glijden.
Die was overigens de enige achterin die zich herstelde, stapte eerste helft paar keer verkeerd in, positieve is dan wel hij kan nog wat goedmaken door zijn snelheid, rest in verdediging was hopeloos.
Tapia en Fer en Kokcu op middenveld niet geweldig, daar wat Tapia echt veruit de minste.
Voorin ja wat wil je komt er een voorzet van de vleugels, was toch niet goed, maar dan staat alleen Larsson in de spits, dat kan toch gewoon niet. Sinisterra werkt hard, maar is een buitenspeler, je mist gewoon spits.
Heb me aan veel spelers geërgerd, maar de allerslechtste was Karsdorp, ik heb die nog nooit zo slecht zien spelen.
20-09-2019 08:10
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #13
Feyenoord liet zich volgens mij imponeren door de ambiance. Groot stadion, veel emotie maken wellicht indruk maar zo goed is Rangers niet. Zeg maar De Graafschap in een groter stadion. Het was juist de uitwedstrijd in de groep die je kon winnen.

Ik stoorde me ook aan de wissels van Stam. Die straalden angst uit en dat helpt niet als je al niet durft te voetballen. Iemand in de 87e minuut brengen, het defensieve blok maar laten staan: het deed me denken aan een trainer die nooit sterk wisselde. Laten we hopen dat het éénmalig was.
20-09-2019 15:11
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #14
Wat is onze club weer internationaal voor l.ul gezet.....wat een vernedering, wat een wanprestatie.

Goed, volgens de spelers waren we in de 2e helft heer en meester.....die gasten hebben echt serieus geen zelfreflectie.

Ze staan met poep in de broek in het veld en spelen alsof ze elkaar en de bal voor het eerst zien.

In de slotfase ging de pijpeen beetje leeg bij Rangers en gingen ze wat meer verdedigen.....maar onze helden denken dat ze goed bezig waren.

Ook pure minachting naar je supporters die weer vrij hebben genomen en honderden euro's hebben uitgegeven om hun aan het werk te zien.

Ik begin trouwens te vrezen dat Ie toch weer niet zo goed is als we hoopten....zondag een eigen doelpunt en nu weer hands.....

Dat Senessi geen minuten kreeg is natuurlijk belachelijk. Die gozer heeft gewoon voor zijn land gespeeld en het is niet zo dat hij eerst nog ff aan ons geweldige hoge niveau moet wennen.....
21-09-2019 21:23
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #15
Bedreigingen zijn belachelijk, maar ik heb het ook wel gehad mer Karsdorp. Komt binnen met een air alsof ie het allemaal weet en allemaal gezien heeft, maar zijn voeten laat hij niet spreken.
23-09-2019 07:48
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen