facebook twitter Reactie plaatsen 
Feyenoord-ADO
Auteur Bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Feyenoord-ADO
Berghuis niet!
15-09-2019 13:26
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Feyenoord-ADO
lang geleden dat ik zo heb kunnen genieten. Ze laten gewoon heel leuk, creatief voetbal zien. Voldoende tempo, leuke acties, snelle aanvallen enz enz. Zo zie je dat die Gio er echt een potje van heeft gemaakt.
15-09-2019 15:16
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Precies kazieb! Stam heeft duidelijk een aanvallender visie dan gio....die ik sowieso niet kon betrappen op een visie........niet voor niks is er geïnvesteerd in snelle verdedigers.......nu ook azarkan brengen.....top!!!!
15-09-2019 16:02
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #4
En nu weer zweten door 2 eigen doelpunten
15-09-2019 16:13
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Gio heeft het top gedaan, er zijn nu betere mogelijkheden, gewoon gelul! Kon je ook wel weer zien Toornstra erin en je weet wat er gaat gebeuren. Tapia, Le spelers maken en breken een trainer, schandalig amateuristische tweede helft, was onder Gio nooit gebeurt ....Big GrinBig GrinBig Grin
Tapia wordt ineens opgehemeld, maar heeft nog geen volledige wedstrijd geconcentreerd uitgespeeld, nu weer eigen goal , gewoon niet verlengen, laten lopen en je centen investeren in wat beters! Le vergeef ik het nog want nu zes klassen beter dan JavdH. Fer voor Clasie etc. Larsson die gewoon weer op de keeper schiet, het blijft behelpen! Jorgensen die geen bal aanneemt zonder dat die van zijn voeten springt, heeft niets met ritme te maken. Sinesterra is een verademing.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-09-2019 om 16:40 door Wolfje9999.)
15-09-2019 16:38
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Maar ja, ook jullie maken er vijf in één wedstrijd.
15-09-2019 16:51
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Ik dacht dat we er op achteruit waren gegaan met spelers Wolf? Dat vond toch iedereen?

Zonde dat de tweede helft op deze manier moet lopen. Dat kan een keer gebeuren. Ie staat tot zijn goal gewoon goed te spelen. Haps begint de oude Haps weer te worden. Middenveld is een veel beter mix dan onder Gio. Tapia is niet groots, maar speelt beter dan vilhena of clasie vorig seizoen. Dat was om te janken. Als die fouten eruit gaan zeg ik gewoon verlengen. Prima om er bij te hebben. Vorig seizoen was ik hem liever kwijt, maar Stam maakt een team beter. Sinisterra is een verademing.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-09-2019 om 17:50 door Kazieb.)
15-09-2019 17:46
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Ik vond de 2e helft het probleem v/d wissels. Toen Jorgensen en Toornstra erin kwamen werd het eigenlijk weer de zelfde speelstijl als onder Gio.

De neiging om vooruit te spelen was er toen ineens uit. Hij had beter Narsingh er uit kunnen halen dan Sinisterra.

Feyenoord 4 Life...
15-09-2019 19:39
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Kazieb je bent weer eens van het padje!
---------------------------------------------------
Precies @RR Toornstra, is geen versterking als hij invalt! Wout Burger is nu al beter.
Jorgensen kon niet eens een bal aannemen of een kopduel winnen, heeft niets met ritme te maken, maar met instelling. Ook dat verontwaardigde gedoe moet eruit.
15-09-2019 20:53
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Goede 1e eerst waarin je weer heel slordig met kansen omgaat....maarja, we vonden het niet nodig om een spits te halen zoals we weten.

Vandaag scoorde er een 31-jarige spits 4x bij PEC, een speler die wij ook makkelijk hadden kunnen halen.

ADO was onthutsend zwak en werd weggetikt......maar goed, 3 - 0 ruststand.

2e helft uitbouwen zou je zeggen, maar dit is Feyenoord natuurlijk.......wat een schandalig slechte vertoning! Om te janken zo slecht.....ik dacht dat ik gek werd.....dat je een zo'n slecht ADO thuis nog ff in het zadel gaat helpen....Jorgensen die met zijn invalbeurt NIETS goed heeft gedaan.....Karsdorp die net voor tijd niet kiest voor een voorzet, maar gaat ff tijdrekken.....om je kapot te schamen.

Lekker veel vertrouwen getankt voor donderdag zo.....waar ik dan wel weer bij ben, dinsdag naar Glasgow en vrijdag weer terug.....dat dan weer wel.
15-09-2019 21:55
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #11
Snel vergeten @Red en succes en veel plezier in Glasgow!
15-09-2019 22:32
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Ik sta er wat positiever in Wolf. Let op meer dan alleen 2 eigen goals. Ik heb een heerlijke eerste helft gezien die ik onder Gio nooit heb gezien. Tweede helft breekt je op en door 2 eigen goals , hoe verzin je het, wordt het billen knijpen. Maar dat er voetbal in de ploeg zit dat is wel duidelijk. Daar hou ik me aan vast. Dat jij alleen het slechte ziet en iemand beoordeeld op 20 minuten na een lange blessure zonder voorbereiding dat is jouw probleem
16-09-2019 07:58
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #13
Eerste helft was gewoon goed, linkerkant met Haps en Larsson draaide prima, vond Leroy Fer ook goed spelen.
Narsingh maakte een prima goal, voor de rest was het niet veel, die Sinisterra wel, die geeft alles.
Dat er werd gewisseld was op zich logisch, Larsson kwam terug van blessure en Sinisterra zat er doorheen.
Ga niet de wissels de schuld geven van het feit dat het nog moeilijk werd, als je er 2 in eigen doel schiet, ja dan houd het snel op, die eerste zeg ik nog hij probeerde nog iets, die 2 de zat er gewoon erg strak in.
Op naar Rangers, ik ben al blij met een gelijkspel donderdag.
16-09-2019 08:45
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #14
Eerste helft was zeker top! Maar met Tapia blijf je tweede helft gevoelens houden. Hij is nu juist de man, nu iedereen hem bruikbaar vind en zo geweldig want finale Copa America, die de leiding had moeten nemen en iedereen meenemen naar een 3-0 overwinning.
16-09-2019 09:18
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #15
Thanx Wolf, los van de wedstrijd komt het met het plezier wel goed denk ik :-)

Tja, Tapia is nu idd een hype geworden en iedereen lijkt elkaar na te praten over hoe geweldig hij wel niet speelt.....nou, bij Feyenoord zit ik er nog op te wachten.

Die eigen goal leek wel bewust.....
16-09-2019 18:02
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #16
Is geweldig man daar in Glasgow, weet niet of je er eerder bent geweest, ik hoop dat Feyenoord niet gaat klungelen want ze gaan erop vliegen, hoor allemaal dat het niet veel voorstelt, voetbaltechnisch is dat ook wel zo.
Ze gaan zeker beuken, benieuwd of onze Argentijnse vriend zal spelen.
17-09-2019 07:39
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen