facebook twitter Reactie plaatsen 
Transferdeadline.
Auteur Bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Transferdeadline.
Wat loopt er nog bij Feyenoord momenteel, kan best zijn dat ik wat ben vergeten, vul maar aan.

Uitgaande transfers
Jan-Arie Basaksehir
Summerville diverse clubs.
Nieuwkoop Willem 2
Ayoub mag weg, mijn eigen gedachte is Groningen.

Ingaande transfers

Senesi en Miguel Araujo beiden verdedigers.
Ignacia Jeraldino, Gaich, Barreal, Lens allen aanvallers.
29-08-2019 08:36
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Transferdeadline.
Ingaande transfers: Feyenoord alleen Senesi nog halen verder niets tenzij echt een buitenkans, anders centjes in de knip en verder met de jeugd in de spits. Inversteren in de toekomst. Volgend seizoen weer 1 goede kopen. Middelmaat kosten ook veel salaris en handgeld.
29-08-2019 13:45
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Er moet gewoon een spits bij. Niks opvullen met jeugd of andere kolder. Je hebt een aantal aardige jeugdspelers al smalacia, burger en misschien die arzakan. Maar je hebt maar 1 speler die een grote klapper kan maken en dat is Kokcu.
Als je echter door het gemis van een spits niet aan lekker voetbal toekomt en je 4de gaat eindigen met hetzelfde kutvoetbal als onder Gio, dan is die spelers ook meteen de helft minder waard.
29-08-2019 20:53
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Kazieb je beseft niet hoe groot deze talenten zijn. Feyenoord heeft geen liggende gelden. Als ze die verdediger nog pakken, die heel goed schijnt te zijn, heeft Feyenoord een prima selectie die gewoon 3de of 2de wordt. Burger is nu al beter dan Ayoub gewoon weggegooid geld geweest. Dat geldt ook voor die spits die jij wenst. Als Jorgensen weer terug is beland die op de bank en zit Bannis op de tribune. Feyenoord moet gewoon stoppen met het halen van die middelmaat (Amrabat ook jou favo) en doorpakken met de eigen jeugd due brengen uiteindelijk ook netto meer op.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-08-2019 om 22:38 door Wolfje9999.)
29-08-2019 21:28
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Ik ben van mening dat je helemaal geen spits moet halen, je kan straks met jorgensen, Berghuis en bannis in de spits spelen. Welke spits die je nu gaat halen, wil op de bank zitten want jorgensen is straks nummer 1. Spijker nu eerst die verdediging maar dicht en zoals het er nu uitziet zal die Argentijn en Peruaan ons komen versterken. Hopelijk gaan er nog wat spelers weg

Want als ze een spits halen wordt het een 2de range spits omdat ze geen vette portemonnee om deze open te trekken voor een klasbak. dan kan je beter met de huidige aanvallers verder gaan en die bannis is geen verkeerde, ziet de ruimte goed ?
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-08-2019 om 23:00 door jerry.)
29-08-2019 22:33
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Lullen jullie maar. We zullen het zien over paar weken als je vele wedstrijden met moeite wint omdat je de kansen niet maakt.

En hoe groot de talenten zijn?
Ik ben een van de wringen die burger wel een aardige speler vind.
Bannis kan ik niet veel van zeggen, te weinig gezien. Maar het is zeker geen mega talent.
Wat ik zeg, alleen kokcu kan je echt geld opleveren.
Amrabat had ik idd veel van verwacht . Maar heeft geen kans gehad op zijn positie. Paar keer mogen spelen. Je ziet het met tapia. Kon er onder Gio ook niets van, was ook miskoop en die gast begint ook steeds beter te ballen.

En Vermeer keertje ook goed hè wolf ?
En toornstra was eerst een miskoop , toen weer niet en nu weer wel. .....
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-08-2019 om 08:16 door Kazieb.)
30-08-2019 08:12
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Uiteindelijk denk ik / hoop ik dat er geld verdient gaat worden aan: Malacia, Haps, Kokcu, Tapia en misschien wat (voor mij) onbekende jeugd die gedurende het seizoen hun speeltijd zullen krijgen.

Feyenoord 4 Life...
30-08-2019 08:26
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Onbekende jeugd moet speeltijd krijgen als ze goed genoeg zijn en de wedstrijd het toe laat. Normaal gesproken kun je ze dus gewoon vaak genoeg minuten geven. Maar nu je belangrijkste positie invullen met jeugd of buitenspelers dat kost je punten, aantrekkelijk voetbal en dus geld.
30-08-2019 08:38
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Gaat toch nu prima zo met de jeugd, Japie heeft meteen van Kokcu een belangrijke speler gemaakt, vergeet niet die Kokcu was bijna weg, kreeg geen kansen bij Gio.
Burger speelt af en toe, dat is ook gewoon prima, Malacia is echt prima voor achter de hand.
Als je elk jaar 1 of 2 spelers kunt afleveren vanuit de jeugd is dat goed, daar wordt nu ook focus op gelegd.
Zijn zo 3 spelers die ik kan noemen wat talenten zijn, maar nog niet klaar zijn.
AEB ( te lange naam ) Hendriks en Hall, maar die kan je wel laten meetrainen af en toe.
Daarom ook belangrijk dat spelers als vd Heiden, Ayoub en Bartje ook echt weggaan, die hebben het niet gered, dan kan je gaan doorschuiven.
Azarkan en Summerville ook talenten, maar of die het redden moet ik nog zien.

Bartje is dan de eerste, toch contract verlengd en meteen verhuurd.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-08-2019 om 09:49 door Jeli.)
30-08-2019 09:22
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Het gaat ook prima met de jeugd. Dat hoor je mij niet zeggen. Maar je lost het spitsenprobleem niet op met de jeugd.
Dat zie je wel in de competitie waar je nog niet weet te winnen omdat je te weinig kansen afmaakt . Dat gaat je opbreken
30-08-2019 10:46
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #11
Gaan zien of er nog spits komt, nummer 2 van lijstje ook weg, Summerville naar Den Haag.
30-08-2019 11:44
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #12
@kazieb
Maar wat voor soort spits en met welk niveau stel jij je dan voor?

Gaat het puur om een pinchhitter? Dan kun je bij wijze van spreken volstaan met het type "Kramer", een stormram voor een noodscenario. Dat hoeft niet veel te kosten, hoeft de ontwikkeling van Bannis niet per se tegen te gaan.

Of moet het een complete spits zijn? Vraag is dan hoelang we Jorgensen kwijt zijn? Want voor een gelijkwaardige vervanger heb je wellicht gewoon te weinig centen, er vanuit gaande dat je die verdediger koopt. Complete spitsen zijn duur en je hebt al snel een modaal geval te pakken.
30-08-2019 12:08
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #13
heel lastig te zeggen en wellicht ook heel makkelijk. In ieder geval een speler die zijn kansen afmaakt. Dat kom je nu tekort. Iemand die wat koeler is voor de goal en wat sterker is. Nu loop je daar met kleine lichtgewichten dus verlies je bij iedere voorzet ieder kopduel.
Jorgensen ben je waarschijnlijk nog wel ff kwijt en als je kijkt naar zijn blessures van de afgelopen jaren EN voordat hij naar feyenoord kwam, is de kans toch best aanwezig dat je hem best wel een tijdje kwijt kan zijn.

Je kunt wel afwachten en het zonde vinden om geld aan uit te geven, maar als Kokcu 10 assits minder heeft omdat ze niet worden afgemaakt, scheelt dat ook zo miljoenen.

Europees ging het heel goed heb je er geen last van gehad, maar in de competitie is dat een ander verhaal. Daarom denk ik dat het niveau van beide Europese clubs ook echt belabberd is geweest. Zegt natuurlijk ook genoeg als die gast van Excelsior daar de spits is.

En nu is het bij de meesten ook weer hosanna, net als na de andere 3 wedstrijden in Europa, maar wacht maar tot je zondag verliest of gelijk speelt. Dan is je probleem ineens mega groot natuurlijk. Nu ligt er al flink druk op, maar dan is het niet meer normaal en heeft iedereen pas in de gaten dat je een spits mist. En dan roepen ze als hardste
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-08-2019 om 13:01 door Kazieb.)
30-08-2019 12:58
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #14
Een vervanger voor Botje is belangrijker!
30-08-2019 14:52
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #15
Trouwens, toornstra is misschien goed genoeg om van de bank te komen maar niet voor de basis, daarin is hij de minste, een pass over 6 meter is voor toornstra al lastig, en kazieb een complete spits kost je echt heel veel geld,ven als jorgensen weer fit is, zeg je dan, ga jij maar een tijdje op de bank zitten, daarom kan je beter bannis achter de hand hebben, wat een mega talent is, en heel makkelijk scoort
30-08-2019 14:55
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #16
Complete spits hoeft niet veel te kosten. Is dat wolfswinkel niet meer ging anders was dat 1,5 miljoen. Die 1,5 miljoen kan hij zelf al opbrengen als ie er een paar maakt.

Botteghin was gister weer prima. Zet er een snelle man naast en hij is goed genoeg . Maar die senesi zal hem komen vervangen. Ken hem niet, maar zal goede speler zijn.

We praten maandag weer verder....
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-08-2019 om 15:09 door Kazieb.)
30-08-2019 15:09
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #17
Bottinghin kan ten eerste niet voetballen, is traag, opbouwend een ramp zonder tempo, en dan kan hij tegen die Israëlische club wel oké zijn, maar ik hoop dat hij nog verrekt, voor beide partijen is dat beter
30-08-2019 17:06
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #18
Ik hoop ook op senesi. Maar als pure mandekker is botteghin in normale doen een prima speler. Opbouwen hoeft hij niet wat mij betreft.
Had eigenlijk vandaag wel nieuws verwacht dat de deal rond zou zijn.
30-08-2019 18:11
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #19
Botteghin is over de Hill! Nog prima voor de bank in noodgevallen. Nog niet zo lang geleden vond je het centrum Botje en JavdH !
We weten inmiddels hoe dat zit.

Bannis is pas 17 jaar en een toptalent die moet Feyenoord nu laten spelen totdat Jorgensen fit is en daarna als invaller laten rijpen. We zitten al met Narsignh dat is al erg genoeg.
30-08-2019 18:44
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #20
Ik hoop niet dat Stam zo krampachtig aan Narsingh gaat vasthouden als Gio met Vilhena!!!

Feyenoord 4 Life...
30-08-2019 18:54
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen