facebook twitter Reactie plaatsen 
Feyenoord-Hapoel.
Auteur Bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Feyenoord-Hapoel.
Tegenwoordig probeer ik maar weer snel te schakelen naar de volgende wedstrijd, moet wat, is een erg belangrijke.
Nou heeft dat Hapoel die Hasselbaink rondlopen, ik zeg heus niet dat dat een geweldige speler is, maar die is wel heel snel. Ik hoop dat Jaap het licht heeft gezien en zet in ieder geval die Ie in het centrum.
Dan hebben we met de 2 backs in ieder geval ook nog meer snelheid achterin, als Karsdorp dan fit is.
Middenveld zou ik dan Kokcu weer laten spelen in ieder geval.
Voorin Berghuis en Sinisterra in ieder geval, de derde aanvaller zal niet makkelijk worden, Larsson was hopeloos laatste 2 wedstrijden, maar moet zeggen vond ook die Narsingh niet veel.
19-08-2019 12:09
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #2
RE: Feyenoord-Hapoel.
Ik vermoed dat Ie niet mag spelen?
19-08-2019 12:12
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Botteghin speelde gisteren ook al stuk dichter bij zijn goal. Ik hoop dat Ie mag spelen. Die heeft tenminste wat meer snelheid.
Ook zal Karsdorp die taak wat op zich moeten nemen denk ik. Deed hij in zijn laatste jaar ook erg goed. Die gaten dicht lopen. Ik vind hem echter wel erg slecht in de conditie. Weinig opkomende meters gemaakt.
19-08-2019 13:04
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Hij is speelgerechtigd, dus geen geleuter meer van hij heeft veel gereisd en zo, dat was geen eens zo want hij was al paar dagen in Rotterdam, selectie van Feyenoord heeft meer gereisd dan hijzelf.
Ja Karsdorp moet nog beter, maar ben al blij met zijn snelheid daar achterin.
Hebben dan 3 snelle spelers achterin, Botteghin zal wel gewoon spelen.
19-08-2019 14:14
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Maar wie gaat die doelpunten maken? De laatste 2 wedstrijden zijn het je verdedigers die moeten scoren.....
19-08-2019 17:00
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Daarom stelt Stam Larsson steeds op, omdat ze blijven hopen dat het komt en ja eens zal hij er een inschieten! Daarna Hosanna in de pers bij een deel van het publiek om na 3 weken te beseffen dat het mogelijk toch niet lukt en na 6 weken weer ouderwets met de voeten op aarde staan en hem weer ouderwets te vervloeken. Zet die Bannis maar erin en laat Larsson maar invallen bij kramp als het echt niet anders kan.
19-08-2019 17:12
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Nou ze zijn van de pers nooit en te nimmer zo positief over Larsson, die had vorig seizoen een hele serie goede wedstrijden, dan is er nog kritiek.
Verder ook geen moeite mee als ze Bannis een kans geven in de spits, Narsingh was daar hopeloos.
En dan maar doorgaan met Bannis, zie dat liever dan weer een 2de rangs spits die ergens vandaan wordt gehaald.
20-08-2019 08:59
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Larsson 1-0 !! Die ie is ook geen verdedigend wonder, 2 a 3 kansen in 45 min....

Herstel.....die ie doet het toch wel lekker hoor!! Goeie pot met 3-0, 2 x fer.....en niemand heeft kramp,......
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-08-2019 om 21:18 door patrick.)
22-08-2019 20:18
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Ie is echt wel een lekkere speler. Als dit zijn normale niveau is dan ben ik daar heel blij mee.
Fer begint ook fitter en beter te worden. Houd de rust, weet zijn plaats. Domme fout, beetje overmoedig, maar niet dat blinde gedraaf meer.
Wordt tijd dat er een spits gehaald wordt, dan heb je echt een leuk elftal. stam is tenminste niet zo'n laffe trainer.
22-08-2019 21:45
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Leuke pot goede sfeer (maar dat is al gauw wanneer je wint).

Maar die gasten waren ook echt niet goed!

Feyenoord 4 Life...
22-08-2019 21:55
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #11
Ben ik volkomen met je eens. Spelovatting is veel aanvallender, daarom vallen bothegin en vd heyde door de maand. Die ie kan een v gobbeltje worden als het meezit.
22-08-2019 21:56
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Ieieieie Edgar le speelt wederom een goede pot, als die Argentijnse centrale verdediger komt dan kan je vd Heijden bottinghin snel verkopen ?
22-08-2019 21:59
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #13
Leuke pot tegen uitermate zwakke ploeg!
Le lijkt een echte aanwinst voor dit seizoen.
Botteghinen en Tapia uitermate zwak, kunt vanwege die 2 zomaar 2 tegendoelpunten om de oren krijgen. Hopen dat daar nog iets beters komt en natuurlijk 1 spits. Want Narsing daar kan echt niet.
22-08-2019 22:37
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #14
Narsing is beschamend, wat een drama is dat.
22-08-2019 22:41
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #15
Als ik zie wat PSV pakt met 40 miljoen op zak,dan moeten we gisteren die gaich halen !
23-08-2019 00:04
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #16
Ik vond tapia nou niet echt uitermate zwak moet ik zeggen. Hij heeft wel zijn rare streken en domme dingen maar over het geheel genomen geef ik hem, in samenwerking met Fer toch gewoon een goede voldoende.

Moet alleen wel een spits nog bijkomen. Je maakt er nu 3 maar het scoren gaat veel te moeizaam.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-08-2019 om 07:31 door Kazieb.)
23-08-2019 07:29
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #17
Als men met een halfbakken spits aankomt hoeft het van mij niet, had liever gezien dat die Bannis gisteren was ingevallen, goed dat Japie het opneemt voor Narsingh, maar dat was lachwekkend.
Wel goed om te zien dat Karsdorp fitter wordt, die heeft er weer plezier in, andere back Haps doet het ook goed.
Die IE echt goed hoe hij zijn eerste volledige wedstrijd speelt.
Kokcu was genot om naar te kijken, Larsson die speelt ook beter met hem, wordt veel directer gespeeld.
23-08-2019 08:18
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #18
Nou, de competitie is al gelopen......dat moeten we de EL maar winnen, het is niet anders....?

Wat een wereld van verschil als er een paar andere spelers spelen en men wat fitter is.

Ben blij dat we morgen niet spelen.....fit blijven, over de streep trekken donderdag en dan zondag ook eens die broodnodige 3 punten binnenhalen!

Gewoon een goede pot, nog veel kansen gemist omdat je geen spits hebt en die Ie.....hopelijk is dit zijn normale niveau, dan hebben we er weer een publiekslieveling bij.
24-08-2019 17:09
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #19
Als je fatsoenlijk tegen een bal kan trappen snelheid hebt en kunt verdedigen ben je de publiekslieveling! Kun je nagaan @Red vele supporters weten niet meer wat een doodgewoon degelijke voetballer voorstelt, laat staan wat er gebeurt als ze er eentje aantrekken met echt talent....
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-08-2019 om 17:17 door Wolfje9999.)
24-08-2019 17:17
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #20
Tja, dat krijg je als je al een paar jaar naar Botje en Jan-Scharie zit te kijken Wolf....
28-08-2019 22:05
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen