facebook twitter Reactie plaatsen 
Opstelling Feyenoord tegen utrecht
Auteur Bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Opstelling Feyenoord tegen utrecht
Kenneth Vermeer
Jan-Arie van der Heijden
R. Karsdorp
Ridgeciano Haps
Eric Botteghin
Renato Tapia
L. Kelly
Steven Berghuis
S. Larsson
L. Narsingh
L. Sinisterra

Liam Kelly in de basis ipv kokcu, is stam gek geworden? Berghuis op 10
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-08-2019 om 15:59 door jerry.)
18-08-2019 15:58
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #2
RE: Opstelling Feyenoord tegen utrecht
Ik heb het al vaker gezegd: er zit echt wat in het water in De Kuip wat de hersenen aantast. Ik hoor sommigen nu zeggen "rust geven" maar dan had je spelers natuurlijk donderdag rust moeten geven. Met het trage centrum is dit sowieso zelfmoord natuurlijk want die Kelly blaas je ook zo omver.
18-08-2019 16:03
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Ik vind Stam nu al een pleuris trainer! Kocku eruit, Burger eruit Larsson erin GVD!
Waarom Kelly? Dat is gewoonweg geen speler die überhaupt iets toevoegt!
Wat een mongool die Stam! Die Larsson laat niets anders als shit zien nu ook weer zo’n bal, hij kijkt notabene die kant op.
Pleuris tyfus zooi!!!!

Moest ik effe kwijt Big GrinBig GrinBig Grin
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-08-2019 om 20:53 door Wolfje9999.)
18-08-2019 17:06
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Mijn god wat hebben we gezien? 4 a 5 spelers die na 65min helemaal op waren. WTF gebeurt daar allemaal?

Feyenoord 4 Life...
18-08-2019 20:18
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Het ergste blijft de traagheid van ons centrale verdedigings duo. Heel snel vervangen. Tapia heerste op het middenveld
18-08-2019 21:04
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #6
@jerry wat dacht je van zo’n aankoop als Kelly, iedere jeugdspeler op de bank is beter of met vertrouwen en wedstrijden snel beter. Het is gewoonweg gênant om te zien hoe hij op basis van fysiek het onderspit delft, traag is, maar ook technisch tactisch zeer zwak is. Bij studio voetbal werd het door Theo J ook aangekaart! Het centrale duo hieven we het niet meer over te hebben die zijn zo slecht, niet normaal meer.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-08-2019 om 00:46 door Wolfje9999.)
19-08-2019 00:46
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Wat we wel hebben.....boven gemiddelde ere divisie keeper, 2 goede opkomende backs haps en karsdorp. Mandekker a met ie, bothegin,of v beek,Centraal blok met tapia en fer, creatieve middenvelder kokcu, lopende middenvelder toornstra, diepgang met narsingh,sinisterra....creatieve man berghuis.........nodig leidinggevende centrale verdediger....en scorend aanspeelpunt in de spits.....en tijd om wedstrijd fitte selectie te krijgen......het lijkt rotter dan het is momenteel.....
19-08-2019 01:54
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Die Kelly kan er echt helemaal niets van. Ik had eigenlijk wel de hoop dat hij kon ballen omdat hij op aangeven van Stam naar Feyenoord is gekomen.
Larsson lijkt een buitenbeentje te worden. Heb het idee dat hij totaal niet in de groep ligt. Moet gewoon eens naar de bank gehaald worden. Kokcu op 10 en niemand anders. Dat is de enige man waar je echt stevig geld aan kunt verdienen als het een beetje mee zit. En die Sinisterra zie ik het ook wel in zitten. Nog te weinig rendement, maar laat leuke dingen zien. Vd Heijden heeft zijn laatste wedstrijd gespeeld. Die Ie zal daar wel komen te spelen.
Als je Jorgensen gewoon fit had, dan zag de wereld er heel anders uit.
19-08-2019 07:42
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Ik ben er wel van om de nieuwe trainer een kans te geven, maar hij blijft maar gewoon doorgaan met dat centrale duo
Was uiteraard een bal van niks van Larsson, dat gebeurt andere aanvallers ook wel eens, maar die gozer kon het hele veld oversteken, knal er dan in, nee hoor Botteghin blijft naar achteren lopen, Jan Arie was er allang uitgelopen en die keeper van ons dacht nou als echt niemand gaat ingrijpen dan duik ik ook niet.
19-08-2019 08:53
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Juist het instappen van Botje was niet goed @jeli! Karsdorp was er bijna, verder mee terug lopen en richting de zijlijn dwingen was voldoende geweest, Karsdorp was er dan voor de rugdekking.
19-08-2019 10:57
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #11
Ik zeg het nog maar eens....vooral geen spits halen!!!

3e plaats? Ja, van onderen misschien......deze achterstand is al nooit meer in te halen.

We zullen heus wel weer een keer winnen, maar de clubs boven je ook. De competitie is al voorbij.....misschien een mooie 10e plaats, is tenslotte alweer ff geleden.

De medische staf moet ontslagen worden, maar dat roep ik ook al jaren.

Het meeste trieste is dat als iedereen fit zou zijn en met je nieuwe spelers erbij je best een aardig seizoen had kunnen draaien.

Proberen om op miraculeuze wijze toch die groepsfase EL te halen en verder weer alles op de beker gooien om nog iets van het seizoen te maken.
19-08-2019 16:58
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Beste @patrick weet je wat Feyenoord nodig heeft 1 miljard euro om top spelers/talenten te halen FC Dordrecht te kopen om de jeugd in te laten doorgroeien, een top medische staf inrichten en een nieuw stadion te bouwen of de Kuip te renoveren Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin

PS. Oh ja en verder de bezem door alles wat commissaris is in de jeugdopleiding zit en in de scouting zit, meer niet....
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-08-2019 om 17:07 door Wolfje9999.)
19-08-2019 17:05
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #13
Ja dat vind ik ook eigenlijk, maar realistisch gezien zou een leidinggevende centrale verdediger en een bal vaste scorende spits ook goed werken......
19-08-2019 17:49
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #14
Daar doe ik het op dit moment ook voor ;-))
19-08-2019 18:36
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen