facebook twitter Reactie plaatsen 
Tblisi-feyenoord....
Auteur Bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Tblisi-feyenoord....
Geertruida rechtsback..., narsingh in de basis.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-08-2019 om 18:31 door patrick.)
15-08-2019 18:29
Reageren op dit bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Tblisi-feyenoord....
Jan Arie speelt weer een dijk van een wedstrijd ...... pff die gast moet nog wakker worden
15-08-2019 19:55
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Gelukkig hebben we gescoord dus heb ik er nu wel vertrouwen in.

Feyenoord 4 Life...
15-08-2019 20:06
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Voor opgesteld het was een fout van JavdH maar Vermeer mag hem zo nooit aanspelen in die positie. Dus twee klungels bij elkaar!
Ben verder benieuwd wat Stam met Dinestera gaat doen, want wat moet he nog meer dien als jeugd speler om Larsson uit de basis te spelen. We wachten de ontwikkelingen af....
15-08-2019 21:11
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Sinisterra kreeg gewoon rust, zie hem liever zondag in de basis, dat gaat ook wel gebeuren.
Het was een wedstrijd van niks, ja blunder van Jan Arie, maar ook van Vermeer, zo kan je niet iemand aanspelen.
Wat mij opviel, die Narsingh is nog totaal niet topvit, centrum was weer dramatisch, maar dat is al eigenlijk geen nieuws meer, alsjeblieft Jaap laat Jan-Arie en Botteghin gaan, al komt er een jeugdspeler in die ook een fout maakt, dit kan ik bijna niet meer aan, Botteghin is nog aardig in de lucht, maar de man doet nu walking voetbal.
Middenveld was erg matig, ook Kokcu gisteren, en Wouter Burger die is er nog lang niet.
Op naar zondag, dan moet het wel even stuk beter, dan is in ieder geval Karsdorp erbij, en denk ook Sinisterra en Fer, dat scheelt al weer wat.
16-08-2019 08:07
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Jeli ben ik het ook mee eens zet dan jonge spelers in de verdediging als zij dezelfde fouten maken is dat toch minder erg lijkt mij. Van routiniers mag je toch verwachten dat zij dit niet meer doen (ook al reken ik het Vermeer ook aan).

En die Burger dat is op dit moment echt geen basisspeler.

Feyenoord 4 Life...
16-08-2019 09:12
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Vind die Botteghin echt wel top kerel hoor en hij heeft het ook zeker goed gedaan, maar het wordt zo wel triest hoor.
Had dan gisteren kramp dat kan gewoon niet normaal in dat wandeltempo.
Die gozer moet door de voordeur naar buiten, wel leuk dat hij scoorde, het is op.
16-08-2019 10:46
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Botteghin, JavdH, Toornstra, Ayoub, Verdonk, Vente, hadden allen al weg moeten zijn! Doorselecteren heet dat, je komt er niet verder mee, nu is bv Toornstra weer. Verlengd weet he direct wat de komende 2 seizoenen gaat brengen.
16-08-2019 11:00
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Nooit oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt....toornstra is een positieve jongen die nooit moeilijk doet,en inzetbaar is als rechtshalf,centrale middenvelder en wellicht als rechtsback...burger is ook geen voetbal wonder hoor....
16-08-2019 14:59
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Burger doet het binnen een half jaar beter als ze hem laten spelen! Toornstra is middelmaat een club als Feyenoord moet nooit de middelmaat langdurig aan zichzelf binden. Als dat gebeurd, en dat is gebeurd, dan is er iets goed mis, en dat zie je terug in alles,
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 16-08-2019 om 16:58 door Wolfje9999.)
16-08-2019 16:57
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #11
Toornstra is gewoon middelmaat. Het niveau waar we naartoe zouden moeten is te hoog voor toornstra. Je kan beter doorgaan met burgers kokcu Fer en tapia. Nu hopen dat Edgar le wat is, dan kunnen vd Heijden en bottinghin ook op zoek naar een nieuwe club, Vente moet je ook verhuren en bannis zou ik erbij houden nu er nog geen andere spits is. Maar kan ook prima met valse spits berghuis
16-08-2019 18:04
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen