facebook twitter Reactie plaatsen 
H’veen- Feyenoord
Auteur Bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #1
H’veen- Feyenoord
https://www.fr12.nl/nieuws/51498-live-14...adliner.nl

zondag 11 augustus 2019 14:30 69.945 keer bekeken 498 reacties Pro Shots
Feyenoord gaat vandaag op bezoek bij sc Heerenveen in het Abe Lenstra Stadion, waar om 14:30 uur wordt afgetrapt. Hieronder houden we je op de hoogte van alles wat speelt rondom het duel. De grote vraag is of aanwinsten Rick Karsdorp en George Johnston direct hun debuut gaan maken.
Opstellingen
sc Heerenveen: Hahn; Floranus, Dresevic, Botman, Woudenberg, Bruijn, Faik, Kongolo, Ejuke, Odgaard, Van Bergen.
Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Haps; Tapia, Kokcu, Burger; Sinisterra, Berghuis, Larsson.
Wissels
sc Heerenveen: Bednarek, Doornbusch, Van Rhijn, Skovgaard, Ras, Akujobi, Mihajlvoic, Van der Heide, Frederiksen, Hajal.
Feyenoord: Bijlow, Marsman, Johnston, Malacia, Verdonk, Geertruida, Ayoub, Kelly, Hansson, Narsingh, Bannis.
11-08-2019 13:36
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: H’veen- Feyenoord
Je was me net voor,hahaha
11-08-2019 13:41
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Dat heb ik ook wel eens;-))

Wat een mafklapper die Botteghin! Gelukkig pakt Vermeer hem. Officieel had hij overgenomen moeten worden 1 voet op de lijn, zie WK vrouwen #VAR Nederland sucks!
Tapia zeer zwak tot nu. Feyenoord onder druk en de zwakke plekken worden direct zichtbaar.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-08-2019 om 14:48 door Wolfje9999.)
11-08-2019 14:45
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Van mij mag narsingh zometeen al komen
11-08-2019 15:39
Reageren op dit bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #5
het is weer als verwacht niet om aan te zien
11-08-2019 16:18
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Ben er eigenlijk wel klaar mee.
Wilde weer positief aan het seizoen beginnen, maar dat is alweer snel vervlogen. Week in week uit zit je voor de kat zijn kut naar Feyenoord te kijken en krijg je een handvol wedstrijden die je plezier geven.
11-08-2019 16:23
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Zo we weten weer waar we staan! Haps heeft soms geen benul wat hij doet. Centrum zwak. Karsdorp gaar revalideren bij Feyenoord. Feyenoord onder druk....Verkeerde wissel van Stam, Larsson had eraf gemoeten Sinistera was beter. Tapia vinden ze bij Fox dan de beste, op die plek in die rol moet je meer laten zien. Ayoub viel in als een oud wijf, waarom is die ooit gekocht. Nu al 2 punten achter op de rest. Nu al gezeik over vermoeidheid, vanwege Europa spelen, aldus spelers en Stam. Nog een paar weken, zijn we als er geen nieuwe aankopen komen net zover als met Gio.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-08-2019 om 16:50 door Wolfje9999.)
11-08-2019 16:31
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Hier was ik dus al bang voor en helaas toont Feyenoord niet het tegendeel aan (zoals gewoonlijk).

Feyenoord 4 Life...
11-08-2019 17:33
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Ik was na afgelopen wedstrijd van donderdag wel wat positiever, was na minuut of 10 al weer weg, hoopte nog op een gestolen overwinning, maar ook dat zat er niet in, wat een geklungel weer.
Voorin was erg matig, middenveld werd je ook weggespeeld, ik ben een fan om jeugd in te zetten, maar Burger is er nog lang niet, die was veel te laks. Vond die andere jonge speler echt een betere indruk maken in de voorbereiding, maar die al helemaal uit beeld. Nou maar kijken of er nog wat komt deze week en of er nog wat weggaat, dit was echt helemaal niks van Feyenoord.
12-08-2019 08:38
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Het schijnt nou eenmaal te horen bij deze club, euforie mag NOOIT te lang duren!

Na donderdag heb je toch weer een beetje een goed gevoel en hoop......om vervolgens weer een bak ellende over je heen te krijgen.

Itt tot de vorige wedstrijden werden er nu echter ook nauwelijks kansen gecreëerd.

Ik kan me niet heugen dat we een pingel tegen kregen en de tegenstander niet scoorde.....nu hield Vermeer hem wel tegen en winnen we nog niet.

Lichtpuntje was voor mij Karsdorp, stond ook continu vrij, maar dit zagen zijn ploeggenoten vaak niet.

Larsson die dan idd durft te klagen over vermoeidheid......je schaamt je kapot....kan nog leuk worden morgen.

Wat ik ook niet begrijp is waarom Ayoub iedere keer als een of andere god wordt toegezongen? Wat heeft hij ooit bij ons laten zien?

Ik verwacht trouwens ook een uitwedstrijd zonder uitpubliek na alle fakkels in het uitvak....
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 14-08-2019 om 19:30 door REDNECK.)
14-08-2019 19:28
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen