facebook twitter Reactie plaatsen 
Transfer geruchten
Auteur Bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Transfer geruchten
#TT | Feyenoord biedt drie miljoen op spits Danylo Sikan
Vandaag in de oefenwedstrijd tegen Southampton is duidelijk geworden dat Feyenoord versterking nodig heeft in de aanval en de verdediging. Trainer Jaap Stam gaf na de wedstrijd aan dat hij hoopt de selectie deze week nog aan te vullen met enkele spelers.

Volgens Oekraïnese media is Feyenoord momenteel bezig met Danylo Sikan. De 18-jarige spits heeft tijdens het WK onder 20 jaar indruk gemaakt op scouts van de Rotterdamse club. Hij was in zes wedstrijden vier keer trefzeker. Sikan staat momenteel onder contract bij FK Sjachtar Donetsk en heeft een eerste bod van drie miljoen euro ontvangen van Feyenoord. Hij heeft nog een contract tot medio 2021.

Jan-Arie van der Heijden wil weg bij Feyenoord, zo meldt De Telegraaf zondagavond. De 31-jarige centrumverdediger heeft in deze fase van zijn loopbaan geen trek in een reserverol, die onder nieuwe trainer Jaap Stam dreigt. "Ik ken mijn eigen kwaliteiten en ik denk dat ik daarmee niet op de bank moet zitten. Ook niet bij Feyenoord", zegt de verdediger annex middenvelder.

Van der Heijden heeft in de voorbereiding gemerkt dat hij niet tot de basisspelers behoort onder Stam. "De trainer kiest voor andere spelers", aldus de centrale verdediger, die niet voor onrust wil zorgen. "Dat is zijn goed recht. Ik heb het ook goed naar mijn zin hier. Ik vind dit een prachtige club, ik ga goed om met iedereen in de selectie en ik vind Rotterdam een fijne stad. Maar ik voel dat Feyenoord geen vertrouwen uitstraalt naar mij voor de toekomst."

In de oefenwedstrijd tegen Southampton (1-3 verlies) begon Van der Heijden andermaal op de bank. Na het uitvallen van Sven van Beek kreeg de routinier in de veertigste minuut alsnog minuten. "Ik ben duidelijk geen eerste keus nu. Dat ben ik jarenlang wel geweest. Ik kies dan liever voor een nieuw avontuur. Dan moet je een keuze maken en samen tot een oplossing komen."

Het contract van Van der Heijden in de Kuip loopt na dit seizoen af. De Nederlander, die in 2015 transfervrij werd overgenomen van Vitesse, rekent erop dat de clubleiding van Feyenoord meewerkt aan zijn vertrek. De linkspoot komt uit de jeugdopleiding van Ajax, maar werd na twee huurperiodes bij Willem II in 2011 verkocht aan Vitesse. In zijn periode bij Feyenoord won de voormalig jeugdinternational de landstitel, twee KNVB-bekers en tweemaal de Johan Cruijff Schaal.

Karsdorp zet zinnen op terugkeer bij Feyenoord
Rick Karsdorp wil graag terugkeren bij Feyenoord. Dit schrijft Nicolò Schira, een Italiaanse sportjournalist van La Gazzetta dello Sport, op Twitter. AS Roma, de huidige club van de oud-Feyenoorder, zou zich willen versterken met Elseid Hysaj, die op dezelfde positie als Karsdorp uitkomt.

Volgens de Italiaanse journalist zou Feyenoord Karsdorp alleen willen huren. Mogelijk omdat de Rotterdamse club een grote transfersom niet kan ophoesten. Zondag gaf Feyenoord-trainer Jaap Stam al aan te hopen op enkele versterkingen in de komende periode.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-07-2019 om 22:59 door jerry.)
28-07-2019 22:54
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Transfer geruchten
Gaat ook nog gerucht dat Wesley Hoedt op huurbasis naar Feyenoord gaat, dat is dan ook einde wedstrijd voor Sven.
Als Karsdorp zou komen dan kan Juste ook eens naar het centrum en kan Botteghin naar Brazilie.
Is nog steeds in 1 tegen 1 duel zeker niet slecht, maar komt niet meer vooruit of achteruit.
29-07-2019 08:51
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Feyenoord zou ook geïnformeerd hebben naar Marcos Senesi, Argentijnse verdediger. Die was en misschien is ook in beeld bij Club Brugge.
01-08-2019 07:55
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Zowel karsdorp als hoedt huren met optie tot koop....beide jong genoeg om na 2 jaar nog een stap te maken......
01-08-2019 12:21
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Na ieder oefenpotje ben ik zo naïef om te denken dat er in het Maasgebouw nu toch wel een paar ogen geopend moeten zijn......helaas....

Dat we zo aan de competitie en EL gaan beginnen is een gore schande.
01-08-2019 20:44
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Patrick, optie is tot koop is leuk, maar dat kan Feyenoord niet betalen, buiten dat moet je ook in je eigen selectie kijken wat er misschien aankomt, die Hendriks moet je goed bekijken of hij misschien volgend jaar kan doorschuiven.
Salarissen kan je ook niet betalen, v.w.b. Hoedt voor korte termijn kan het voor jaartje, die gaat alleen echt geen salaris inleveren, dus is puur Southampton wat moet meewerken.
Verder Redneck, ja ik zit ook elke dag te kijken of er iets gebeurt, duurt allemaal veel te lang, en dat is ook zeker zo bij de uitgaande transfers, er zijn er die weg kunnen en willen, gebeurt niks.
02-08-2019 08:58
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #7
En dan is het weer drama als we uitgeschakeld worden door Tbilisi.
Asjemenou.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-08-2019 om 10:45 door Wolfje9999.)
02-08-2019 10:43
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Lees op nu.nl dat zelfs AZ €18 mln ontvangt van Spartak Moskou voor Til.

Onze club doet echt iets heeeel fouts!! Sad

Feyenoord 4 Life...
03-08-2019 08:49
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Klopt! Maar moet gezegd, een aantal hier vinden onze spelers nog minder waard hé Big GrinBig GrinCool
03-08-2019 09:22
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Rumoer op social media: Tete volgt Feyenoord op Instagram
Kenny Tete heeft voor rumoer op Twitter gezorgd. Oplettende Twitteraars zagen zaterdagavond dat de verdediger van Olympique Lyon Feyenoord opeens was gaan volgen op Instagram. Saillant detail: Tete volgt zijn oude club Ajax niet (meer) op het sociale medium.

Daarnaast staan ook Jeremiah St. Juste, Steven Berghuis, Luciano Narsingh, Leroy Fer en oud-Feyenoorder Eljero Elia in zijn volglijst. Dat lijkt echter minder opvallend, aangezien hij met hen samenspeelde hij het Nederlands elftal.

Supporters legden direct een link met een mogelijke transfer. Feyenoord is al enige tijd op zoek naar een defensieve versterking. De huidige verdediging maakte geen sterke indruk in de voorbereiding. Het contract van Tete, die vorig seizoen tot dertien competitiewedstrijden kwam, loopt tot medio 2021.
03-08-2019 23:54
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #11
Ontvolgd !
04-08-2019 10:53
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Berghuis verlengt contract tot 2022!! Lekker eindelijk goed nieuws!!
04-08-2019 13:38
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #13
Dat is zeker goed nieuws, geeft weer wat hoop!
04-08-2019 13:43
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #14
#TT | Feyenoord gaat verdediger Edgar Ié huren
06-08-2019 21:05
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #15
Vannwolfswinkel willen ze kopen, bSel vraagt 2 miljoen, Feyenoord wil 1 miljoen betalen
07-08-2019 01:40
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #16
@Jerry, willen ze weer 'n gozert die ze hadden moeten / kunnen kopen voordat hij naar het buitenland ging en toen nog 'goed genoeg' voor ons was.

Feyenoord 4 Life...
07-08-2019 03:15
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #17
Het is allemaal te stompzinnig voor woorden. Weer zo'n paniekaankoop. Weer iemand zonder transferwaarde. Dit soort gasten moeten we halen op het moment dat je er nog jaren plezier van kan hebben, niet aan het einde van hun carrière.
07-08-2019 07:48
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #18
Vind geen slechte speler, maar ja de man is ook al weer 30 jaar, je zal er niks meer aan verdienen in ieder geval.
Basel heeft nogal een grote selectie, wie weet kan hij voor erg weinig weg.
Wat ik las zou Vente dan naar RKC gaan.
En die Edgar ken ik niet, maar laat maar komen, als je je veters kan strikken ben je al beter dan huidige centrum.
Gaan ook nog wat geruchten over wat Argentijnen, het kan een leuk dagje worden vandaag.
07-08-2019 07:53
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #19
#TT | Feyenoord aast op Liverpool-verdediger Johnston

#TT | Feyenoord aast op Basel spits Wolfswinkel
07-08-2019 09:53
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #20
https://www.fr12.nl/nieuws/51425-tt-feye...adliner.nl

Johnston schijnt rond te zijn!
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-08-2019 om 11:07 door Wolfje9999.)
07-08-2019 11:06
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen